Skip to content

wybór zawodu ….

29 grudnia 2014

prywatne leczenie kanałowe jednego (!) zęba – 335 zł (słownie: trzysta trzydzieści pięć złotych polskich)… a wszystko dlatego, że Młody należy do 20% grupy szczęśliwców posiadających dwa kanały w zębach (bo normalni ludzie, to mają po jednym… ale jakiej normalności spodziewać się po potomku Frytki?..)… Jego komentarz po wyjściu z gabinetu: „zostanę dentystą… półtorej godziny pracy i trzy stówki….”  łomatkoicórko!!! marzenia się spełniają – pomyślała Frytka… radość nie trwała długo, bo Młody dorzucił: „chociaż zaraz, ile zapłaciłaś temu gościowi, co nam kabel do internetu podłączał?”… 50 zł – z niejasnym przeczuciem nadchodzącego złego wyszeptała Frytka… „też nieźle, 20 min roboty…” – stwierdził Młody… i tak oto, osobisty dentysta w rodzinie, rozpłynął się wraz z kroplami deszczu, który w tym własnie czasie uderzył ze zdwojoną siłą…

dentysta

From → Uncategorized

51 Komentarzy
  1. krzysztof permalink

    Przerażający rysuneczek

  2. krzysztof permalink

    Ja też bym na taki zabieg nie poszedł

    • no wiesz, idziesz do dentysty, dostajesz znieczulenie i….. 🙂

      • …i pozbywasz się korzenia, przez który same kłopoty są…
        Witam śnieżnie

        • jak to same kłopoty???… żadnej przyjemnosci???… nigdy???… uuu, biedny Ty….
          witam ciepło, choć wkoło mroźnie…

  3. RAny, co za okrutny rysunek!!! Ale to nie Młody, co? Kanałówki to cos strasznego, również dla kieszeni. Ja miałam kilka leczeń kanałowych w swoim zyciu i nie wspominam ich z czułością… Pozdrawiam!

  4. Wszystkiego dobrego po Swietach i Szczesliwego Nowego Roku :))) Korzen z korzeniem wyrwany !!!!!

    • dzięki Paczuszko.. 🙂
      na całe szczęście, obyło się bez wyrywana….. korzenia… 🙂
      do siego roku !!!

  5. Dziękuję! trzymam się, choć trochę mogłoby ze mnie ODPAŚĆ.. 😉
    ha! właśnie niedawno okazało się, ze i mój ślubny ma dwa kanały, w czwórce. A podobno takie wyjątkowe! 😉 Na szczęście znajoma żębolożka potraktowała go jakby miał jeden…. KORZEŃ (taki) jednak ma jeden… 😉

    • i chyba całe szczęście, co?… co byś z dwoma KORZENIAMI robiła?… 🙂

      • A pewnie! Nie dałabym rady! Roboty dosyć przy jednym! ;P

        • noooo, toż człowiek ma czasami i obie ręce zajęte, i usta, jednocześnie … nawet ponarzekać przy tym nie można … 🙂

  6. Fiu, fiu…. pewnie jeszcze wiele pomysłow będzie miał Młody. A każdy kolejny będzie lepszy! Serdecznosci.

    • hmmmm, już się boję…. w sumie to jest nadzieja, że zostanie przy tym drugim bo się uczy w technikum informatycznym… mógłby, na ten przykład, hakerem zostać… 🙂
      buźka DD…

  7. Natt permalink

    Oplułam się, komputer i wszystko na około. Rysunek bombowy.
    I prawda, jakby człowiek taki głupi nie był….

  8. taki zawodowy bokser raz da w ryja /byle porządnie/, a niektórzy nawet tego nie muszą, byle tylko się na ringu pokazali i już mogą drugi Bałtyk za to zbudować /z ksywą „Wróżka Zębuszka” nawet trzy/, dać tym samym pracę rzeszy bezrobotnych wilków morskich, a ile wódki można wtedy na promach sprzedać i zbudować za to kolejne morza… efekt motyla się to nazywa… czyli wybór zawodu to ważna sprawa, losy niejednej bryły świata mogą z takiej POSADY wyniknąć…
    pozdrawiać :)…

    • i teraz dziękuję sile wyższej (i sobie samej), że moje dziecko zrezygnowało z kariery boksera w tajskim boksie… od wody to wilgoć straszna i reumatyzmu się można nabawić… 🙂
      miłego wieczoru …

  9. osobiście nigdy nie będę leczyć kanałowo,od razy do wyrwania :))
    dobry stomatolog to skarb !

    • ależ nasz stomatolog, to też skarb… taki przystojny… i z podejściem do pacjenta… 🙂
      Młody za młody na radykalne wyrywanie,,,,
      witaj Gosiu…

  10. Podobno naukowcy pracują nad zapożyczeniem genów od rekinów, którym zęby odrastają w ciągu doby. Niestety lobby stomatologiczne protestuje 😀

    Przede mną też leczenie zęba – boję się…

    A Twój syn dobrze kombinuje! 🙂

    Pozdrawiam

    • taki duży (w sensie dorosły, żeby nie było…) i się boi?…. mężczyźni… 🙂
      a nie planują czegoś w zwiazku z płetwami rekina?… podobno to afrodyzjak … 🙂
      witaj po raz pierwszy i może nie ostatni …
      PS. nie mogę odwiedzić Twojego bloga ..

  11. teatralna permalink

    Frytka, a jak się ma rysunek do tekstu ?? ;))

  12. emka permalink

    rysuneczek powalił mnie na kolana! ;)))))))
    chyba nie pozwolę mężowi na wizyty u dentysty 😉 :***

  13. Ortodonta to też lukratywny zawód. Kiedyś dentysta kazał mi córkę do ortodonty zaprowadzić, ponieważ jego zdaniem córka miała wadliwy zgryz. No to poszłyśmy do ortodonty, ten zajrzał w zęby mojej A. i stwierdził, że zgryz jest prawidłowy, po czym zainkasował 50 zł :-/

  14. teatralna permalink

    Szczęśliwego nowego roku i zdrowego !!!!

  15. Młody dobrze kombinuje, oj dobrze. Mam przeczucie, że on na pewno nie zginie w życiu i zawsze sobie poradzi. A leczenie kanałowe zawsze jest drogie, nawet, gdy jest się właścicielem tylko jednego kanału, to też jest kanał jeżeli chodzi o wydatki…
    Wszystkiego najlepszego Nowo Rocznie 🙂

    • no wiesz, jakby miał jeden kanał mniej, to stówka zostałaby w kieszeni… 🙂
      a że potrafi kombinować, to coraz częściej zauważam, ha ha ha…
      samych najlepszości Hegemonie … 🙂

  16. zębolog mi nie grozien ,ale okulary od szydełka nowe powinnam sprawić swoim gałkom ocznym i zafundować medyka psi mej futrzastej

    macham wieczorowo z centrali – Gryzmo

    • co do oczologa – mam to samo, a z racji nieposiadania psa – dziecku zafunduję kolejny raz zębologa … 🙂
      porannie z ziemi łódzkiej ….
      PS. GRYZMO, co z Twoim blogiem???…. dlaczego mi pokazuje, że usunięty????… nie chcesz mnie u siebie???….

      • dodaj na końcu literkę ,,e” .Myślałam że widzisz dane me zapisane przy komentarzu ..jejuniu,jejuniu , jejuniu.
        chcę cię u się , no soooo ty????

        • a ja se wchodziłam jak zawsze, z zapisanego linka … zara wypróbuję z „e”… 🙂

  17. jaszmij permalink

    Ten Twój dentysta, to pewnie na dorobku – 335 to „po taniości”, na chińskich materiałach i krzywym frezem, przynajmniej u nas 🙂
    Pozdrawiam życząc Ci w Nowym Roku wszystkiego dużo i w najlepszym gatunku.

  18. Hhiihihhiiiiii…. nie trać wiary! Marzenie syna o byciu dentystą jeszcze może powrócić do jego młodzieńczej główki! Nawet mam pomysł, jak to zrobić: otóż, następnym razem pójdź z nim do gabinetu dentystycznego na wsadzenie implanta. Nieważne gdzie. Ważne, że to bardzo drogo kosztuje i podobno nie trwa bardzo długo. Jak sobie młody po tym zabiegu przeliczy roboczo-godzinę, to zapewne znów zapragnie być stomatologiem!!! 😀

    Pozdrowienia dla Ciebie i Młodego!

  19. o diecie kapuścianej wypisuję tutaj!!!!!:

    Fryta kapuścianej nie żryj , bowiem , ponieważ , iż ona generalnie bardzo dokładnie i CZĘSTO ,,odchudza ” i inwigiluje – mogą byc problemy w terenie .ale jeżeli Myślisz że nie polecam z zazdrości , to wypraszam sobie przeklinanie mnie w razie gdyby inwigilacja nastąpiła w plenerze lub firmie

    wieczorowo macham

    • aaaaaaa, inwigilacja powiadasz, z zaskoczenia, powiadasz…. przemyślę gdyż w najbliższych dniach się nigdzie nie wybieram … 🙂

      • nawet po ziemniaki do kiosku ruchu? Ja dumnie pojechałam do ,,owada” po zakupy wszelakie i zanim docent wpakował zakupy do auta, zanim odpalił , zanim dojechał do domu , to ja już spokojnie siedziałam przed kominkiem …po inwigilacji. Wtedy to stwierdziłam że zima i ślizgawica mi nie straszna gdy napiro oj napiro.

        • ha ha ha, będę wysyłać potomków, co poniektórzy mają jeszcze wolne … 🙂

  20. caluchny post poświęciłam na nieszczęście kapuściane , a tu widzę orgię śmiechowską …losie ,losie

    • oj Gryzmo, no łączymy się z Tobą w „bulu”… brzucha, Ty z powodu inwigilacji, my z powodu śmiechu… 🙂

Trackbacks & Pingbacks

  1. kosztowna wyjątkowość … | blaski codzienności

Skomentuj

