Skip to content

ramię w ramię….

3 grudnia 2013

Łączmy się wtedy, kiedy trzeba, kiedy warto, wtedy kiedy można zrobić coś pożytecznego warto stanąć ramie w ramię. Warto połączyć siły, obrać wspólny kierunek i wspólnie cała gromadą zrobić, coś dla innych, dla tych, którzy wbrew pozorom powinni być w wielu przypadkach wzorem, takim wzorem, jak radzić sobie z przeciwnościami losu.Jak być uśmiechniętym, gdy większość potrafiłaby się tylko rozpłakać. Pomóżmy więc , niech ten uśmiech będzie jeszcze szerszy, niech trwa jak najdłużej.

Przyłączmy się do akcji ROBÓTKA 2013

Sztandar2013_500px

szczegóły

my się przyłączamy, Frytka i Desperado …

From → Uncategorized

15 komentarzy
  1. Przyłączam się i wyślę kilka kartek.

  2. Co prawda ja bardzo zła kobieta jestem, ale tamto miejsce i ta akcja mi się cholernie spodobały.

  3. dreamu permalink

    Dostałam od Nich piękny kalendarz, z życzeniami, za akcję z ubiegłego roku ;D

  4. To bardzo słuszna koncepcja! 🙂
    Przyłączyłam się i ja 🙂

  5. Super inicjatywa!

  6. paczucha permalink

    Wiem, znam, dołączyłam.

Skomentuj

