Skip to content

wygrana….

29 września 2014

Witamy Pani Frytko!

z racji tego, że jest pani bardzo zdyscyplinowaną pacjentką i odwiedza Pani wszystkich zalecanych (i polecanych…) lekarzy, robi wszystkie zalecane (i polecane…) badania oraz (co najważniejsze…) mając na uwadze, że robi to Pani oczywiście prywatnie (a więc odpłatnie…), czym wspomaga Pani drogich nam kolegów lekarzy i nie nadwyręża, tak ubogiego przecież budżetu państwa, mamy dla Pani niespodziankę!!! … otóż …. w nagrodę za tak obywatelską postawę otrzymuje Pani karnet na dwudniowy pobyt w naszej placówce, całkowicie na koszt NFZ-tu (czyli wszystkich podatników…)… w ramach pobytu, nasz wykwalifikowany personel (ten, który jeszcze nie wyjechał za granicę…) zajmie się Panią dokładnie, nasi lekarze (którzy akurat nie będą mieli dyżuru w swoich prywatnych gabinetach…) przeprowadzą diagnostykę oraz pobiorą materiał do badań… oczywiście, w trosce o Pani komfort, po uprzednim Pani uśpieniu (proszę się nie bać, mamy na etacie anestezjologa…)…  ponadto, w gratisie, oferujemy korzystanie z basenu i ogólnodostępnej łaźni oraz szybką kurację odchudzającą, na naszej niskokalorycznej diecie ….

mając to wszystko na uwadze, mamy nadzieję, że pobyt w naszej placówce pozostawi w Pani psychice pozytywny ślad, lecz jednocześnie, mimo to, nie będzie Pani w najbliższym czasie ubiegać się o kolejny …

z poważaniem, dyrekcja szpitala …

From → Uncategorized

60 Komentarzy
  1. Och, jakich mamy uprzejmych dyrektorów w tym kraju! Pacz Pani! Nawet łaźnia będzie! Gratis rdza na brodziku i pęknięta rurka od prysznica, sikająca boczkiem!

    • znaczy, wiesz co?… ja akurat lubię boczek, więc jakby tak sikało nim …. 🙂

      • To może, skoro tacy hojni, to dorzucą jeszcze naderwaną pseudo-zasłonkę, zwisającą smętnie na dwóch – trzech kółkach z 10 możliwych? No i te śniadanka….. mniam!

        • no dieta jak się patrzy…:) … a poza tym, ja tam pedantką nie jestem, się kółek czepiać nie będę… 🙂

      • Hohoho! Teraz zauważyłam, ze oni mają anestezjologa! Znaczy nie będzie walenia młotkiem w czerep! Pacz, Pani, jaki wypas!

        • no widzisz?!… dlatego się zdecydowałam, wiadomo, kształt głowy, ważna rzecz … 🙂

  2. I masz nadzieje ,ze coś znajdą czy nie?Ja wole nie wiedzieć a co będzie to będzie.

  3. Nitager permalink

    O kaczce na obiad nie było mowy?

    • chyba mi obiad nie będzie przysługiwał, wiesz, dieta …. ewentualnie chusteczka nasączona eterem … 🙂

    • Siostro, proszę kaczkę! I będzie kaczka 😀

      • siostro, ja kaczki nie używam…. ja porządna (i prawdziwa, nie jak Anna Grodzka…) kobieta … 🙂

        • Ty nie, ale Nitager może 😉 To on podjął temat kaczek 😀 A jak jeszcze fajna siostra przyniesie 😉

        • ale, że Nitager też wygrał karnet?!… ale chyba nie na tym samym oddziale?????…. 🙂

    • mam nadzieję, że ten anestezjolog potrafi śpiewać … 🙂

      • A jeśli nawet nie…. zawsze może użyć młotka ;P Jeśli martwi Cię późniejszy kształt głowy – poproś, aby stukał symetrycznie, po każdej ze stron 😀

  4. Anestezjolog permalink

    • Panie Doktorze!!!… 🙂

    • Najpiękniejszym mężczyzną, jakiego w życiu widziałam, był pewien anestezjolog. Gdy pochylił się nade mną cherubiński, złotowłosy i loczkowany, odleciałam jeszcze przed narkozą…

      • hmmm, zobaczymy… narkoza na NFZ-et … 🙂

      • …mimo to zdążyłam jeszcze usłyszeć jak przez mglę, jak błękitnooki archanioł mówi: „Damy jej podwójną dawkę” 🙂

        • ha ha ha….. przy ostatnim zabiegu jaki mi robiono, miałam mieć miejscowe znieczulenie, jednak po tym, jak lekarka stwierdziła, że nie może mnie „opanować”, uśpili mnie „na całkiem”… ale obudzili potem… 🙂

  5. I jak się do powyższego ustosunkowałaś?

  6. jaszmij permalink

    Bardzo to podejrzane. Koleżanka Frytka leży sobie, a dookoła krząta się społeczna służba zdrowia (co widać po społecznym stosunku do pacjenta). Koniecznie sprawdź przed podaniem narkozy, czy nie zostaniesz zaocznie bohaterką serialu „Szpital” lub jakiegoś innego reality show, lub nie daj bóg mięsem armatnim dla praktykantów. Policz dokładnie wszystkie kończyny i inne członki i zobacz, czy na sali operacyjnej nie ma weneckich luster 🙂

    • no teraz to mi dałeś do myślenia…. policzyć kończyny i członki… kończyny mam od zawsze cztery, jest w normie, ale… zaraz, zaraz… ja nie mam członka!!!… żadnego!!! … myślisz, że to będzie w czymś przeszkadzało?… 🙂

  7. teatralna permalink

    Fry trzymam kciuki!!!!! oraz jest jeden pozytyw – dieta 😉
    oraz odlot!! poza tym będzie dobrze

  8. jaszmij permalink

    No i tutaj się mylisz. Albowiem jako kobieta posiadasz tylko o plus minus jeden członek mniej niż mężczyźni. W kwestii przeszkadzania, przypominają mi się ostatnie słowa kolegi mojego Taty, którego ostatnimi przed zaśnięciem w narkozie słowami przed usunięciem czyraka na dupie były: „Operujcie mnie z tyłu, nie z przodu!!!”

    • plus minus jeden członek, dobre, ha ha ha…. obstawiam jednak na minus… 🙂
      to będę im musiała tylko przypomnieć, żeby się zabrali za mnie od dołu, a nie od góry… 🙂

  9. Dwa dni. Dobrze, że nie byli zbyt hojni. Zanim się obejrzysz, nastąpi koniec wypasu. Mam nadzieję, że wszystko będzie w porządku, za co trzymam kciuki. Pozdrawiam. 🙂

    • masz rację, starczy byczenia (i tak się zastanawiam, jak sobie Młode beze mnie poradzą 🙂 ) … mam tylko nadzieję, że mi w ramach kolejnej nagrody np. za dobre sprawowanie, nie przedłużą tych przyjemności… 🙂
      milego wieczoru Pani S…

  10. dreamu permalink

    Nie rozsiadaj się tam zbyt wygodnie i spieprzaj jak tylko powiedzą ‚TAK’ oraz siem czym ;***

  11. Nie wiem czy to prawda, ale słyszałam, że koniec roku juz tuz tuz.. skończyły im sie leki i chipnozą tylko usypiają.. odliczą od 100… A na pamiątkę dadzą to co wytną? ja dostałam.. Teraz mam skalniak w ogródku… 😉

    A tak serio.. trzymam kciuki!! Przydadzą się..;P

    • ha ha ha, chyba nie chciałabym tego dostać… 🙂
      jeśli będą używać hipnozy, to może przy okazji wmówią mi, że nie lubię ciastek i czekolady?… 🙂
      dzięki Loonei …

      • Jeżeli Ci coś wytną to weź to, może przyda się do jakiegoś eliksiru…
        Pozdrowienia i trzymam kciuki

        • ha ha ha, skoro Ty masz na nieśmiertelność, to mój zapewne będzie działał w drugą stronę … 🙂
          dzięki Boja …

      • To możliwe, że by wmówili o tej czekoladzie i słodyczach.. mozliwe.. ale to robią podczas hipnozy, a ja o chipnozie pisałam.. ;O uuups…..

        • no fakt, miałaś rację… nic w tej sprawie nie zrobili, to rzeczywiscie musiała być chipnoza… 🙂

  12. Pollyanna permalink

    w jedyne co wierzę bezkrytycznie i bezwątpliwościowo to dieta. jeszcze się nikomu nie udało przytyć w szpitalu, no chyba że….rodzinka donosiła kiełbaski, tłuste rosołki i kurczaczki 🙂 i mówisz, że taki calusieńki przeglądzik zupełnie gratis??? 🙂 myślałam, że to tylko w toyocie i to na gwarancji. a może Ty dalej jesteś na gwarancji. a masz kartonik? 😀

    • no pewnie, że jestem na gwarancji… ze mnie taki model, że mam dożywotnią … 🙂
      kartonik?… mój kartonik?… jeszcze za wcześnie … 🙂

      • Pollyanna permalink

        tak sobie myślę……skoro proponują wycięcie tego i owego to….no nie chcę sugerować, ale może jakieś …..zmarszczki albo cellulit….no jeżeli oczywiście posiadasz takowe! no co?! jak się sami proszą to czemu ich nie wykorzystać? 😀
        aaaa model to Ty jesteś niezły i bez kartonika obejdź się dożywotnio 🙂

        • niestety, nie chcieli ani zmarszczek ani celulitu wyjąć, do doopy takie SPA… 🙂

      • Pollyanna permalink

        to niech SPAdają 😀

  13. niemniej jednak korzystanie z basenu jest bardzo krępujące, więc wolę skorzystać z wazonu w pełnym odosobnieniu…
    kiedyś leżąc na OIOM’ie zapragnąłem pójść na rzeczony wazon… ponieważ zalecenia lekarskie nie przewidywały opuszczania łóżka, „piguła” zaproponowała alternatywę w postaci basenu… byłem jednak twardym negocjatorem… zawarliśmy w końcu kompromis… ona mnie zawiozła na wózku w owo odosobnienie, ale postawiła warunek, bym cały czas utrzymywał z nią kontakt głosowy… z braku ciekawego tematu do dyskusji w zaistniałych okolicznościach przyrody, zacząłem śpiewać piosenkę…
    jak dobrze pamiętam, była to popularna kolęda świecka „Szła dzieweczka do laseczka”…
    pozdrawiać jzns :)…

    • ha ha ha, no a ja juz wyobrażam sobie miny przechodzących obok pomieszczenia z wazonem.. ciekawe ilu pomyślało, ze trwa tam imprezka .. 🙂

  14. paczucha permalink

    Moge z Toba, bo mam katar i powinnam przytyc !!!

Skomentuj

