Skip to content

mały przedświąteczny peesik….

23 grudnia 2014

„nef” – rzuciła niezobowiązująco w przestrzeń Frytkowego pokoju Młoda, pochylona w skupieniu nad stołem…

jaki „nef”? – zapytała półprzytomnie Frytka, wyrwana tym nagłym stwierdzeniem z rozmyślań nad upływającym losem oraz nad sensem życia… (no dobra, w ptaki Frytka grała, skupiając się na tym, jak pokonać Miśkę ….)

„nef jork” – odpowiedziała Młoda filozoficznym tonem ….

bo co się robi, moi drodzy, jak święta za pasem, roboty pełno, nic praktycznie nie naszykowane, a tu pomysłów i chęci brak?… ano jedzie się do sklepu, kupuje puzzle 1000 sztuk (choć Frytka optowała za 3000 …), a potem siedzi się siedem (!) godzin i układa razem z dziećmi ….

puzzle

w końcu ten  czas powinno się spędzać z rodziną, czego i sobie, i Wam Frytka życzy…

From → Uncategorized

42 komentarze
  1. krzysztof permalink

    Ocho cho puzzlomanię doskonale rozumiem, sam ma troche na rozkładzie, wciąga

    • wciągą?!… to chyba mało powiedziane… z dziećmi układałam od 17-tej do 23-ciej, potem stwierdziliśmy, że czas spać.. oni poszli od razu, ja …. o 3-ciej nad ranem… 🙂

  2. Już zauważyłam, że mnie przegoniłaś!!!!!!!!!
    Ale mam jeszcze trochę czasu:*
    Puzzle mnie wytrącają z równowagi:)
    Buziaki i najwspanialszych Świąt!
    A Gwiazdor niech Ci co dobrego przyniesie!!!!!!

  3. dreamu permalink

    Zdrowych, Fry ;*

  4. Pollyanna permalink

    ja tez uwielbiam puzzle. na 3000 się jeszcze nie porwałam, ale i tak 1000, gdzie głównie jest niebo i niebo i….niebo, potrafi nieźle dać w kość 🙂
    co tam karp i pierogi, najważniejsze być razem i to wesoło, czego Ci życzę 😀

  5. Witaj Frytko
    Świetny sposób na święta znalazłaś! Szkoda, że u mnie takie coś by nie przeszło…
    Zdrowych i wesołych!

  6. I my kochamy puzzelki! 🙂 Podobno szczytem wirtuozerii jest złożenie chałki z bułki tartej, ale na ten poziom jeszcze się nie wspięłam 😀
    Przyszłam życzyć Ci zarypiaszczo udanych świąt, przede wszystkim w środku Ciebie. I na pewno lepszych niż moje będą tym razem.
    Ciumasy świąteczne!

    • uuuu, chałka z bułki tartej, to dopiero wyzwanie?… a z ilu części się składa?… 🙂
      dziękuję Frau za życzenia, choć końcówka nie zabrzmiała radośnie…

      • No, nie radośnie, bo i po raz pierwszy w życiu doświadczam tuż przed świętami samopoczucia wisielca, który urwał się z choinki i właśnie idzie się utopić. Ktoś wziął sobie za punkt honoru sp…lić mi święta i udało mu się koncertowo. Trudno, wyzwanie nr 3658411251552558229223.
        Nie mam pojęcia, ile części posiada chałka w postaci tartej bułki, ale myślę, że liczba znacznie przekracza 3000 i powinna Cię zadowolić 🙂

        • Frau, przecież Ty zua kobieta jesteś, nie z takimi wyzwaniami dawalaś radę…
          o zadowolenie chałką nigdy nie myślałam, ale … kiedyś musi być ten pierwszy raz, prawda?…. 🙂

  7. Natt permalink

    Ja zaraz opiszę moje puzzle…
    Oraz wiadomo :******

  8. teatralna permalink

    Pięknych i dobrych świąt w spokoju i nadziei na lepsze, które nadejdzie i zdrówka Fry ))

  9. Hehe…świetny „argument” na wspólne święta, tylko nie zapomnijcie się posilić 🙂
    A tak „poważnie” zdrowych, spokojnych świąt Wam życzę i …szczyptę magii 🙂 (ale nie tej z Winiar)
    buziaki

  10. Pamiętam, kiedy mój syn jako małe dziecko stał się tak dobry w układaniu puzzli, że złożenie kilkudziesięciu klocków zajmowało mu niespełna minutę.
    Teraz jakoś zanikła w naszym domu ta chęć mozolnego układania poszczególnych elementów, choć czasem mamy „napad”. Bynajmniej jednak nie w przerywniku pomiędzy porządkami 😉
    Pozdrawiam świątecznie 🙂

    • a my poszłyśmy na całość i własnie jako przerywnik potraktowałyśmy… a święta i tak nadeszły…. 🙂
      dziękuję za wizytę i życzę spokojnej reszty świąt…

  11. caffe1 permalink

    Oj tak!, Kiedyś spędzaliśmy z dzieciakami nad puzzlami całe dnie! Super zabawa.
    A ja życzę Ci przede wszystkim zdrowia i takiegoż również Nowego Roku. Radości, spełnienia, szczęścia!! Pozdrawiam serdecznie Caffe

  12. Dobra jesteś z tymi układankami, rodzinnie rzecz jasna musi być, ale to „nef”.. Zabrzmiało niczym ulga…
    hahah
    Pozdrawiam świątecznie
    eksperyment-przemijania.blog.onet.pl

    • oj tam, Asia, ja nie tylko w takich układankach jestem dobra… podobno dobrze się układam, ha ha ha…
      miłego wieczoru… 🙂

  13. Mnie akurat puzzle nie wciągają, ale uważam, że tego typu rozwiązania są doskonałym sposobem na nawał pracy. A tak w ogóle to wszystkiego najlepszego z okazji Nowego Roku. Niech się Frytce wiedzie jak najlepiej. I żadnych więcej wizyt w SPA!!

  14. makrela permalink

    wszystkiego spóźnionego świątecznego!

  15. „nef” to jest akurat „dziewięć”… ergo… się kupuje wersję „nef tałzen pisyz” i zajęcie co najmniej do Wielkanocy… jest rodzinnie tak wtedy… rodzinniej od rodzinnieja…

  16. 🙂

    Szkoda, że Moi Rodziciele już takich pomysłów nie miewają…ani nawet czasu, żeby je mieć… Ile to się kiedyś wspólnie w Chińczyka grało 🙂 I jak się wściekało, kiedy się przegrywało XDD

    Mam nadzieję, że Święta i Nowy Rok minęły Tobie i dzieciakom przyjemnie i w miarę dobrze.

    Zapraszam Fryciu na nową notkę… Może Cię tam coś zainteresuje 😉

    • moje Młode często mnie zaciągają do wspólnych gier, a to pchełki, a to chińczyk, a to karty, a to warcaby .. Młoda ostatnio stwierdziła, że może monopol byśmy kupili?… i nie chodziło o sklep… 🙂
      a do Ciebie już biegnę …

      • Aż troszkę zazdroszczę tej integracji… 🙂

        • taaaaa, jest po prostu super, jak sie muszę na dywanie gimnastykować, żeby „wskoczyć” pchełki do pudełka … 🙂
          może są jakieś gry, w które można pograć grupowo on line?… 🙂

        • Tego nie wiem, ale pewnie tak 🙂

          Gry jako takie miałem w całym życiu najwyżej 3-4… Zawsze bardziej ciągnęło mnie do książek 😉

        • do tego nie trzeba nnych osób, no chyba, że czytanie na głos … 🙂

        • Wiem 🙂 A co do tego gimnastykowania się na dywanie – przecie to przyjemne z pożytecznym. Pogłębiasz więzi rodzinne, dbając przy okazji o figurę 😉

        • ha ha ha, może i tak…. 🙂

Skomentuj

