Skip to content

pogoda jak kobieta, nieprzewidywalna…..

11 grudnia 2014

niczego nie można być pewnym, nawet pogody… tak było wczoraj…

zima

 

zima1

wróble

wróble z ostatniego zdjęcia patrzyły na Frytkę nader pożądliwie… i nie wiadomo tylko, czy chciały ją zjeść, czy….. przelecieć… nie czekała na rozwój wypadków, bo żadną z tych wersji nie była zainteresowana…

a tak wygląda ten sam krajobraz dziś… wróble poleciały na rekonesans zapewne ….

DSCF5805

 

 

DSCF5806

nie żeby Frytka tęskniła za śniegiem, mrozem i skrobaniem szyb w aucie, ale ….. ładnie było….

From → Uncategorized

38 komentarzy
  1. tom...666 permalink

    „My kobiety wcale nie jesteśmy mściwe.” – powtarzała sobie w myślach Zuzanna wcierając watę szklaną w jego slipy…

    • ale tu nie było nic na temat mściwości… nieprzewidywalność może być też pozytywna… 🙂

  2. Agulec permalink

    U nas to samo, wczoraj wszystko jak polukrowane a dzisiaj pleśń i zgnilizna i pies brudny :/ Dobry wczesny wieczór!

  3. I u mnie wczoraj zawitała Śnieżna Kraina Baśni 🙂

  4. jaszmij permalink

    Najfajniejszy jest śnieg i lód, ale na drodze. Ubaw po pachy. U nas dzisiaj plus pięć niestety.

    Pozdrawiam 🙂

  5. dreamu permalink

    Zawsze jak jest biało, jest pięknie, tylko po co? Zaraz i tak się pobrudzi 😉

  6. Było piknie, oj było. W mieście temperatura jest zazwyczaj wyższa, tak do 3 stopni, ale na wsi, na polach tak pięknej szadzi to już dawno nie pamiętam. Cieszę się, że nie tylko mi się spodobała 🙂

    • no było pięknie, szczególnie brzozy wyglądały jak fontanny diamentów… ehhhh, żeby to nie było powiązane ze skrobaniem szyb…. 🙂

      • Coś za coś, nie ma rady, i tak lepiej niż wtedy, gdy trzeba auto odkopać spod zwałów śniegu 🙂

        • zdecydowanie lepiej … ale i tak wolę lato i jego kolory… 🙂

  7. emka permalink

    to ja wolę obrazki z drugiego rzutu 😉
    Pozdrowienia! 🙂 :***

  8. Nitager permalink

    Białe jest piękne, jak człowiek nie musi iść do roboty. Można sobie posiedzieć przy szybie, pogapić się na białe, na wrobelki, na dymek z komina naprzeciwko (bardzo uspakajający widok, taki dymek).
    Bo w dzień roboczy, to ja białego nie widzę. Idę do roboty – ciemno. Wracam z roboty – ciemno. Co mnie obchodzi jaki świat ma kolor, i tak go nie widzę! A gorzej się idzie, gdy jest biało.

    • no toteż ja się zachwycam widokami z okna, bo akurat do pracy chodzić nie muszę, jak wiadomo … 🙂
      trzymaj się Nit…

  9. piękne zdjęcia Fryteczko… uwielbiam takie oszronione drzewa..

    • ja też własnie, szczególnie zza szyby … no dobra, na żywo też, ale jak jestem na spacerze, a nie maszeruję do pracy… 🙂

  10. Thunderstorm permalink

    U mnie też w przelocie… A tak pięknie było :)))

  11. Natt permalink

    Pocieszę Cię! Jeszcze będzie przepięknie! Niech no tylko latawica przejdzie. Bo na razie mi przyniosła 6 stopni na plusie.

  12. u mnie dzisiaj w nocy ktos wymalował trawę w ogrodzie. na biało. rachitycznej jabłonki też nie oszczędził.
    faceci zwykle mówią: pogody i kobiety nigdy nie chwali się przed zachodem słońca.
    pozdrawiam.

    • dobrze, że słońce teraz wcześniej zachodzi, mogą wcześniej zacząć… 🙂
      miłego weekendu …

  13. A wróble nadal głodne i wyposzczone?
    Jakoś ten wątek najbardziej mnie zainteresował…
    Dzień dobry

  14. Cimelek permalink

    czyli wróbelki są bez szans :……..(

  15. Bo Ty masz artystyczną duszę i lubisz jak mróz także swój artyzm ukazuje:)

  16. Było po prostu czysto. Ot i wszystko:-)

Skomentuj

