Skip to content

promocyjna oferta nie do odrzucenia…

16 Maj 2012

dzwoni telefon … wyświetlił się numer Frytce nieznany (tzn. niezapisany w kontaktach…) odebrała …   „Dzień dobry… czy rozmawiam z panią Frytką?”… (tak dla ułatwienia…) „ja dzwonię z telewizji kablowej…”  (bez nazw…) „w związku z przejściem na telewizję cyfrową mam dla pani propozycję…”  w tym momencie Frytce udało się wstrzelić głosowo w słowotok pani…”no w zasadzie i tak mnie to pewnie nie minie, więc słucham…”   to był błąd… „a więc … proponujemy pani pakiet 89 kanałów (teraz jest 59 – dop. Frytka) w jakości cyfrowej, w tym 15 kanałów w jakości HD…” … „wow…” – pomyślała Frytka… „oprócz tego, teraz korzysta pani z 5-cio megowego internetu… my proponujemy w zestawie internet 30 mega…” „wow, wow…” – pomyślała znów Frytka (podwójnie…) „abonament przy takiej opcji będzie wynosił 120 zł / m-c…” w tym momencie Frytka pomyślała: „o ku*** do tej pory płacę 93 zł i mam w tej cenie jeszcze HBO…” .. no więc pyta Frytka panią: ” ale  proszę pani, ja mam w tej chwili jeszcze HBO… co z tym pakietem?” … na co pani: „oczywiście pakiet HBO może pani dodatkowo zamówić… to będzie 31 zł /m-c…” … „czyli, że abonament wzrasta do 151 zł  ” – liczy Frytka (zawsze była dobra z matematyki…) to się zaczynało Frytce średnio podobać… „ok.” – pomyślała, po czym pyta: „żebyśmy się dobrze zrozumiały… 89 kanałów… HBO, HBO 2, HBO Comedy… i 30 M internet za 151 zł miesięcznie, tak?…” „tak… z tym, że (no właśnie zawsze jest jakieś ale – dop. Frytka…) wiąże się to jeszcze z wymianą modemu oraz zakupem dekodera do telewizji cyfrowej…. tzn., że do pierwszej faktury będzie jeszcze doliczona opłata instalacyjna w kwocie 50 zł…” … nic tak Frytkę nie wkurza, jak dawkowanie opłat… jak już się człowiek prawie zdecyduje, to dowiaduje się o kolejnych kosztach… „czyli, że pierwsza faktura będzie na 201 zł …” no i pani tak Frytce zachwalała…, tak namawiała (zresztą wiecie jak to jest…) , że się Frytka w końcu umówiła na instalację…  ale potem zaczęła myśleć… ( z opóźnieniem ale w końcu…) i weszła na stronę tej telewizji i poczytała trochę informacji… i się lekko wkurzyła… bo: dla nowych klientów – abonament jest obniżony o połowę czyli 60 zł a nie 120 zł… a  a sprawdzeni klienci? Frytka ma tę kablówkę już 6 lat… nigdy nie zalegała z opłatami… i co?… i gó***, że się tak brzydko Frytka wyrazi… jeśli zamówi się usługę przez internet – opłata instalacyjna to 25 zł a nie 50 zł… i tak dalej… więc Frytka oddzwoniła i odwołała usługę… po czym postanowiła udać się do biura obsługi i osobiście „naocznie” i „nausznie” wywiedzieć się co i jak… jak pomyślała tak zrobiła…  pani w biurze jeszcze raz powtórzyła to samo co pani przez telefon… ale okazało się, że telewizja analogowa w sieciach kablowych nie znika… dalej będzie nadawana… (znika tylko z anten naziemnych, że się tak prosto Frytka wyrazi…) więc… jeśli, w tej chwili, Frytka ma podłączone dwa telewizory, to, przy przejściu na telewizję cyfrową, w jednym telewizorze (Frytki…) będzie 89 kanałowa cyfrówka z dekoderem, w drugim (teściowej…) dalej 59 kanałowa analogowa (chyba, że za dodatkowe 20 zł miesięcznie Frytka dokupi tzw. multiroom…)… to po co przechodzić na cyfrową?… ano dla lepszej jakości odbioru… no rewelacja, będzie mogła Frytka oglądać ulubione seriale w lepszej jakości… (tyle, że tylko obrazu bo jakości treści to nie zmieni…) … postanowiła jeszcze Frytka dowiedzieć się, czy w obecnej sytuacji jest możliwe samo podwyższenie szybkości internetu (bo ta 5-tka to muli się niemiłosiernie…) oczywiście…. tyle, że zwiększenie szybkości do 10 mega kosztowałoby Frytkę (łącznie z telewizją….) … tu miejsce fanfary…  140 zł/m-c… czujecie to??? … telewizja cyfrowa, pakiet HBO i 30 megowy internet – 151 zł… analogowa telewizja, 10 megowy  internet i brak HBO (bo od czerwca HBO tylko w wersji cyfrowej, chcesz oglądać – zamów cyfrówkę!…) – 140 zł… czyli wychodzi, że ta cyfrówka to rzeczywiście promocja (!)…

From → Uncategorized

14 komentarzy
  1. Wychodzi na to,ze lepiej z końcem umowy jej nie przedłużać, a potem być…nowym klientem;)
    Tych „złowionych” inaczej traktują , niż stałych, sprawdzonych;)

    • wiesz, że o tym samym pomyślałam? 🙂 … chyba, że w tym czasie (umowę mam do grudnia…) coś innego zaproponują…

  2. Tygrys1012 permalink

    Już ja się kiedyś na taką „promocję” nadziałam i wylądowałam u rzecznika praw konsumenta, a o „promocyjnej” firmie obejrzałam potem reportaż na tvn24 🙂 Dziękuję, postoję.

    • ano właśnie… nie zawsze warto korzystać… dlatego na razie się wstrzymałam… tylko HBO mi szkoda 😦

  3. Demi permalink

    Aż się sama zakręciłam… Oj znam ten temat, znam…..

    • no można się było zakręcić a raczej wkręcić … ale się w porę opamiętałam 🙂 jednak jeszcze jakieś resztki rozsądku we mnie pozostały…

  4. Thunderstorm permalink

    A ja jestem minimalistką. Skoro oglądam dwa kanały w tv i to rzadko, a z internetu korzystam akurat tyle ile za niego obecnie płacę, a z komóry dzwonie w razie awarii, a nie podaję przepisów kulinarnych, to… nikt nie jest w stanie mi niczego lepszego zaoferować. Nie dziękuję, nie potrzebuję 🙂

    • ja tv oglądam częściej… z internetu korzystają głównie Młode…. a teraz także ja (bo sobie własnego kompa zapodałam, wcześniej nie mogłam się dopchać 🙂 …) i faktycznie przydałby się szybszy (ale nie za tę cenę…) poczekamy – zobaczymy…

  5. Akular permalink

    Jak to dobrze, że telewizji praktycznie nie oglądam, (oprócz dziennika na rai info, który jest kanałem darmowym), a internet mi hula na zupełnie innym abonamencie;-) W związku z tym, telefony oferujące jakiekolwiek promocyjne pakiety, ucinam w zarodku 😉

    • można powiedzieć, że zazdraszczam 🙂 ja mam internet razem z telewizją bo „było taniej” … ja mam wrażenie, że oni próbują nas (abonentów) trochę naciągnąć w związku z tą zmianą nadawania… i jak ktoś nie dopyta, to podpisze… ale ja się łatwo nie dam wziąć 🙂

  6. O matko ciężko się połapać…:-)))
    Trzeba czytać, pisać i oczy mieć wokół głowy :-)))

    • no może trochę zagmatwałam 🙂 masz rację, trzeba przede wszystkim czytać zanim się cokolwiek podpisze… pozdrawiam…

  7. Ewa permalink

    Podziwiam Cię za cierpliwość… bardzo długo rozmawiałaś :)))

Skomentuj

