Skip to content

nie sądźcie, abyście nie byli sądzeni…

17 grudnia 2014

Młoda miała wczoraj w pracy „służbową” wigilię w zwiazku z czym wróciła ok. 2-giej w nocy… po tym, jak „odstawiała” buty Frytka wyczuła, że się udała… dziś rano (znaczy ok. 11-tej…) dziecko weszło do pokoju Frytki w poszukiwaniu wody (butelkowej, gazowanej znaczy się, bo ta z kranu go nie interesowała…) … niestety srogo się dziecko zawiodło, bo Frytka, nie patrząc przyszłościowo, wczoraj wieczorem wypiła ostatni łyk… jadnakże będąc troskliwą matką, zaproponowała, mocno zmęczonej Młodej, świeżo zaparzoną miętkę… dziecko skorzystało z propozycji z wdzięcznością wyzierającą z każdej cząsteczki ciała… czekając na zaparzenie, Frytka patrzyła na Młodą z lekkim rozbawieniem… w pewnym momencie Młoda spojrzała na Frytkę i powiedziała:

„nie osądzaj mnie!!”….

From → Uncategorized

31 komentarzy
  1. krzysztof permalink

    A mnie sie ta Pani od Toma podoba

  2. Cóż.. Sahara w ustach może być wynikiem zapchanego nosa i wysychającej śluzówk, od zbyt mocnego..ogrzewania, prawda? 😉

    Ja pocieszam się, że nie ma czego żałować: białe pogrubia.. a cywilny był w kremowych odcieniach…
    I ja życzę Tobie miłego dnia, żeby „wolne” stało się bardziej atrakcyjne:)

  3. Anonim permalink

    a słone śledzie, przecież to wigilia,

    • noooo taaaaaak, że też ja nie pomyślałam … oczywiście, że to po śledziach moje dziecko tak suszy… i nie ma tu żadnego znaczenia fakt, że Ona śledzi nie lubi…. 🙂

  4. Thunderstorm permalink

    Noooo, niezła wigilia :)))

  5. Zaraz, zaraz… Twoja Młoda pracuje…? Znaczy… niech wezmę kalkulator…
    Mam! Urodziłaś ją… niech sprawdzę… mając 18 lat! Jesssssooooo! Tylko patrzeć wnuków…

    • a Ty nie jesteś przypadkiem humanistką?????… bo błędnie wyliczyłaś… 🙂
      chociaż nie zaprzeczam, że urodziłam dziecko mając 18 lat, tyle, że był to Starszy…. 🙂
      oraz ŻADNYCH WNUKÓW!!!, póki co …. 🙂

      • Przypadkiem mam umysł ścisły – po tatusiu 🙂 I bdb na maturze z matmy.
        Z prawej masz napisane, żeś 43-letnia. Do pracy idzie się po studiach, czyli pi razy oko w wieku 25 lat. No to nie chce być inaczej!

  6. teatralna permalink

    ehehehe jak ja jej zazdroszczę… mimo wszystko, bo pewnie spała jak zabita, prawdaż??
    ja wczoraj TYLKO dwa kieliszeczki nalewki u sąsiadki wychyliłam i się natrąbiłam i cholera … nie spałam noc całą,
    o czym świadczy komentarz o 6.30 !!! bożeeeeeeee starość jest okropna

    • jaka starość?!.. jaka starość?!… to wina pogody, ciśnienia, nawału pracy, a nie starosć… phi, też mi wymyśliła… 🙂
      a godzina pisania komentarza o niczym nie świadczy, ja NIC nie piłam i też nie śpię ….:)…

  7. Tygrys1012 permalink

    Błehehehehehe…. a o żurek jakiś nie prosiła? albo barszczyk na obiad w okolicach pory kolacyjnej?

    • o jedzeniu długo wcale nie wspominała, a w okolicach pory kolacyjnej zjadła pół kromeczki chlebka z masełkiem … 🙂

      • Tygrys1012 permalink

        hihihihihi, nie była głodna znaczy się? najadła się po prostu na tej „wigilijce” 😉

  8. emka permalink

    musiałaś więc mieć BAAARRRRDDDZZZOOO wymowne spojrzenie ;)))))))

  9. Pollyanna permalink

    biedulka……hehehehehehehehehehe 🙂 acha! i nie zapominaj o…….? pokrzywie!!! brawo 😀 nauka nie poszła w…las, ani w pokrzywy 🙂

  10. makrela permalink

    no ale mama wyluzowana. nie drążyła tematu tylko wszystko przykryła miętą.

  11. pkanalia permalink

    ach te firmowe wigilie… kto takiej nie przeżył /zwłaszcza fazy końcowej zwanej „rzeźnią”/ nie ma prawa osądzać, a kto przeżył, ten po prostu nie osądza, bo WIE…
    no, ale Młoda jako debiutantka miała prawo tego nie wiedzieć, stąd ta prewencyjna obrona…
    pozdrawiać :)…

    • może debiutantka w firmowych wigiliach, ale nie w zakrapianych imrezach… 🙂
      okazało się, że inne dziewczyny zakończyły świętowanie wcześniej, a ona została tylko z szefową, wyszły gdy skończyło się picie … 🙂
      pozdrawiam wieczornie …

      • pkanalia permalink

        ale to znaczy, że ma „w porządku” u szefowej… zawsze tak jest, że na koniec szefostwo wyjmuje „z piwniczki” najatrakcyjniejsze smakołyki i finał jest tylko dla „wybrańców”…
        :D…

        • no toteż powiedziałam jej, że powinna się postarać teraz o podwyżkę… 🙂

  12. Natt permalink

    To co? Następnym razem zabierasz ja ze sobą? Będzie wesoło 🙂 Może zna inne słowa niż filodendron 🙂

    • oczywiscie, że zna!!!!… to jest bardzo oczytane i światowe dziecko!!!… przeciez była w Egipcie… 🙂

Skomentuj

