Skip to content

między nami kobietami …..

26 stycznia 2015

sobotni poranek (tak ciut świt około 10-tej..), Frytka robi zakupy… jako, że sobota, to ubrana w czarne legginsy (wiadomo, czarny wyszczupla..), szaro – czarny sweter, dłuższy (żeby zakrył niektóre, zbyt krągłe, krągłości…), czarna kurtka, szary szalik i czarne botki (na obcasach ofkors…) … i proszę nie mówić, że Frytka monotematyczna w kolorze jest, bo aż trzy na sobie miała … bo dwa odcienie szarości, ale zważywszy na bywających tu panów, celowo nie użyła ich prawdziwych nazw … z makijażu tylko tusz na rzęsach (czarny…) oraz, oczywiście, ułożone (bez tego, wiadomo, ani rusz…) włosy…hmm, też czarne… taka czarna wdowa w sumie … ale do tematu… no i wychodzi sobie Frytka ze sklepu i zmierzając, w sobie tylko wiadomy kierunku, widzi nadchodzącą z naprzeciwka, dawno nie widzianą, znajomą… znajoma niby to patrzy na Frytkę, niby nie, ale reakcji, póki co, nie widać… w pewnym momencie, pomimo dzielącej je odległości, zauważa Frytka na twarzy znajomej coś jakby błysk, taka wiecie, „eureka!!”… znajoma przyspiesza kroku, dopada do Frytki i mówi:

„słuchaj, tak sobie idę i patrzę, i myślę, kurcze jaka piękna kobitka idzie, jaka elegancka, cholera… i nagle patrzę, a to TYLKO Ty…”

przyjaciółki

From → Uncategorized

49 Komentarzy
  1. no cóż , wredna znajoma ( cha ha cha) oj wredna .
    Ale , ale , za mną , gdy romantycznie pląsałam po morskiej plaży w tym roku , szedł męski osobnik i ZACZEPIAŁ MNIE ( wiem że to nie możliwe, a jednak). po kilometrze zabawy , wyprzedził mnie , popatrzył , szczena mu opadła az dno dooopy było widać i rzecze : przepraszam , pomyliłem się co do wieku pani ………

    G do F

    • ha ha ha, wiadomo: faceci to świnie… 🙂
      mnie się podobna sytuacja zdarzyła, „gonił” mnie młody facet od skrzyżowania, na prostej wziął się na odwagę, wyprzedził, odwrócił się i mówi: przepraszam, czy dałaby się pani zaprosić na kawę?… a ja, GŁUPIA, na to: ależ proszę pana, ja mam męża (bo to dawniej było…) i trójkę dzieci… no i chłopina się speszył, przeprosił i uciekł… 🙂
      F do G…

      • Fryta taki facet to nie konfesjonał żeby z biegu opowiadać mu o arkanach tego co to przylega do człowieka w sensie kobiety.Żeś się popisała jak słowo daję

        • no wiem, wiem…. jak tylko powiedziałam, to od razu pożałowałam, ale on uciekł był już a gonić go w szpilkach i tak nie było sensu… 🙂

  2. „- ty wiesz, ale dżagę widziałam… smutno mi się zrobiło, bo to nie byłam ja… ale jak w pewnym momencie się potknęła na tych swoich szpilach, jak wyrżnęła tym wytapetowanym dziobem o chodnik, jak się jej te tipsy rozleciały po okolicy i te obcisłe majty pękły w kroku, to od razu poweselałam… ale tylko na chwilę… zrobiło mi się znowu smutno, bo to nie byłaś TY”…

    ot, takie tam, twórcze moje wariacje :)…

  3. No i pozamiatane… ot kobieca szczerość:-)

  4. makrela permalink

    wredna ale szczera była tamta kobitka.

  5. Uwielbiam te babskie odzywki, dziury nie zrobi a krew wypije

  6. Thunderstorm permalink

    No i się wydało, na jaki kompleks cierpi znajoma :)))

  7. Amisha permalink

    No i co? Może to i „tylko” Ty, ale wsiak piękna i elegancka – jakby nie było! I tego się trzymaj ;-).

  8. fajny blogasek , zostawiam komcia i zapraszam na swój blogasek – Gryzmolińcia

    • dzięki za odwiedzinki, wpadnę do Ciebie na pewno…
      buziaczki i papatki … 🙂

      • Natt permalink

        Ty, Ona ma chyba skopiowany ten tekst…U mnie to samo zostawiła. Może wpadniemy poszalejemy trochę u niej.
        Sorki, raczyłam się martini….mieszanym jednak.

        • ha ha ha, kurna, trza było mnie budzić, telefonić do skutku, byśmy poszalały, ja mam żubrówkę białą mieszaną z krupnikiem (wódką, nie zupą…) żeby resztki w dwóch butelkach nie stały…. 🙂

  9. Tak… Bez komentarza… Ale ze wspomnieniem. Skończyłyśmy którąś klasę liceum i poszłyśmy do mojej przyjaciółki, gdzie zastałyśmy jej ciocię. Nakazała demonstrację cenzurek. Przyjrzała się wnikliwie swoim belferskim okiem, wydęła usteczka, prychając jednocześnie i rzekła: „No wiesz, N., taka Pani S. ma od ciebie lepsze świadectwo… „. Do dzisiaj zastanawiam się, co miał znaczyć „taka”… Wprawdzie w przeciwieństwie do cioteczki nie miałam von dziadka, ale bez przesady! 🙂

    • ha ha ha, no…. miałaś prawo strzelić … focha, nie cioteczce… 🙂

      • Strzeliłam. Przez następne ćwierć wieku omijałam ją szerokim łukiem, ograniczając się do mówienia: „dzień dobry” i „do widzenia”. Nie wiedziałam bowiem, czy rozmowa ze mną nie jest poniżej potomkini von dziadka. 🙂 Ale nie sądzę, żeby to zauważyła. Żeby zauważyć niziny społeczne, musiałaby mieć lornetkę. 😀

  10. dreamu permalink

    Tu, na koniec powinien pojawić się pisk styropianu po szybie 😀 Patrz, jaka błyskotliwa, tak się zachwycała zanim nie trafił jej szlag, bo zdała sobie sprawę kim:)))

  11. No to pojechała znajoma po galotach 😉 Kobiety to czasami mają takie mocno wyjściowe teksty okraszone dużą dozą taktu 😉
    Pozdrawiam 🙂

    • ha ha ha, kładę to na karb tego, że nie widziałyśmy się około roku … była zaskoczona .. 🙂

  12. Wszystko zależy co się dopowie po słowach – a to tylko ty. Ja proponuję frazę: „bo ty zawsze i piękna i elegancka, wiec nie ma co się dziwić :-)”

    • o tak, tak, ta fraza bardzo mi się podoba… tyle że, niestety, nie padła…
      witaj Hegemonie 🙂

      • Oj tam, oj tam, trzeba było są ją dopowiedzieć, a potem wmówić, że padła 🙂

        • masz rację, właściwie, jak tak dobrze pomyślę, to zdaje mi się, że coś takiego własnie usłyszałam… tak, to było dokładnie tak… 🙂
          dzięki Hegemon, facet się jednak czasami przydaje … 🙂

  13. Agulec permalink

    Ale strzeliłaś jej, nie? No choćby fochem!

    • byłam w tak dobrym humorze, że takie coś mi go nie popsuło… poza tym, nawet ją lubię … 🙂

  14. Nitager permalink

    Koen Verveij w Soczi też tak zareagował, gdy przegrał olimpijskie złoto ze Zbigniewem Bródką. Żeby chociaż przegrać z kimś utytułowanym, z kimś, na czyj sukces pracuje sztab ludzi, sponsorzy zapewniają mu pieniądze porównywalne z budżetem średniego miasta, z kimś, kto ma własny tor i trenuje non stop – dałoby się to jakoś przełknąć. Ale przegrać z takim Bródką? Amatorem? Z kimś, kto na trening musi jechać za granicę, bo w jego kraju nie ma ani jednego krytego toru?

    A jednak to Zbigniew Bródka był najlepszy, wygrał i świętował – świętuj i Ty! Koleżance może i nie wstyd byłoby porównać się do supermodelki, ale do Ciebie? No cóż. widocznie wyglądasz jak supermodelka. To nie jest powód do smutku, że ktoś niechcący powiedział Ci miłą prawdę.

    • no ja normalnie od dziś nie dam złego słowa na facetów powiedzieć, szczególnie na tych, co mojego bloga odwiedzają… 🙂
      dziękuję Nit… 🙂

  15. Patrz jak tu przez przypadek prawdę wystrzeliła ….pewnie w normalnej niezaskoczonej sytuacji prędzej by się udławiła niżli powiedziała żeś piękna 😀 :D… świetne

  16. Pollyanna permalink

    a to zazdrośnica jedna 🙂 i na dodatek nieumiejętnie zamaskowała swoją złośliwość, ale nie z Tobą takie numery. od razu ją przejrzałaś na wylot 🙂

    • no ba!!… poza tym, już mi wszyscy wyżej wytłumaczyli, ze powinnam się cieszyć mimo wszystko, bo jej się prawda i tylko prawda wymsknęła… 🙂

  17. ona chciała Ci zrobić przyjemność ,tyle ,że jej nie wyszło do końca ,haha

    • w sumie to wyszło, ha ha ha, wyłapałam to, co mi było wygodnie … 🙂

      • Właśnie trzeba brać komplementy, nie wybrzydzac! Tez tak robię.. staram się słyszeć tylko pozytywy:)

        • a pewnie, komplementów, pomimo tego co twierdzą niektórzy, nigdy za wiele… 🙂

  18. To dopiero spotkanie! Hi, hi, hi….. Tak czy siak za komplement bym podziękowała. Wszak piękna i elegancka i na dodatek TY. Co za głupia baba. Wszak Frytka zawsze piękna i elegancka! Serdeczności.

Skomentuj

