Skip to content

i tak nas kochają ….

8 marca 2013
From → Uncategorized

65 Komentarzy
  1. teatralna permalink

    Lubię ten utwór i Zamachowskiego i grupę))
    po poprzednim postem nie zdążyłam, to teraz Ci powiem, że się uśmiałam i jeszcze się do wspomnień własnych uśmiechnęłam szeroko))
    najlepszego jeśli obchodzisz))

    • obchodzę, obchodzę, jak najbardziej więc dzięki … i cieszę się, że się choć trochę uśmiechnęłaś :))))

  2. Generalnie za wyrwanie mnie ze stanu totalnej wyjebki- dzieki.

  3. Danusia permalink

    Wszystkiego dobrego, PODWÓJNIE 😉

  4. Natthimlen permalink

    No ba! Nie mają wyjścia:))) A MoCarta uwielbiam…
    Idę po tulipany:>

    • ja MoCarta też kocham miłością wielką… tulipany już kupiłam, lepiej się pospiesz bo faceci szybko wykupują, ledwie się załapałam…. co za dzień 🙂

      • Natthimlen permalink

        Kurna, zapomniałam o tulipanach…ale nic to! Kupię co inne! W końcu dziś wolny wieczór:>>>

        • ha ha ha, a martini i sprite’a kupiłaś?

        • Natthimlen permalink

          jeszcze nie 🙂 pójdę jak pojadą. Bo wiesz, jak tatus nie stanie na wysokości zadania, to po co wydawać forsę:))) Ale dziś dziergać nie będę, nie ma mowy 🙂

        • no przecież bardzo dobrze Ci szło, nie poddawaj się 🙂

        • Natthimlen permalink

          To dzisiaj szydełko. Ale będziesz mnie dopingować? Bo ja tak
          sama nie lubię 😀

        • doping? – zawsze, ale tylko ten dozwolony 🙂

  5. Frytka, wejdź do mnie i się nie śmiej 😉

  6. Fryteczko! Ty wiesz….:)))

  7. tabaluga permalink

    Frytko-brakuje słów, które oddałyby ogrom moich życzeń dla Ciebie. Buziaki i uściski ode mnie i Szymka:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

    • dziękuję bardzo bardzo i jeszcze…. bardziej Tobie i Młodemu Człowiekowi, dzięki któremu śniłam o Strażaku (niekoniecznie Samie) 🙂 🙂 🙂

  8. Thunderstorm permalink

    :))))

  9. Nie jestem w stanie wysłuchać tego typa do końca, ale… wybywam świętować 🙂 Czego i Tobie oraz innym fajnym babkom życzę, amen.

  10. Ewa permalink

    :)))) najlepszego dla wszystkich :)))

  11. desperado permalink

    Życzyłem już wczoraj, dziś życzenia podtrzymam i dołożę, wszystkiego naj, naj, najlepszego, wszystkim kobietom, oraz rzecz jasna takie szczególne naj-naj dla dla Ciebie droga Frytko buziak 🙂

    • ależ dziękuję, dziękuję, po raz kolejny (może nie ostatni jeszcze?..)… a ten buziak to jeden tylko? … oraz dobry wieczór 🙂

      • desperado permalink

        Na początek jeden, no ten buziak, ale za to takie wieeesz dłuuuuuugi 🙂

        • znaczy się co, chcesz mi usta na dłuuuuuugo zamknąć?.. czyżbym za dużo gadała? 🙂

        • desperado permalink

          Oj wcale nie, ależ nie dlatego, wiesz, że lubię Twój głos. Ale dlatego, że masz tak aksamitnie słodkie usta ummmm !!

        • jasne, każdy z Was lubi głos swojej kobiety… najbardziej wtedy, gdy ta milczy… jak w tym dowcipie: żona pyta męża „Kochanie, a gdybym straciła nogę, byłabym kaleką, to kochałbyś mnie” on „oczywiście, ze tak” „a gdybym straciła wzrok, była niewidoma, kochałbyś nie?” on „oczywiście, ze tak” „a gdybym straciła głos, była niema, kochałbyś mnie?” a on „kur**, wtedy to bym oszalał ze szczęścia”…

        • desperado permalink

          O się nie zgadzam i protestuję!! Twój szczebiot po prostu uwielbiam!!
          Uwielbiam słuchać gdy do mnie szczebioczesz, czasami masz taki
          smutny głosik, wtedy jest mi przykro, ale mimo tego nadal lubię
          słuchać Twojego głosu. Lubię słyszeć jak się śmiejesz, lubię oglądać
          te wesołe iskierki w Twoich oczach i …………………….
          oj chyba za bardzo się rozpisałem 🙂

        • Desper, na temat szczebiotu już rozmawialiśmy… nie zdarza
          się to zbyt często, a właściwie raz się zdarzyło więc dajmy
          już spokój… to zaburza obraz, eleganckiej i opanowanej
          Frytki, który tu stworzyłam.. żartuję oczywiście 🙂 …
          śmiech, wesołe iskierki (albo nawet czasami kurwiki…)
          pojawiają się bo jestem przy Tobie szczęśliwa … a od
          smutku nie zawsze mogę uciec, nawet jak się staram więc ….
          dobrze, że lubisz mnie słuchać w każdej sytuacji…

        • desperado permalink

          Ależ, czy elegancka i z klasą Frytka nie może
          szczebiotać wesoło jako ten skowronek, zerwany
          bladym świtem, co wzlatuje wczesną wiosną nad
          rozległe pola i spracowanemu rolnikowi uprzyjemnia
          ciężka pracę?? Otóż, jako ten skowronek, co
          wynagradza włożony przez rolnika trud, tak Twój
          słodki szczebiot oddaje radosny stan duszy, a
          wtedy świat piękniejszy się zdaje, barw wesołych
          nabiera i do uśmiechu przekonuje.
          Smutek zaś, wpisany jest w nasze życie, uciec
          od niego nie sposób, ale ……… poradzić sobie
          z nim nie każdy potrafi, w tym rola właśnie
          przyjaciela który wspomoże, a wspomóc wiesz o
          tym bardzo dobrze, że chcę, po prostu chcę.

        • dobrze, że ten mój szczebiot przyrównałeś do
          śpiewu skowronka a nie do piania koguta co to
          rano, tego rolnika z wyra zrywa i, co najwyżej,
          kaloszem jakimś od niego oberwać może …
          po takiej pobudce to żaden świat pięknych barw
          nie nabiera … co do pomocy, to siły,
          opanowania i cierpliwości całe morze (albo
          nawet i ocean…) będzie Ci potrzebne, bo ja
          coś ostatnio niestabilna emocjonalnie jestem…
          dżisas, a jeśli to menopauza?!?!?!? 🙂

        • desperado permalink

          Ale że co, do wkur….. no denerwującego koguta??
          No wieszszsz ….proszę Cię!! Po pierwsze to nieco
          inna płeć i jakby mnie miał jakiś męski osobnik
          szczebiotem budzić, to hmmmm nie tylko że
          poczułbym się mocno nie tęgo, to po drugie aż tak
          imprezować nie potrafię, żeby no wiesz, z męskim
          osobnikiem w łóżku wylądować 🙂 Owszem zdarzało
          się nieźle zabalować, ale nigdy do tego stopnia,
          tyle alkoholu wtłoczyć w siebie nie potrafię 🙂
          Morze czy ocean nie ważne, wystarczy mi
          cierpliwości, bo tak naprawdę to nie absorbujesz
          jej zbyt wiele 🙂

        • jakby Cię jakiś męski osobnik szczebiotem budził
          to on (ten osobnik…) raczej nie byłby taki
          męski…. raczej to byłoby coś na kształt Anny G
          albo posła Roberta B. 🙂 i właściwie nie
          wiadomo co lepsze… cierpliwości może nie
          absorbuję ale … alkohol czasami i owszem…
          i wtedy ten szczebiot to zgoła inaczej może
          brzmieć… i, na Twoim miejscu, już nie byłabym
          taka pewna, czy chciałabym go rano słyszeć 🙂

  12. tygrys1012 permalink

    Noooo i mogę już iść Frytki śladem, tylko po pierwsze – nigdzie nie idę, a po drugie śniegu i lodu na czymkolwiek (poza lodówką) brak… Ale wpływ szampana jest mocno wyczuwany…. Hihihihihihi

    • desperado permalink

      Hmmmmm czy chodzi o wyczuwalną woń alkoholu z ust, czy też nastąpiło niewielkie bądź większe nieco zaburzenie czynności psychomotorycznych?? Ale narzekałaś ostatnio na zimę a teraz co?? Tęskni się do odśnieżania ??

      • tygrys1012 permalink

        Za zimą nie tęskni. W balonik pewnie by coś nadmuchała. Psychomotoryka jako tako działa, bo do kuchni trafiła, może nieco dłuższą drogą i mniej prostą… Tak, ma dzisiaj h… dzień i spożywa z tego tytułu 🙂

    • jeżeli chciałabyś troszkę po śniegu i po lodzie pobrykać (a brykanie to jet podobno to,co Tygryski lubią najbardziej) to zapraszam do mnie … u mnie tego pod dostatkiem, świeżo napadało … aha, i zdementowałam informację, wiesz którą 🙂 :

      • desperado permalink

        Hym no eeeee tego zapraszasz Tygrysa na wspólne brykanie ??

        • że ja???…wiesz, ja do tego konkretnego Tygrysa nic nie mam ale, po pierwsze – nie jestem dziś po bąbelkach, a po drugie – nie tej płci jest,,, wolę innego Kota 🙂

        • tygrys1012 permalink

          Jakbyś nie wiedział to my że sobą sypiamy 😀

        • no wiesz!!!!!!! to ja się tu dwoję i troję, żeby to w tajemnicy utrzymać a Ty!!!! mówiłam, nie pij… a jak pijesz – nie gadaj 🙂

        • tygrys1012 permalink

          Kurcze. Sorki. Skasuj – może nie zdążył przeczytać 😉

        • desperado permalink

          No sorki Tygrys, ale zdążyłem przeczytać i jestem w wielkim
          szoku!! Jak nieco ochłonę to może coś jeszcze napiszę, ale
          póki co to zacząłem się jąkać, a z przerwami pisał
          nie będę !!

        • tygrys1012 permalink

          Bul bul bull 😀 butelka się kończy

        • a co, jedną tylko miałaś?… to bryknij do nocnego 🙂

        • tygrys1012 permalink

          Ta wystarczy 🙂

        • sama wiesz ile Ci potrzeba, żeby chuj*** dzień zapomnieć… ja piję wódkę z sokiem właśnie 🙂

        • desperado permalink

          Uuuu butelka się skończyła i Tygrys też?? No chyba że
          bryka do nocnego 🙂

        • tygrys1012 permalink

          Brykam do łóżka 🙂 jutro idę na kolację z mężem 🙂 świeża muszę być!

        • idziesz do łóżka brykać z mężem?….
          no to miłej zabawy 🙂

        • desperado permalink

          Czyim tym mężem:) Nie żebym był wścibski ale
          zapytać mogę prawda?

        • tygrys1012 permalink

          Swoim kochany – że swoim mężem. We 3 pary
          idziemy – mężowie nas zabierają.
          Fryciu – ale to już było :DDD

        • matko jedyna, Tygrys, Ty już albo nie pij, albo
          właśnie wypij i powtórz, bo ja nic nie kumam …
          to wy swingować będziecie????

        • tygrys1012 permalink

          Buhahaha 🙂

  13. jazz permalink

    „Dziś dzień Kobiet więc Kochana przyjmij życzenia no miało być z rana, od kobiety drugiej też, która wie jak w życiu jest. Żebyś zawsze piękna była, żebyś nigdy nie przytyła, by Ci włosy nie wypadły, żeby cycki nie odpadły, dupcia zawsze jędrna była. Byś kłopotów mało miała, o zmartwieniach nie myślała, bo pamiętaj, że rozterki źle wpływają nam na nerki. Więc Kobieto życzę Ci samych zajebistych dni…” no, to krążyło dzisiaj wśród moich kobietek… posyłam dalej;-);-);-)

    • życzenia jak najbardziej „życiowe” tylko w niektórych momentach mocno spóźnione (o tych cyckach na przykład, ha ha ha…) ale i tak dziękuję bardzo a wzajemnie posyłam (jeszcze zdążę, jeszcze jest dziś 🙂 ): przyjmij życzenia Babo Kochana od drugiej baby z samego rana (no tu trochę pojechałam ale cóż), niech Twój dzień cały będzie radosny, trzymaj się Babo, byle do wiosny” :)))) no dobra, może trochę spóźnione ale szczere 🙂

      • jazz permalink

        nigdy nie jest za późno, liczy się pamięć;-) moje rano też się z lekka przesunęło;-) ps. jak tam dzisiaj po świętowaniu?;-) u mnie były tylko kalorie, wycwaniły się faceciki.. daja ciacho z czego 95% wszamią sami, ehhh;-)

        • ha ha ha, u mnie było podobnie bo czekoladki… choć uczciwie przyznam, że darczyńca nie zjadł ani jednej…. za to dzieciaki nadrobiły :))))

Skomentuj

