Skip to content

jestem, jestem, bez paniki…

23 września 2012

zauważyła Frytka jakiś niepokój wśród niektórych, związany z jej nieobecnością…. i choć miłe nad wyraz jej się to wydaje, to jednak spieszy Frytka donieść, że jest, że żyje, że trener ani jej nie porwał (jak sugerowali niektórzy…) ani nie zamęczył ćwiczeniami … lekkie zmęczenie materiału, lekki nawał obowiązków i … przyjazd Męża na weekend spowodowały tę absencję…  ale od poniedziałku nastąpi powrót… choć w nieco innym, niż zazwyczaj stylu…  może Was Frytka nieco zaskoczy?…

From → Uncategorized

46 komentarzy
  1. Jesteś usprawiedliwiona, szczególnie przyjazdem Męża. Poczekam choć ciekawość mnie zżera. Serdeczności.

  2. Owszem, panikowałam, choć we własnym zakresie!

  3. O tym, że Frytka potrafi zaskoczyć jestem pewna, ale czy to przeżyjemy? ;)))))
    Pozdrawiam cieplutko:)

  4. Zolinka permalink

    Czy Frytka może nas zaskoczyć i napisać jeszcze lepiej? hmmm pewnie, że może przeca zdolna nad wyraz Gadzina* 😀 Czekam i już mi się szczęki rozjeżdżają w zapowiedzi uśmiechu;-)
    * Gadzina – określenie pozytywne, osobnik z ogromnym poczuciem humoru, zasobny w umiejętności zarówno manualne jak i umysłowe 😉

    • Natthimlen permalink

      Zolinko, świetna definicja 🙂 U mnie, zamiennie występuje gadzina z wieśniarą. Tak sobie czule mówimy z Sis. Szczególnie jak ją ogrywam w literaki :>

    • a wiesz Zolinko, że z tą „gadziną” to trafiłaś w sedno? 🙂

  5. Miśka permalink

    Tak, tak – doszło do mnie,że dostałaś zadanie!!Żmijki szukasz??????
    Buźka i uściski dla męża;)

  6. Natthimlen permalink

    No ok. Niech będzie. Może zaskoczyć. Byle nie tekstem, że koniec, czy coś. Na takie zaskoczenie się nie zgadzam. A na inne owszem 🙂

  7. żmija, czy wąż? Wąż brzmi lepiej, cokolwiek ktokolwiek miał na myśli :)))

    • Zolinka permalink

      nie wiem o co chodzi ale zdecydowanie wąż!:-D

      • Natthimlen permalink

        E tam, żmija bardziej jadowita :> Wąż to taki….jakiś….
        Ale o sooo chooooziii tak poza tym?

        • Tygrys1012 permalink

          chodzi generalnie o węża, jaki jest, jak się nim zajmować, bawić, co można z nim robić i kilka takim tam szczegółów 🙂 Frytka przez weekend będzie studiować węża, a potem podzieli się z nami doświadczeniem 🙂 Oczywiście, sama to zaproponowała, sama wyszła z tą inicjatywą i zgłosiła się na ochotnika, aby w tajniki nas wszystkich wprowadzić 🙂

        • Miśka permalink

          Ha!Tygrysie, Twój komentarz wszedł chwilę przed moim;))
          Ograłaś mnie w ptaki????I Ty Brutusie?;)

        • Tygrys1012 permalink

          celowałąm we Frytkę, Ty byłaś po drodze 😛 ale cel i tak nie został osiągnięty.

        • Miśka permalink

          Właśnie! nie mam pojęcia jak ona to robi! Nie daje żadnych szans!

        • cuda 🙂

        • ta, jasna, sama wyszła z inicjatywą 🙂

        • Anonim permalink

          Ty mnie posądzasz o TAKIE rzeczy? no wiesz…. focha strzelę ;P
          ja nic a nic nie inicjowałam ;P

        • to z ironią było, że to niby Frytka z inicjatywą SAMA wyszła 🙂
          a kto to napisał?

        • Desperado permalink

          A nie mam pojęcia kto to napisał!! Nic o tym nie wiem i do
          niczego się nie przyznaję!! Teraz to pisałem ja – Desperado:)

        • no tak myślałam 🙂

        • Ja – nie zalogowało mi się 🙂 zgłaszam się na wezwanie

        • Miśka permalink

          Frytka dostała zadanie od Desperado (u Akularka)- pozwolę SE zacytować ” Mając na względzie tajemnicze zniknięcie Frytki w dniu wczorajszym o porze wszystkim wiadomej, tudzież dzisiejszym wstręcie do węża, proponuję (w domyśle domagamy się wszyscy) ……………………. tak, tak doskonale się domyślacie……………. w poniedziałek posta na Frytkowym blogu ……………… o wężu!! Kto jest za? Dziękuje przyjęto jednomyślnie:))”
          Biję się w piersi -pomyliłam żmiję z wężem -aczkolwiek – CO TO ZA RÓŻNICA??;))

        • Tygrys1012 permalink

          Frytka wyjaśni Ci różnicę po weekendzie 🙂

        • dokładnie chodzi o węża 🙂

  8. wąż brzmi dumnie

  9. Desperado permalink

    Jednym słowem jesteś prawdziwą kobietą Frytka:) Wiele potrafisz, ale mus Cię do tego hmmmm przymusić, no dobra zmotywować;) Ale niby dlaczego, tak się zarzekałaś, że w weekend będziesz musiała węża szukać:)

    • żeby mi to było ostatni raz, z tym „motywowaniem”… więcej się nie dam przymusić 🙂 nawet nie wiesz co ja przeszłam z tymi wężami…

  10. jazz permalink

    zaskocz mnie dzisiaj, bo mam szewski poniedziałek;-)

Skomentuj

