Skip to content

dobra pamięć po raz drugi oraz się pochwalę …

8 kwietnia 2014

wczoraj Frytka pisała o pamięci (jak się okazało, nie najgorszej…) PM, a tu warto by było zająć się swoją własną, która to pamięć, po raz kolejny, okazała się być słabiutka… bo oto, w natłoku zeszłotygodniowych zdarzeń, wydarzeń i ogólnie, zapomniała Frytka o …. rocznicy swojego bloga…. trzeciej z kolei, która to rocznica upłynęła 1 kwietnia anno domini 2014 … i to nie jest spóźniony żart na prima aprilis… a tak brzmiał pierwszy wpis na blogu:

„dziś 1 kwietnia… ale to nie jest dowcip… hahaha właśnie od dziś zaczynam pisanie… nie wiem do końca jak to będzie…. spójrzcie na mnie przychylnie  …”…

jak widać, od początku miała Frytka wiele do powiedzenia…

a teraz kącik samochwały, pozazdrościła Frytka (tak, tak i nie boi się do tego przyznać, choć zazdrość to bardzo brzydkie uczucie…) Dreamu

i proszę, to wyniki samotnie spędzonego weekendu…

DSCF5265

DSCF5283

DSCF5262

DSCF5281

ot, takie tam o średnicach: 58 cm, 36 cm, 62 cm i 37 cm…. są na sprzedaż więc jeśli ktoś chętny, to wiadomo co robić …

 

From → Uncategorized

41 komentarzy
  1. potrzebuję taki obrusik okrągły o średnicy 120 cm… ale to chyba za wielkie co?
    Efekty Twojej działalności są powalające… ja nawet nie pamiętam jak zrobić na szydełku łańcuszek :/ ehhhh … zdolności żadnej emka nie ma … a szkoda … 🙂

    • wszystko jest do zrobienia.. masz jakiś konkretny wzór czy jest Ci wszystko jedno?… no i kolor oczywiście, pisz … 🙂

      • serio?? super by było! podoba mi się ten trzeci wzór… ten brązowy … tylko wolałabym w kolorze ecru… 🙂 da się? da się? 🙂

        • no z tym wzorem to akurat jest problem bo to jest konkretna serweta i nie da jej się dwukrotnie powiększyć ale poszukam w swoich wzorach konkretnie na obrusy i wyślę Ci na maila, to sobie może coś wybierzesz, ok? … możesz też sama w necie poszukać, wpisać „wzory szydełkowe obrusy” i jak Ci coś podpasuje, to mi przyślij linka, a ja już się zajmę resztą…. 🙂

        • a może coś podobnego do tego uda się znaleźć z tych większych? super by było! prześlij mi jak możesz na maila to co masz i nie sprawi Ci większej trudności 🙂 w sumie wszystkie mi się u Ciebie podobają 🙂

        • najważniejsze żeby był okrągły … bo mam okrągły stół 🙂

        • spoko, wole okrągłe robić, wbrew pozorom wychodzą równiejsze…. 🙂

  2. Ewa permalink

    podziwiam, naprawdę…. jak wymyślę, gdzie mogłabym położyc taką serwetę, to się zgłoszę.
    Przez weekend??? wszystkie ??? spałaś chociaż? :))

  3. Sto lat sto lat niech żyje, żyje nam !! A kto ? Frytunia i jej blaski codzienności 🙂 No proszę proszę to już trzy lata ehhhh jakimże to ja szczenięciem jestem blogowym w porównaniu do Ciebie 🙂
    Oraz wieczorek dobry, choć deszczowy 🙂

    • a dziękuję, dziękuję, już tak niewiele do tej setki się ostało 🙂 …
      oraz dobry wieczór szczeniaczku… chcę tylko powiedzieć, że czas szybko płynie, a wręcz zapier… nicza 🙂

      • A proszę proszę i hmmm no cóż niedługo na swój roczek zaproszę 🙂 haha:)

        • no zbliża się, zbliża… czas zacząć na dwie nóżki stawać 🙂

        • Łeee tam czas zacząć przyzwyczajenia gastryczne zmieniać, zamiast kaszki manny piwko przez smoczek popijać 🙂

        • a fuj, przez smoczek, toż smak gumą przejdzie… 🙂
          a gastryczne to dolegliwości mogą być …

        • Aaa dolegliwości powiadasz no hmmm a przyzwyczajenia nie?? A próbowałaś kiedyś przez gumę?? Eeeee znaczy no przez smoczek?? Wiesz ja młody jeszcze nawet nie roczkowy to i doświadczenie mizerna posiadam 🙂

        • taaa, mizerne doświadczenia… nie raz i nie dwa przekonywałeś wszystkich, ze lepszy czteropak niż pojedyncza puszeczka… 🙂
          co do gumy, to nie raz i nie dwa, i nie tylko próbowałam, ale wręcz szłam na całość… 🙂

  4. ja ostatnio też zapomniałem o innej rocznicy, troche ważnej. ehhh…
    kto te rocznice wymyslił?

    • no, że tak powiem, nikogo nie obrażając, zapominanie o tych „trochę ważnych” rocznicach, to Wy macie w swojej męskiej naturze… zostało Ci chociaż wybaczone?… 🙂
      i witaj u mnie … zapraszam częściej …

      • Witam rowniez. Wybrnalem ale latwo nie bylo 😉 zapraszam do siebie po nudne historyjki 😉

        • zajrzę, oczywiście, nawet nudne historyjki można fajnie przedstawić… 🙂

        • Staram sie jak moge…

        • widziałam, dobrze Ci idzie… lubię Irlandię, Anglię ubiegłego wieku, ale nie znam historii, żeby nie było… lubię czytać i ogladać filmy o tych czasach…. 🙂

        • Dziękuję. Zapraszam więc.
          PS. W swoim czasie dzwoniąc do mechanika mówiłem:
          ten od Laguny 😉

        • i tak, po prostu, kojarzył???…. czym się „zasłużyłeś”?… 🙂

        • Dobra pamiec mial 😉

        • mój się ożywił dopiero po trzeciej podpowiedzi… 🙂 natomiast jak mnie ujrzał „na żywo”, to już nie miał żadnych wątpliwości, ha ha ha

  5. dreamu permalink

    ;D suuuuper ;D

  6. stardust permalink

    Kryste jaka Frytka utalentowana jest!! I to wszystko tak w jeden weekend? Ja drutuje i drutuje ale cos mi sie widzi, ze nic z tego nie wyjdzie i cza bedzie spruc:)))

    • eeeeenooooo, może wyjdzie… może kocyk, albo chociaż ściereczka nietypowa… 🙂 🙂 🙂
      nie poddawaj się Star …

  7. Nie to, żebym Ci życzyła „SAMOTNYCH WEEKENDÓW”..ale jeśli WTEDY takie dzieła tworzysz kochana TO :))
    Tym większy szacun bom sama beztalencie w tej materii…

  8. Frytka zdolna niesłychanie;)
    Ten cud sweterek, który zrobiłaś dla Grześka jakimś cudem rósł razem z nim!:)
    Oraz …pisz częściej!;P
    Rocznicowo ściskam;P

  9. Frytka kobieto , szczęka mi wypadła i zaiwania po parkiecie- co za bestia zdolna z Ciebie, jak ja Ci zazdroszczę…. Kończę bo mi na balkon wyskoczy, a szczęki są drogie, a ja ostatnio bezrobotna

  10. I Ty to sama naszydełkowałaś, naprawdę? Kiedyś wspominałaś o szydełkowaniu, pamiętam. Ale nie sądziłam, że Ty to tak fachowo robisz!!! Gratulacje 😀

Skomentuj

