Skip to content

nagroda ….

15 grudnia 2012

nagroda

Zasady zabawy:
 
Nominować blogi, które według mnie zasługują na wyróżnienie.
Poinformować blogerów, o tym, że są nominowani.
Podziękować blogerowi, który mnie nominował.
Dołączyć nagrodę na swoim blogu.

dostała Frytka nagrodę od DD … i bardzo Jej Frytka dziękuje…..

a teraz blogi, które według Frytki zasługują na nagrodę … a więc:

Miśka – za ogromne serducho, Grzesia i ….. przeczytanie całego archiwum Frytki….

Frau Be za humor i bezpośredniość …..

teatralna za wielkie serce i zaangażowanie…..

Tygrys za szalony charakter…..

thunderstorm za heroiczne zmagania a Malutkim …

Ewa  za humor i świetny kontakt z Juniorką ….

Nika za piękne zdjęcia i rękodzieło …

Dreamu za zajeb**** mądrość życiową…

Klarka za Panią Emerytkę ….

Alana za to, że jest taka, jaka  jest…

PS.  a teraz czas się szykować, wieczór się zbliża...

PS 2. Misia zwróciła Frytce uwagę na pewną rzecz i miała rację… w związku z tym nastąpiła zmiana w nominacji na pierwszym miejscu 🙂

From → Uncategorized

37 komentarzy
  1. Klarka Mrozek permalink

    bardzo pięknie dziękuję za nagrodę i szalenie się cieszę z uzasadnienia,

  2. No masz, jakieś nowe szaleństwo… Znowu będę musiała pisać post o trzecim Takim Cosiu. A czy do tego nie rozdają jakichś nagród? Reflektuję na niebieskookiego blondyna, bo się mnie czepia sama ciemnota!

    • ależ nie musisz pisać, tylko przyjmij nagrodę ode mnie 🙂 ale NIE blondyna oczywiście :))))

      • Ale jednak napiszę. Napiszę, bo mam coś do napyskowania. Z wrodzoną szczerością, oczywiście 🙂

        • no to pisz, pisz, z wrodzoną szczerością oczywiście, nie inaczej 🙂

  3. dreamu permalink

    Po przeczytaniu uzasadnienia Ci wybaczam ;o))) oraz dziękuję.

  4. Thunderstorm permalink

    Dziękuję pięknie… :)))

  5. teatralna permalink

    powtórzę za Klarką i Dreamu ze względu na uzasadnienie…)))) hehehe
    pięknie dziękuję

  6. Bardzo dziękuję..ale coś czuję, że jednak nagroda na wyrost:)

  7. Tygrys1012 permalink

    Jesteś szalona! nananananana :D:D:D nie żebym słuchała, ale chadzam czasami na wesela 😉 Dzięki Frycia 🙂

    • Tygrys1012 permalink

      Tylko się tak zastanawiam, bo ja chyba nie zasłużyłam… nie czuję się wystarczająco zasłużona

      • Tygrys1012 permalink

        A co Ty figlaro, wieczorem porabiasz? hehehe że się tak szykować specjalnie musisz ;P

        • Tygrysie, po pierwsze – czuj się wystarczająco zasłużona bo masz za co…., po drugie – może i jestem szalona, ale lubię tę piosenkę 🙂 …. i po trzecie – no wiesz, sobotnie plany, które, swoją drogą,hmmm…..

        • Ja tam czekam na superową relację z randki!!!!!!!!!!!!

        • no to trochę cierpliwości, jeszcze chwila :))))

        • tygrys1012 permalink

          no i? gdzie relacja, się pytam z lekką dozą niecierpliwości?

        • a czy ja coś obiecywałam, się pytam?

  8. nieeee no…. dla mnie zdecydowanie tytuł nagrody na wyrost, usprawiedliwia tylko uzasadnienie, bo z kontaktu z Juniorką rzeczywiście się cieszę :))) dziękuję bardzo :))

    • nic nie jest na wyrost, Ewa, kompletnie nic, dobrze o tym wiemy…. i proszę bardzo, i nie ma za co, bo się należy i już 🙂

  9. Dziękuję..a uzasadnienie… aż się zaśmiałam – czyli nagroda dla Ciebie – gdybyś nie pisała tak ciekawie nie przebrnęłabym;))

    • miałaś rację z tą nagrodą, mea wielka culpa, ale już się poprawiłam :))))) i tak wiesz, że Cię Kocham …

      • A wcale nie musiałaś;))Przecież ja wszystko rozumiem:)
        A to wielkie to na pewno serducho??;)
        I za co skopałaś mi tyłek w ptakach???Wszystkie plansze w tym tygodniu Twoje!!Buuu chlip chlip;)

        • a bo jakoś tak mi poszło z tymi ptakami… wkur** złapałam i wiesz… mało problemów mam to mi jeszcze pralka padła, poniekąd dzięki małżonkowi …

        • no to rozumiem,bo odskoczyłaś tak,że nie ma szans!Ja do pralki wołam jutro – jak nie da rady naprawić to chyba tarką pojadę;(

        • a masz????… bo ja nie….

        • no ja też nie, ale to zawsze mniejszy zakup, niż nowa pralka;)
          Piszesz ???Bo my tu czekamy!

        • a kto MY?!… jeszcze nie piszę, jeszcze myślę 🙂

        • No to My????Ha!Na pewno się znajda chętne:)
          Zapisywać się , która jeszcze chciałaby znać
          szczegóły randki Frytki z Desperem???;)

        • Ty mi tu Miśka nie siej fermentu, spokój ma być!!!!

        • JA? (wielkie oczy) :))
          Tygrys pisała też, że ciekawa;) A i reszta na pewno
          chętnie poczyta;)
          ahh, jak mi się marzy taka randka!
          Dobra, lecę robić gulasz;)

  10. Akular permalink

    Szczerze gratuluję wyróżnienia Tobie i wyróżnionym przez Ciebie 😉

    • dzięki Akularku, najchętniej wyróżniłabym wszystkie blogi, które czytam ale i tak nagrody będą krążyć jak zawsze więc każdy się „załapie”, że tak powiem 🙂

Skomentuj

