Skip to content

jako ta gwiazda…

24 stycznia 2014

http://kobieta.onet.pl/uroda/wlosy/wygolony-bok-ktora-gwiazda-zaliczyla-te-fryzure/10g4q

Frytka, chcąc nie chcąc (bardziej jednak chcąc…), znalazła się w towarzystwie gwiazd … nie, nie tych na niebie, tych prawdziwych czyli celebrytek… teraz pewnie zewsząd płyną zdziwione pytania: ale jak to?… ale dlaczego?… co takiego zrobiła?… WHY?….

już Frytka wyjaśnia… otóż za sprawą tego…

bok

tył

a tak se Frytka zaszalała … tylko, kurna, gwiazdy nie mają siwych włosów….

From → Uncategorized

77 komentarzy
  1. Tygrys1012 permalink

    Fajna asymetria! Przypomniałaś mi, żebym poszła się podciąć, bo mi się włosy z karku „kładą” na ubrania 🙂

    • no, mnie się teraz nic nie kładzie 🙂

      • Tygrys1012 permalink

        Nie mogę taka nieogarnięta i zarośnięta do Was zajechać, a szczególnie, jak Ty taka odpicowana będziesz, no nie wypada zwyczajnie!

        • a pani fryzjerka to mnie jeszcze na zmianę koloru namawia.. twierdzi, że jak mnie ufarbuje po swojemu, to będę 5 lat młodsza… he he he, jasne 🙂

        • Tygrys1012 permalink

          Taaa, obiecanki macanki, a Frytce radość?

        • prędzej bym uwierzyła, gdyby powiedziała, że mnie nikt nie pozna, ha ha ha …

    • Natt permalink

      Tygrys, dywanik znaczy? Jak czeski piłkarz?

  2. dreamu permalink

    Fajnie zaszalałaś ;D Ja mam takie bardziej do pasa i takie bardziej pofefrane. Muszą być długie, bo jak są krótkie, nie panuję nad nimi jeszcze bardziej ;DDDDD

    • Tygrys1012 permalink

      pofefrane????

      • jesooo, Dreamu, takie bardziej do pasa???? … nawet na komunię takich nie miałam :)))))
        i tak jak Tygrys, pofefrane??? 🙂

        • dreamu permalink

          Pofefrane- no takie co to ani loki, ani proste. Nieogar taki ;/
          P.S. Sprawdziłam, takie 15 cm nad talią, przegięłam z tym pasem, do pasa były latem.

        • pofefrane = nieogar, ok 🙂 🙂 🙂
          choć niektórzy chętnie widzieliby mnie w długich włosach, to niestety, to nie nastąpi… no chyba, że w peruce … ewentualnie po śmierci, bo przecież wtedy rosną jeszcze … 🙂

        • Tygrys1012 permalink

          Taki podmorski slang ruskich murzynów

        • o masz, następna szyfrem gada 🙂

        • Tygrys1012 permalink

          to cytat z filmu akuratnie

        • dreamu permalink

          zachodniopomorski w kwestii formalnej ;D
          Jak one rosna jeszcze po śmierci, to się każę spalić i do
          wazonika, bo jak nad nimi nie panuję to mi źle, a czemu
          ma mi być źle po śmierci? ;DDD

        • do wazonika i na kominek, żeby ciepło było… 🙂

        • dreamu permalink

          Ekhhh, kominek… ;D

        • co?… nie masz?… może do tego czasu (no,
          wiesz…) się dorobisz… 🙂

  3. Nitager permalink

    Hmmm… Cóś ta peruczka chyba przekrzywiła się…

    • ale za to zawadiacko, nie uważasz? 🙂

      • Nitager permalink

        Ja tam nie wiem, ja tu tylko sprzą… komentuję. Ale do tego pasowałby mi kolczyk w nosie, agrafki w uszach, skórzana kurtka, nabijana ćwiekami, wysokie buty za kolana, na półmetrowym obcasie i Stratocaster przewieszony przez ramię.

        • jeśli się dobrze przyjrzysz, to w lewym uchu zobaczysz trzy kolczyki (zamiast tego w nosie…), kurtkę nabijaną ćwiekami mam (co prawda skóropodobną i niebieską…), buty na obcasie to moja codzienność (to już wszyscy wiom…)… no i teraz przyznam się do niewiedzy (nie wykorzystując wujka googla i cioci wikipedii, a mogłabym)… co to jest, to coś przewieszone przez ramię?… 🙂

        • Nitager permalink

          No przecież kultowy model gitary elektrycznej – marki Fender! Wszyscy rockmeni zaiwaniają na stratkach! No, prawie wszyscy… Slash woli Les Paula.

        • ok, z tego wszystkiego zrozumiałam Slash gdyż lubię Guns N’ Roses :))))

          jesoooo, w TVN mówią własnie, że na początku lutego będą mrozy do -30, -35 stopni!!!

        • dreamu permalink

          Mam jednago fendera w domu, smutny jest, gdyż nikt już na nim nie
          gra, ale za to, jak sie ładnie prezentuje ;D
          Fry, nie oglądaj TVNu!

        • bo to ZUO?! 🙂

        • dreamu permalink

          bo telewizja kłamie ;D

  4. Pollyanna permalink

    a kurna, gdzie Ty tu widzisz siwe włosy. KOBIETO!!! siwych włosów nie widziałaś chyba. przyślę swoją fotkie, to siem przerazisz 🙂
    fryzurka super, bardzo taką lubię, bo mam podobną, tylko nie odważyłam się na takie wygolenie, ale bardzo mnie korci od dawna 🙂

    • mnie korciło od jakiegoś roku, jak się pierwsze takie wygolone głowy pojawiły, ale Ktoś skutecznie do tej pory protestował 🙂 … a co do siwych włosów, światło dobre, to i nie widać, ha ha ha…

      • Pollyanna permalink

        może i ja się odważę na małą goliznę, mimo protestów 🙂 goliznę na głowie rzecz jasna, bo w sprawie innej protestów jakoś nie wnosi 🙂

        • taaaaa 🙂 … bo oni to by chcieli żebyśmy wszystkie miały długie włosy, taki atawizm, z czasów gdy walili nas maczugą przez łep i za włosy do jaskini ciągnęli 🙂

        • Pollyanna permalink

          i szlag ich trafia, że teraz to nie mają za co pociągnąć 🙂 chyba im się coraz bardziej wymykamy 🙂 i może się obawiają, że jak będziemy zupełnie łyse, to im się nawet wyślizgniemy 🙂

        • całkiem możliwe… włosy na głowie (u nas, kobiet…) to ich ostatni bastion 🙂 🙂 🙂

        • Pollyanna permalink

          widzisz, jak Ty mnie rozumiesz 🙂 🙂 🙂

        • Pollyanna permalink

          chociaż nie wiem, czy z tą kompletna golizną to tak dobrze.
          będą nas ciągnąć za co innego….za uszy? 🙂

        • za nogi raczej nie, bo się piasku nasypie do… no wiesz
          do czego 🙂 🙂 🙂 ..
          w takim razie nie ma co przesadzać, co nieco trzeba
          sobie na tych naszych pięknych główkach zostawić…
          odstające uszy jakoś mnie nie bawią…chociaż elfy
          zawsze mi się podobały 🙂

        • no Polly, kto jak nie ja, Twoja kumpela od naparu z pokrzyw 🙂

        • Pollyanna permalink

          od naparu i suszu 🙂
          generalnie niech mnie lepiej za nic nie ciągną, tylko jak
          czegoś chcą to niech przyklękną i ładnie poproszą o! 🙂

        • taaaa, to chyba tylko wtedy, jak już na nogach nie
          będą mogli ustać… 🙂

        • Pollyanna permalink

          nooooo mogą się nawet czołgać, co mi tam 🙂

  5. Fryteczko! Pięknie!Poproszę zdjęcia całości!!:))

    • no toż przecież całość jest 🙂 … a z przodu jak zawsze, tylko zmarszczek więcej …

      • Oszukistka! Widziałam przód -tył fajny, ale przód zdecydowanie ładniejszy:))

        • dzięki 🙂 …
          co się dzieje z Waszymi blogami na blogspocie?… u Ciebie ciągle wyskakuje mi błąd, serwer nie może znaleźć strony, a u Polly zniknął dzisiejszy post i pokazuje mi się stary…

        • Pollyanna permalink

          U mnie przy logowaniu wyskakuje błąd, ze mam złą przeglądarkę. Kiedyś wszystko działało na explorerze, a teraz gada mi, że mam za nową wersję i powinnam zamontować google chrome, tylko, że to cholerstwo nie chce chodzić. Czytałam, że są jakieś problemy z chrome od dawna. Stąd te cyrki, przynajmniej u mnie.

        • powiem tak, ja od jakiegoś czasu mam chrome i jakoś to wszystko działa, ale zauważyłam, że to chodzi o blogi na blogspocie, o wszystkie… te na wordpressie i na onetowskich stronach – chodzą …

  6. teatralna permalink

    suuper !!!ja mam jakby podobnie, znaczy dość podgolone i asymetryczne! ale mnie natchłaś to jak tylko gil minie lecę jeszcze podgolić i przefarbować na blond

    • że jeszcze podgolić, to rozumiem, ale dlaczego od razu na blond????…. mnie pani zaproponowała brązowo – miedziany 🙂

  7. Nooo taaaa 🙂 Wychodzą teraz kontakty z półświatkiem, czyżby Cie zamknęli ?? Powiedz za co :)Oraz dobry wieczór nieco spóźniony, ale czasem tak bywa 🙂

    • no wiesz????… Frytka wolną kobietą jest (póki co…) .. a półświatek ostatnio pytał, czy Młoda ma spokój 🙂
      oraz dobry wieczór, lepiej późno niż wcale….

      • Aaaaa wolną powiadasz, no dobra ale pewnie coś przeskrobałaś że Cię tak wygolili, wiesz w wojsku podpadziochów golili hihi

        • no nie wiem, bo nigdy w wojsku nie byłam… ale skoro mówisz, że tylko podpadziochów golą, to … już teraz wiem, czemu większość mężczyzn tak wygląda… 🙂

        • Pollyanna permalink

          przepraszam bardzo, że śmiem się wtrącić. skąd Desper ma takie doświadczenie względem podpaciochów w wojsku? czyżby zawsze chodził wtedy wygolony? 🙂

        • On ciągle chodzi wygolony… resztę sobie dopowiedz 🙂

        • desperado permalink

          Frytuniu, teraz nie ma wojska, teraz to przedszkole jest 🙂 Polly było się w wojsku, więc się wie, a czy często mnie golili to już inna historia jest 🙂

        • ja tam nie wiem co jest, ale jak moje dzieci do przedszkola chodziły, to nikt im głów nie golił 🙂

        • desperado permalink

          Naprawdę?? Nie golili im głów?? Ojej to ja nie wiem gdzie one,
          no te Twoje dzieci, chodziły, przecież w normalnych
          przedszkolach raz na miesiąc golą głowy 🙂

        • no to teraz ja też się zaczęłam zastanawiać nad tymi
          przedszkolami ale … może to i lepiej, ze chodziły
          akurat do tych, to znaczy, że tam wszawicy nie było 🙂

  8. Thunderstorm permalink

    Bardzo odważna fryzurka… na zimę 🙂
    Ja tam kiedyś jeżyka nosiłam, a teraz… do łopatek włosy mam i podobnie jak u Dreamu – nie do ogarnięcia są te kudły, gdy je tylko skrócę 🙂

    • ja od 20 lat na krótko (z jedną małą próbą dłuższych i w blondzie – nieudaną…) … mam włosy proste i cienkie, na długie nie bardzo się nadają, zresztą ja się już w długich nie widzę (choć są tacy, co by chcieli…)
      miłej niedzieli… 🙂

  9. Bardzo mnie się podobuje! 🙂

    Normalnie też bym tak chciała, tylko musiałabym jeszcze do tego nie ściąć, a zapuścić włosy. Ale jedynie do 3 w porywach do 5mm starcza mi cierpliwości.

    Tak więc zazdraszczam celebrytości i Gratuluję! 😉

  10. Thanks for a marvelous posting! I genuinely enjoyed
    reading it, you happen to be a great author.I will make certain to bookmark your blog
    and will often come back in the future. I want to encourage continue your great posts, have
    a nice morning!

  11. SUPER…odwazna fryzura…ja mialam poniekąd coś podobnego ostatnio, przynajmniej na tyłach, ale to było raczej wynikiem tzw. „spierdolenia” przez fryzjerka i jej totalny brak rozumienia mojej wizji…
    Nie wspominajac, że przysżłam ze zdjęciem!
    Obecnie jestem na etapie … zapuszczania i co wizyte trzymam się twardo aby mi nie podcinano…

    • ja tylko raz przyszłam ze zdjęciem do fryzjerki, wyszło „mniej więcej” ze wskazaniem na mniej… 🙂 … z takim pomysłem nosiłam się już ponad rok i w końcu namówiła mnie córka do spółki z fryzjerką, i nie żałuję… nie wiem na czym to polega, ale dzięki tej fryzurce poczułam jakaś taka bardziej przebojowa, „zadziorna”…. co nawet zostało zauważone… 🙂

  12. Dla mnie bomba !!!! Lubię ekstrawancję. Buziaki gwiazdo_celebrytko !!!

  13. Hello…Znaczy się ten Pet Shop cz Szop Boys z fotki to Ty ? Czy masz jeszcze jakieś fajne pomysły w rękawie ? Kurdę…tak z wielką nieśmiałością i z wypiekami na twarzy spytam się – Czy bikini także ? Chyba nie bo fotki nie ma…Jeny – dowcip mi sie wyostrzył…:)

    • Monti, tylko nie boy, tylko nie boy!!!… ja stuprocentowa kobieta jestem!!!… musisz mi na słowo uwierzyć… a bikini to ja latem zakładam, do opalania się… i nie każda fotka nadaje się na blog… 🙂 🙂 🙂
      dowcip zawsze mile widziany więc sobie nie żałuj… 🙂

      • Hm…no…mi nie chodziło o stylownowe bikini…tylko to znajdujące się pod stylonowym. Widziałem kiedyś program o fryzjerze od „tego bikini”…i koleś miał taką fantrazję…wyczyniał kobietom tam takie fryzury, że czacha dymi…dlatego pomyślałem sobie, że może poszłaś „po całości’…Ale skoro fotki niet.

        • oj no wiem, o które „bikini” Ci chodziło 🙂 … zdaje sobie sprawę, że na moim blogu (a właściwie w komentarzach…) różne rzeczy się dzieją, ale pozwolisz, że akurat tego tematu na forum publicznym omawiać nie będziemy… powiem tylko, że nie odbiega od przyjętych standardów … rozumiem,że być może czujesz się zawiedziony brakiem dokumentacji fotograficznej ale, cóż, musisz mi to wybaczyć … blog nie ma odpowiedniej kategorii wiekowej … 🙂

  14. No tak masz absolutną rację…się człowiek może zagalopować. No zobacz, co ta telewizja może zrobić z człowieka…puszczają jakieś takie programy i później człowiek ma wizje…

  15. Powiem krótko i dosadnie: ZAJEBISTA FRYZURA!!!

    I, jak widzę, Ty masz gęste, mocne włosy. Ja bym nie mogła się tak ostrzyc z moimi piórkami 😦

    Aha, i zaraz, z wielkim entuzjazmem, dodam Twój blog do moich ulubionych (zakładka CZYTAM BLOGI).

    Pozdrowionka!!!

    • podziękowała Frytka pięknie, z dygnięciem nawet, za wszystko … 🙂
      oraz także pozdrawia …

Skomentuj

