Skip to content

mężczyzna poszukiwany ….

8 stycznia 2015

mężczyzna

łomatkoicórko, czy to aż tak źle naprawdę, na tym świecie,  się porobiło?… nie ma już prawdziwych facetów, „z jajami”, czy to kobiety zaniżają wymagania?…  no bo weźmy taką Frytkę… kobieta pełną hmmm,  całą gę… (cholera, te ludowe powiedzenia tylko zamęt wprowadzają…), kobieta z niej i już… i jak każdej (no pomijając wojujące feministki ….) kobiecie, facet jest jej potrzebny… do różnych zajęć… ale czy ma aż tak małe wymagania, jak kobieta na obrazku?… no chyba nie… bo, co to za facet, który i owszem ma dwie ręcę, ale obie lewe?… i do tego wyćwiczone tylko i wyłącznie do trzymania piwa i pilota?… w sumie, jak Frytka patrzy na obraz mężczyzny lansowany w mediach, to i tak lepsze piwo i pilot, niż lusterko i podkład do twarzy… takiego to strach do domu wpuścić, bo się człowiek (czyt. Frytka…) do własnej łazienki nie dopcha… a co z nogami?… jeśli służą mu tylko do tego, żeby wyjść z kolegami na piwo, a jak przyjdze, niedajbuk, do tańca, to się o nie potyka jak źrebię po narodzeniu?… chociaż, taki kanapowy, to przynajmniej ubiera się tak, że człowiek (czyt. Frytka..) może mieć jeszcze nadzieję na cokolwiek… bo jednak rozwleczone spodnie dresowe pozostawiają jakieś pole wyobraźni i dają nadzieję… że coś tam jednak bozia dała,…. coś, co będzie można wykorzystać do własnej przyjemności …  a „medialni mężczyźni”?… spodnie tak obcisłe, że się Frytka zastanawia jak to się, jednemu z drugim, udało na doopkę wciągnąć… ma podejrzenie, że to jest tak, jak z woreczkami próżniowymi … zakłada się luźne, później odsysa się powietrze i na gorąco zgrzewa… no i właśnie tu dochodzimy (he he he…) do sedna sprawy czyli kwestii rzeczonego penisa… taki ubiór nie pozostawia pola wyobraźni .. nóżki jak patyczki, a między tymi nóżkami adekwatny rozmiar czyli …. nic… i pewnie dlatego przemysł oferujący przyrządy do masażu wciąż prężnie się rozwija ….

tak więc, drogie kobietki, spieszmy się kochac naszych mężczyzn, tak szybko odchodzą…

 

From → Uncategorized

71 Komentarzy
  1. Po takim poście to można sie poczuć jak opadły z drzewa liść zdeptany przez przechodniów. Idę do lustra , będę ssie oglądał, a może nie warto ryzykować? Chyba włoże dres i walnę piwko, bo co by sie nie robiło to zawsze źle

  2. Wpis skojarzył mi się z oglądanym po raz wtóry w Boże Narodzenie filmem „Mikołaj z 34 ulicy”. W jednej z finałowych scen, gdy sąd rozstrzygał sprawę pan Pringle pojawiło się słowo „wierzyć”. Zwolennicy mieli plakietki z napisem ” Wierzę”, billboardy, bannery z napisem poparcia i słowem „wierzę” umieszczały firmy i gazety. I teraz nawiązując do powyższego wpisu dotyczącego mężczyzn powiem tak: wierzę, że sa jeszcze mężczyźni mający parę rąk i nóg i… nawet penisa. Ba! Powiem więcej: wiem:-)

    • Caddi, czyżbys widział ostatnio jakiegoś?…. 🙂 .
      ja, jako niepoprawna marzycielka, też wierzę, że tacy jeszcze są… 🙂

  3. Ja całe życie szukam prawdziwych mężczyzn 😉 Takich, co porywają trzewia, jak w „Przeminęło z wiatrem”… No dobra… Wracam na ziemię 😉
    Na stanie mam takiego jednego osobnika płci męskiej w domostwie, wszystkie członki ma na miejscu, a jaja to aż za bardzo pokazuje – więc nie wiem, co gorsze: pseudo-chłop czy chłop przez duże CH 😉 Pewnie, jak to w życiu bywa, najlepiej znaleźć model pośredni 🙂
    Pozdrawiam 🙂

    • ha ha ha, jakoś to duże CH i te jaja, to mi się jednoznacznie skojarzyły… ale ja tak mam często .. 🙂
      miłego dnia… 🙂

      • Nie obrażając męskiej części globu… Skojarzenia, jak najbardziej, prawidłowe – w końcu tyle się mówi o tym, że cała moc męska w jajach zawarta – w końcu to jądra testosteron produkują i z chłopiny chłopa czynią 🙂

    • a więc trzewia, może nie porywa, ale wyrywa niejaki pan August, pracownik pobliskiej rzeźni, zaś niedawno rzeczywiście ktoś porwał mu pewną ich partię, lecz sprawcy nie wykryto i śledztwo umorzono ze względu na małą szkodliwość etc…

  4. Są, są. Prawdziwi. Nie tylko mają ręce, nogi i penisa, ale nawet POCZUCIE HUMORU! Nie powiem, gdzie ich szukać. Mam w tym swój interes. 😉

    • ależ z Pani sobek, Pani S, a może inne kobiety też chciałyby mieć pod ręką jakiś interes?… najlepiej męski?… 🙂

      • Kobiety muszą szukać gdzie indziej. 😀 Może na Pomorzu? (grunt to skierować trop w przeciwnym kierunku 😉 )

        • no tak, ale to jest w przeciwnym kierunku jak się mieszka na dole mapy, a co zrobić, jak się mieszka we środku?… 🙂

        • Thunderstorm permalink

          Frycia… W prawo, albo w lewo. I masz większe pole manewru, przekrój przez rasy, narodowości, kultury… 🙂

        • no w sumie masz rację, gdzie się nie obrócę tam,… facety … 🙂

  5. emka permalink

    ja to się tylko cieszę że nie muszę szukać w tej sytuacji 🙂 Obrazek mnie przeraził! Mam dwie corki, które za jakiś czas zaczna przyprowadzać mi kandydatów do domu! Juz się boję! Jakieś obniżenie standardów nastapiło czy jak???

    • nie wiem Em, ale moja Młoda trafiła jeszcze na jakiś model znośny… kto wie, co będzie za parę lat?… w moim Młodym jakaś nadzieja jest, na rurki nawet spojrzec nie chce i pudru do twarzy nie używa… 🙂

  6. Nitager permalink

    Może nie potrafisz takiego znaleźć, bo szukasz dorodnego kwiatu. Może trzeba poszukać zadeptanej, skromnej roślinki – i dać jej trochę ciepła. I dopiero, gdy się rozwinie, zadziwi Cię swoimi kolorami.

    Zabrzmiało, jakbym reklamował proszek do prania… Nic mi ostatnio nie wychodzi…

    • ha ha ha, wychodzi, wychodzi… bardzo romantycznie Ci wyszło i mnie się podoba… mam duuuuużo ciepła dla biednych roślinek… 🙂

  7. jaszmij permalink

    Co tu się wyprawia?
    W ramach mieszaniny symetrii i focha chciałem niniejszym zwrócić uwagę tu obecnych na karygodny brak symetrii w wypowiedzi kol. Frytki. A niby jakiż to wzorzec kobiet widać w telewizoru i inkszych mędiach opindotwórczych? Taki sam gówniany wizerunek, jak mężczyzn. Albo zdziry, albo słodkie idiotki, albo przystawki do AGD plus mutacje, permutacje i spermutacje. I żeby nie było, że utyskiwania odstawiam, zreasumuję że w realu jest sporo świetnych kobiet, nawiasem mówiąc z moją Wybranką na czele.

    • ooooo, kolego Jaszmij, tu mię kolega z lekka zirytował, gdyż i ponieważ ja NIGDZIE nie powiedziałam, że prawdziwych mężczyzn już nie ma (temu służy ostatnia linijka mojego tekstu…).. oraz, być może, kolega się zdziwi, ale zgadzam się z kolegą w kwestii wizerunku kobiety w mediach oraz w tej, że prawdziwych kobiet jeszcze kilka na tym świecie żyje, włącznie z tu oto obecną (pies trącał skromność…)
      PS. gratuluje koledze Jego Wybranki i cieszę się przeogromnie Jego (i Jej) szczęściem … 🙂

  8. Thunderstorm permalink

    „Złotą klatkę sprawię ci, będę karmić owocami,
    a do nogi przymocuję, złotą kulę z diamentami” trala la la… 🙂

    A tak poważnie… Najlepiej wyłączyć tv i rozejrzeć się wokoło. Prawdziwi faceci jeszcze chodzą po tym świecie 🙂

    • no toż ja wiem, że chodzą, znam kilku takich, tyle, że większosć z nich zajęta… ale wolne egzemplarze też są…. 🙂

      • Thunderstorm permalink

        Są, są… A może ci zajęci mają znajomych, kolegów… Wydaje mi się, że przyciągasz to, czego szukasz, więc… No trzeba się rozejrzeć:)

        • Thunder, ja osobiście nie szukam, mnie tylko taka reflleksja naszła… 🙂

  9. teatralna permalink

    nie wiem o czym … ja mam normalnego faceta obok ))))) znaczy faceta!!! nie zaś modnego ale już nie !! uniseksa w rozmiarze XXS ubierającego się z zarze bleee i fuj.
    masz rację z tym lansem przesadzają jednak !!!! dlatego teraz moda na drwala ))))))))))))))

    • taaaa, drwal … i znów wszyscy wyglądają jednakowo z tymi brodami i fryzurami i, mimo, że lubię brody u facetów, to czuję, że za chwilę mi je obrzydzą, dlatego staram się telewizji nie włączać… 🙂

  10. roorkowiec pospolity permalink

    O wypraszam sobie … to ze spodnie sa obcisle , wcale nie znaczy ze nic tam nie ma .
    I moosze to przyznac z zalem ale poczulem sie nie potrzebnym dodatkiem do penisa

    • ha ha ha, ależ gdzież tu Roorkowiec wyczytał, że facet jest dodatkiem do penisa?… wszak z całego tekstu wynika, że to facet jest ważny… tyle, że powinien mieć jaja … 🙂
      poza tym, obcisłe spodnie, a cekinowe legginsy to jednak różnica… 🙂

      • Niby facet jest facet, ale co robić z takim w łóżku???

        • można sobie wspólną maseczkę na twarz nałożyć, powymieniać się nowościami w kremach przeciwzmarszczkowych, wiesz Róża, takie piżamaparty 🙂

        • roorkowiec pospolity permalink

          Istnieje wiele opcji
          To tylko zalezy od pomyslowosci

        • no ja swoją propozycję już podałam… 🙂

      • Anonim permalink

        No niby od tego sie zaczelo 😉
        Ale jak to zwykle bywa , sprawa „stanela” na penisie
        I tak na marginesie … ale sliczniutkie 😄

        • roorkowiec pospolity permalink

          Sorry ten anonim to ja …
          Zapomnialem … jednak cipa ze mnie

        • oj nie bądź aż tak okrutny dla siebie… kastracja z powodu sklerozy?… 🙂

        • ha ha ha, mam nadzieję, że nie mówisz o kreacjach?… 🙂

        • roorkowiec pospolity permalink

          O kreacjach tez … ale ciacha ☺😊

        • no to zależy, co kto lubi, ale o gustach się, podobno, nie dyskutuje … 🙂

        • roorkowiec pospolity permalink

          Bo to prawda … smutna ale prawda …
          Jeszcze tylko wlosy dlugie mi urosna i bede jak Szpak jakowy

        • a szpaki to akurat fajne są… no chyba, że akurat czereśnie wyjadają … 🙂

      • roorkowiec pospolity permalink

        Kastracja … po co ???
        Mysli Pani Frytka ze to cos zmieniiii

        • no sam powiedziałeś, że „cipa z Ciebie”, się przejęłam po prostu … 🙂

  11. Ale mnie rozbawiłaś tym sposobem na wciąganie spodni :))
    Nie „boisz” się, że wpadnie tu ta od filharmonii w niedzielę i Ci nawtyka 😀

  12. roorkowiec pospolity permalink

    Fajne ??? Szpaki … Michaly ???

  13. rozumiem…
    obcisłe – NIE, bo pozbawiają złudzeń już na starcie…
    rozwleczone – TAK, bo pozostawiają jeszcze nieco nadziei…
    to faceci chyba jednak wolą odwrotnie… po prostu boją się, może niekoniecznie zaraz szoku, ale zawodu, gdy taka, np. burka /lub coś w tym guście/ opadnie, więc wolą od razu jasne sytuacje…
    dlatego zwykle szlag ich trafia, gdy widzą reklamy bielizny modelującej, bo to ewidentne oszukaństwo…
    pozdrawiać :)…

    • oj tam, oj tam… bieliznę modelującą kupujemy nie dla Was, facetów, tylko dla innych kobiet, zeby nam pięknej figury zazdrościły … 🙂
      a te obcisłe, to nie tylko czasami nie dają złudzeń, ale wręcz wzbudzają żal, gdy sie patrzy na to biedne, małe, ściśnięte tak, że nawet ani piśnie (nie mowić o czymś innym…)
      miłego dzionka … 🙂

  14. Ja już straciłam wiarę, że jeszcze są… patrząc na tych chodzących po ulicach „chłoptasi”… uczesanych, umalowanych w tych obcisłych rureczkach …. fuj

  15. caffe1 permalink

    W dzisiejszym nowoczesnym świecie można mieć faceta dla przyjemności, a do zajęć domowych wynająć sobie gościa na godziny:))) czytałam o tym kiedyś i opisałam u siebie tu:http://caffe1.blog.onet.pl/2012/02/28/reklama-dzwignia-handlu-czyli-maz-do-wynajecia/
    Chyba wolę taką opcję niż, leżakujący w domu złom:-))

  16. paczucha permalink

    Wciaz sie ludze, ze sa jeszcze … – tylko sa jak trufle, rzadkie ale smakowite, gleboko gdzies ukryci.

  17. Hasełko na końcu bardzo mi się spodobało!
    Dobry wieczór

  18. anka permalink

    hahah nieżła jazda tu jest

  19. Śpieszmy, a jakże! Ponoć grozi nam naprawę „seksmisja” chromosom męski na wyginięciu! A szkoda, bo też uważam, ze oni stworzenia nam potrzebne sa!

Skomentuj

