Skip to content

radosna nowina…

22 grudnia 2014

po wizycie w SPA zalecono Frytce wizytę kontrolną u stosownego lekarza, znaczy u ginekologa… mimo, że dla wielu kobiet nie jest to ulubiony specjalista, to akurat Frytka nie ma z tym żadnego problemu …. może dlatego, że jej lekarz i przystojny, i zabawny i, oczywiście, kompetentny jest….  no więc skoro kazali, to się Frytka udała…(o dziwo, ten nie poszedł na zwolnienie, ani pracy nie zmienił… jeszcze… tfu,tfu, i solą przez lewe ramię … a propos, wieie dlaczego przez lewe?… bo tam, podobno, czai się ZUO i jak takie zuo dostanie solą po oczach, to mu się wszystkiego odechciewa i znika…)… no, ale do tematu… po kurtuazyjnej wymianie standardowych uprzejmości, wysłuchaniu, że wszystko jest ok i żadnych niepożądanych objawów nie wykryto oraz mając na uwadze fakt, że zbliża się (choć baaaaaardzo powoli….) koniec okresu rekonwalescencji (lecz gdyby tyko Frytka chciała, to kolejny miesiąc zwolnienia jest na wyciągnięcie ręki …), w zwiazku z czym będzie można zacząć współ…. szeroko pojęte życie towarzyskie, zadała Frytka doktorowi, nurtujące ją od dawna, bardzo ważne pytanie: czy ja mogę zajść w ciążę?…. na co lekarz zmarszczył brew, przybrał mądrą minę, znamionującą wielką wiedzę przez niego posiadaną (w zwiazku z czym wyglądał jeszcze bardziej przyst…. kompetentnie…), i rzekł: „biorąc pod uwagę, że usunęliśmy pani to i owo oraz to i owo zaszyliśmy (ale nie TO najważniejsze – dop. autorki…), to…. musiałby się znaleźć naprawdę sprytny i przebojowy plemnik…”… biorąc pod uwagę, że seks ani z McGaywerem, ani z Chuckiem Norrisem (a tylko ich plemniki mogłyby sobie z problemem poradzić…) nie wchodzi w grę, przyszłość w tym temacie maluję się przed Frytką nader interesująco…

w takim oto radosnym nastroju, z okazji zbliżających się Świąt,

życzy Frytka Wam wszystkim,

spokojnych i rodzinnych chwil….

pobrane

From → Uncategorized

26 komentarzy
  1. krzysztof permalink

    Może nie jestem ten Norris czy ten drugi ale mam w lodówce kilka sztuk zamrożonych na wszelki wypadek więc jakby była potrzeba …Leżą tam biedactwa między schabem karkowym a płatami karpia marząc o spełnieniu swojej misji. Maleństwa moje.

    • hmmm, jak zamrożone, to, że się tak wyrażę, nieruchawe, a mój dochtor powiedział, że musiałby być przebojowy… poza tym, bez urazy, w obecnej sytuacji, bardziej zainteresował mnie ten schab karkowy… 🙂

      • krzysztof permalink

        To idę sie obwiesić, człowiek zapobiegliwie sie stara a tu go olewają

        • ależ Krzysiu, nie obwieszaj się (no chyba, że łańcuhami, jak raper jakiś…) bo to nie Ciebie olewają, a Twoje maleństwa… 🙂

  2. Kochana, to żeś chirurga znalazła, co Ci pozaszywała, a zostawił:) Magik jak nic, MAGIK:) Mimo wszystko uważaj na swoją szkatułę, bo PAN DOKTOR, pewnie nie jest w pełni świadomy, że plemnik jak się uprze to i pójdzie po futrze:)
    Od Krzysztofa plemników nie bierz, bo są zmrożone, jak ta biała dama na spirytusie i zadziałają za lat 20 – będziesz rodzącą na emeryturze:)
    http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/

    • ha ha ha, Asia, rodzeniem na emeryturze mnie rozbawiłaś do łez, ale Ci powiem, że nawet gdyby Krzysiowe maleństwa okazały się być aż tak sprytne, to…. nie miałyby gdzie z jajeczkiem zamieszkać, żeby stworzyć podstawową komórkę społeczną… 🙂

    • krzysztof permalink

      Nic ssie nie bój jak zamrażałem to sie tak wierciły ,ze na pewno teraz sie znów wezmą do prace, ale jak nie to nie, a piekny materiał genetyczny maja

      • no ale Krzysztof, czy Ty chcesz, żeby, po pierwsze primo – mój proboszcz mnie z ambony wyklął za in vitro, a po drugie primo – cała zabawa mnie ominęła?…. 🙂

        • krzysztof permalink

          To drugie mnie bardziej przekonuje

        • no widzisz?… argumnet o dobrej zabawie zawsze działa… 🙂

  3. krzysztof permalink

    Różne mieszkania odwiedzały moje plemniki ale nie słyszałem by chciały cos wynająć ale kto wie

  4. Taką mocno filozoficzną odpowiedź dał pan doktor – nie wiadomo czy jednak jakiś McGaywer nie stanie na drodze Frytki, czy też inny Chuck Norris i co wtedy? 🙂

    • wtedy to trzeba bedzie podejść do okna i wypatrywać trzech mędrców ze wschodu, z darami… 🙂

  5. Ja znam jednego co dysponuje cudotwórczymi maleństwami 😀

  6. Pollyanna permalink

    Tobie również spokojnych i radosnych świąt i oby następny rok był wypełniony mniej ekstremalnymi przeżyciami 🙂

  7. emka permalink

    spokojnych Świąt Ci życzę kochana… szczęśliwych i radosnych… 🙂 :*****
    cieszę się, że wszystko w porządku! 🙂 Takie wieści to ja lubię 🙂

  8. No i same plusy : strachu przed plemnikami nie ma…. 😉

    Wesołych, radosnych i zdrowych dni przed i po świętach!

  9. Wesołych Świąt, cudownej atmosfery, smacznego karpia i bogatego Mikołaja.

Skomentuj

