Skip to content

zabawa w pytania….

15 czerwca 2012

Miśka wytypowała Frytkę do zabawy… trzeba odpowiedzieć na pytania poprzednika, zadać swoje i wyznaczyć kolejne osoby (blogi…) do zabawy… wszystko jasne? … no to zaczynamy…

No dobra Miśka…

1. Rower czy samochód?     …. hmm, ostatnio bardziej samochód… rower w weekendy…

2. Czekolada czy ogórki?     …. oczywiście, że … czekolada (przynajmniej jest świeża i smaczna przez cały rok 🙂 …)

3. Rozmowa czy milczenie?    …. milczenie…

4. Mecze czy …?    …. no teraz to mecze ! … a tak normalnie to drugi telewizor (chyba, że gra Polska…)

5. Wiosna czy jesień?   …. zdecydowanie wiosna… wraz z całą przyrodą się budzi Frytka do życia… (chociaż ciężko…)

6. Wybaczenie czy zemsta?        …. zemsta jest słodka ale … jednak wybaczenie 🙂 ….

7. Zakupy czy spacer?   …. spacer na zakupy 🙂 ….

8. Ranny ptasze czy nocny marek?   … ranny ptaszek… nad czym Mąż ubolewa bo on odwrotnie, ciężko się zgrać (wiecie o czym Frytka myśli 🙂  )…

9. kino czy książka?    … kino…. (można z domu wyjść 🙂 )

10. Telefon czy list?…. list ale… mailowy 🙂 ….

11. Pająk czy żaba?    … tu nie wiem w jakim sensie „podobieństwa?”…., „co lubię”…,  czy raczej „tego do ręki nie wezmę”… nie wezmę do ręki pająka… za nic w świecie… nawet martwego 🙂 …  a żaby to … nie wiem 🙂 ….

to tyle w temacie odpowiedzi… może powiecie, że się Frytka bawić nie umie ale…. ciężko jest typować, żeby nie powtarzać… więc może Frytka  zada pytania i kto będzie chętny, niech na nie u siebie (lub tu w komentarzach…) odpowie… sorry, że na taką łatwiznę Frytka idzie… a więc:

1. …..?

o kurde, wcale nie łatwo…. no to zacznijmy jeszcze raz:

1. kanapa czy ruch?

2. mięsko czy warzywka?

3. gotowanie czy zmywanie?

4. porządek czy artystyczny nieład?

5. włosy krótkie czy długie?

6. a co tam… szpilki czy adidasy?

7. wygoda czy elegancja?

8. muzyka poważna czy rozrywkowa?

9. komedia czy dramat?

10. książka – romans czy horror?

11. w kontaktach międzyludzkich – szczerość czy półprawda?

no to mi drodzy, kto chętny –  DO  DZIEŁA!!! …

From → Uncategorized

14 komentarzy
  1. Czy Ty musisz zadawać takie trudne pytania ?? !
    Akurat jestem zmęczona i ostatkiem sił tu weszłam :-)))

    • skup się dziewczyno, zbierz siły i dawaj 🙂 a pretensje do Miśki proszę …

      • Hanna permalink

        ruch, warzywka, gotowanie, artystyczny nieład, włosy długie, adidasy, wygoda, muzyka klasyczna, komedia, kryminał, czasem półprawda. Serdeczności

        • no proszę, można? 🙂 zgadzam się z Tobą w 4, 7, 9 i 10 🙂 … pozdrawiam ….

  2. Ja też! Wybierz mnie!
    Nie ma wyboru?Trzeba samemu???
    NO dobra, odpowiadam
    -ostatnio kanapa i laptopik;) odkąd odkryłam blogowy świat i przekonałam się,że nie tylko idioci są w sieci (sorry, ale na początku wszędzie rzucały mi się w oczy chamskie komentarze!) wtopiłam;)
    – warzywka
    – gotowanie
    -artystyczny nieład
    -długie włosy – sama z musu mam raczej krótkie -cienkie
    -seksownie szpilki ,ze względu na małego, teraz sandałki
    -wygoda
    – muzyka rozrywkowa
    -romans
    co do ostatniego to raczej szczerość.
    Dlaczego raczej?
    Nie powiedziałam szwagrowi,że podejrzewają u niego chłoniaka.Prawie trzy tygodnie temu miał biopsję,czekamy na wyniki…;(

    dobrej nocy

    • Miśka, Ty to prawie jak Hanna 🙂 nas łączy: 1, 4, 6, 7 i 8, nie jest źle 🙂 … miłego dnia….(u mnie teraz 6.45…)

  3. a co Ty tu robisz o tak nieludzkiej porze?

    U mnie teraz 7.30, no ale ja mam potwora ,czytaj Grzesia,odpowiedzialnego o taki stan rzeczy!Gdyby to ode mnie zależało spałabym co najmniej do 9;/

    • a przeczytałaś moje odpowiedzi na Twoje pytania?… ranny ptaszek : ) …świątek, piątek czy niedziela – zegar biologiczny działa, nie ma to tamto 🙂 … w tej chwili (10.35) jestem po zakupach (4 sklepy…), prawie sprzątaniu (zostało odkurzanie, reszta spała więc rozumiesz, zakaz…) i ugotowaniu obiadu, a co… miłego ….

      • No pewnie,ze przeczytałam:) Ale ranny ptaszek robi pranie, wynosi śmieci, przynosi zakupy…a nie siedzi przy kompie;)

        • a co ja wyżej napisałam, kobieto?… a rano chciałam sprawdzić wynik wczorajszego meczu Szwecja – Anglia bo… usnęłam… a było mi to wprost niezbędne do życia 🙂 i tak przy okazji zajrzałam na bloga…

  4. Tygrys1012 permalink

    To siłą rozpędu jeszcze tutaj 🙂 Ruch, mięsko :D, gotowanie, porządek i artystyczny nieład, krótkie (bo bardzo niezdyscyplinowane), to i to, w zależności od sytuacji, elegancja (jednak), ale wygodna, rozrywkowa, nie wiem, horror, wolę szczerość, jednak w sytuacjach wyjątkowych czasem stawiam na półprawdę, żeby nie zranić cudzych uczuć, tzw. „mniejsze zło”.

    • w wielu punktach zgadzam się z Tobą…a do mięska też się uśmiecham 🙂 … miłego weekendu…

  5. Alana permalink

    1. kanapa czy ruch? Kurczę, częściej kanapa, ale jak sama wiesz, z ruchem walczę, oj, walczę…

    2. mięsko czy warzywka? Warzywka.

    3. gotowanie czy zmywanie? Zmywarka zmywa. Gotowanie z musu…

    4. porządek czy artystyczny nieład? Porządek, ale czasem wymyka sie spod kontroli:)

    5. włosy krótkie czy długie? Półdługie.

    6. a co tam… szpilki czy adidasy? Szpilki.

    7. wygoda czy elegancja? Wygodna elegancja. Do tych szpilek, co wyżej.

    8. muzyka poważna czy rozrywkowa? Rozrywkowa.

    9. komedia czy dramat? Dramat. Każda ostatnio oglądana komedia to był totalny dramat…

    10. książka – romans czy horror? I jedno i drugie.

    11. w kontaktach międzyludzkich – szczerość czy półprawda? Szczerość, chociaż życie mnie uczy, że się ona nie opłaca.

    Miłej niedzieli:) Czekam na męża który jedzie do domu z Karpacza. Sit. Znów się szlaja po hotelach…

    • ja też czekałam (choć mój się po hotelach nie szlaja 🙂 )… miał być dziś rano więc wiadomo, zakupy, gotowanie, szykowanie (żeby miał co zabrać..) a on mnie radośnie wczoraj wieczorem informuje, że będzie dopiero we wtorek… i to przejazdem… wzajemnie miłego dnia 🙂

Skomentuj

