Skip to content

lokowanie produktu…

3 lutego 2015

dzisiejszy wpis sponsorują literki B jak Boja i H jak Hegemon, a to dlatego, że obaj Panowie (a właściwie Ich blogi…) startują w konkursie na Blog Roku 2014 …. obaj w kategorii „życie i społeczeństwo” więc są, poniekąd, konkurencją dla siebie …

kolejność alfabetyczna, żeby nie było posądzenia o faworyzowanie kogokolwiek…

Boja, a właściwie Mikołaj Mika – facet w kwiecie wieku, z ogromnym poczuciem humoru i z jeszcze większym sercem… całkowicie bezinteresownie przyjął pod swój dach Prof. Gendera i pomaga, temu Profesoru, zgłębić tajniki kobiecej duszy, kobiecego umysłu, a przede wszystkim, kobiecego ciała, bo pomimo iż Profesor był żonaty, nadal jest dziewiczkiem… eeeee….prawiczkiem (tak się Frytce wydaje..)… w czasie, kiedy Mikołaj nie pomaga Profesorowi, dowcipnie ale jednocześnie wnikliwie i cholernie inteligentnie, komentuje otaczającą nas wszystkich rzeczywistość… swojego bloga pisze z dużym humorem i dystansem, zarówno do siebie jak i do świata… każdy Jego post (przy czytaniu których bawi się Frytka znakomicie…)  mimo, że wygląda na lekki, łatwy i przyjemny, ma ukryte drugie dno, trafnie oddające to, co się wokół nas dzieje i pomiędzy wierszami i wybuchami śmiechu, zmusza czytelnika do zastanowienia się nad wszystkim…

Hegemon – facet w kwiecie wieku (tak, tak, najwyraźniej tacy najlepsi…), podróżnik, fotograf, przewodnik, histeryk.. eeee… historyk oczywiście, wnikliwy obserwator… Jego posty, okraszone dużą dawką humoru (którego Hegemonowi nie brakuje…), ilustrowane Jego własnymi fotografiami  (znaczy, przez Niego zrobionymi, a nie Jego przedstawiającymi..) pokazują piękno otaczającego nas świata … Hegemon pięknie opowiada, z prawdziwą pasją, i czytając człowiek (czyt. Frytka..) czuje się, jakby w tych wszystkich miejscach był razem z Nim… i nawet to, że Hegemon uwielbia śnieg i narty, a Frytka morze, plażę i słoneczko, nie jest w stanie  wpłynąć na ocenę Frytki… poza postami typowo podróżniczymi, Hegemon opisuje też wydarzenia związane z rodziną (głównie rodzicami, którzy są the best… a szczególnie Mama…) i przyjaciółmi (niejaki Łysy wyrósł już na bożyszcze blogerek odwiedzających blog Hegemona, z Frytką włącznie..) … każdy taki post, napisany z ogromnym poczuciem humoru i dystansem do siebie samego, pokazuje jak wspaniałym synem i przyjacielem jest Hegemon …

to, co napisane wyżej, to jak najbardziej obiektywna ocena Frytki (jak to u każdej kobiety…) ale, jeśli jest tu ktoś, kto nie czytał do tej pory żadnego z tych blogów i chciałby wyrobić sobie swoją własną opinię, to oczywiście zakazu nie ma, ba, wręcz Frytka jak najbardziej do tego zachęca… a potem prosi o oddanie głosów… wybór bloga, na który ktoś zechce zagłosować, pozostawia oczywiście Frytka szanownym czytającym, ale podpowiada też, że można oddać po jednym głosie, na każdy z blogów, z każdego posiadanego numeru telefonu…

a teraz kwestie techniczne:

żeby zagłosować na blog Boja należy wysłać sms o treści C11269 na numer 7122

żeby zagłosować na blog Hegemona należy wysłać sms o treści C11625 na numer 7122

WAŻNE: Głosowanie SMS będzie prowadzone od dnia dzisiejszego, tj. 3.02.2015 r. od godz. 15:00  do dnia 10.02.2015 r. do godz. 12:00.

Koszt wysłania jednego SMS-a pod numer 7122 wynosi 1,23 zł brutto (1 zł + VAT). Głosujący mogą wysłać nieograniczoną liczbę wiadomości SMS, przy zastosowaniu zasady, że z jednego numeru telefonu można oddać po jednym głosie na dany blog. Po oddaniu głosu na dany blog z danego numeru telefonu, możliwe jest oddanie z wykorzystaniem tego numeru telefonu, głosu na inne blogi. Każdorazowe kolejne wysłanie SMS pod numer 7122 powoduje ponowne pobranie opłaty w wysokości 1,23 zł brutto.

PS. pragnie Frytka poinformować, że niniejszy wpis, pomimo powołania sponsorów w pierwszym zdaniu,  powstał całkowicie bezinteresownie i charytatywnie (to znaczy, że nikt za niego nie zapłacił, ba, nawet nie zaproponował jakiegokolwiek wynagrodzenia… już nie mówi Frytka o pieniądzach, ale choćby w naturze…), bez wiedzy obu Panów i ma Frytka nadzieję, że żaden z nich nie poczuje się urażony zamieszczonymi tu opiniami… tak czy inaczej, prosi Frytka o Wasze głosy…

From → Uncategorized

31 Komentarzy
  1. Frytka pięknie i samą prawdę napisała, więc ten przekręt na histeryka też jej darujem, jako Hegemon 🙂

  2. No to będę głosować 🙂 Ja też nieśmiało chciałam się wepchnąć po znajomości i życzliwie donieść, iż ja też się zgłosiłam do tego konkursu – o ja naiwna 😉 Gdyby Pani Frytka lub jacyś jej znajomi uznali, że warto na Kobicinę oddać głos to owa Kobicina będzie wdzięczna i wycałuje wedle życzenia 🙂
    http://www.blogroku.pl/2014/kategorie/kobietoskop,8vg,blog.html

    • ooo, a to szkoda, że Kobicina się wcześniej śmiało nie wcisnęła, panowie pewnie by posunęli się troszeczkę i ustąpili kawałeczek miejsca … 🙂

      • Toż ja nie wiedziałam, że tu takie reklamy będą uprawiane 🙂

        • no cóż, znam tych panów dość długo, to postanowiłam tak troszkę ich zareklamować, jakby jeszcze kto nie znał… 🙂
          ale na Kobicinę też zagłosuję… a co!!.. kto bogatemu zabroni?.. 🙂

        • Wiem, wiem, Panowie to starzy wyjadacze blogowi, że się tak wyrażę 🙂 A ja to póki co puch marny raczkujący w czeluściach 😉 A za głosik dziękuję 🙂

        • a proszę bardzo … 🙂
          każdy wyjadacz kiedyś zaczynał jako puch marny… chociaż oni akurat może nie jako puch, bo to faceci w końcu .. 🙂

  3. nic nie zrozumiałem… może tylko tyle, że znowu ktoś jakichś piniądzów ode mnie chce… ludzie!!!… ja nie mam piniądzów!… od zawsze to powtarzam, to były moje pierwsze słowa, gdy położna zdzieliła mnie w tyłek, bym otworzył japę i coś zakomunikował światu… ale świat jest gupi i nic nie wi, wciąż nie chce mnie słuchać… musi głuchy jakiś?…

    • ależ Pkanalio, świat nie chce Twoich piniondzów… w ogóle świat od Ciebie nic nie chcę… to tylko ja, w imieniu braci blogerów, proszę grzecznie o Twój głosik … a że głosik wiąże się z troszkiem piniondzów, to już insza inszość… ale za to przymusu nie ma… 🙂

      • no właśnie… ta „insza inszość”, „przymusu nie ma”… to tak się tylko mówi… a na outpucie i tak wyłazi finałowo, że chodzi o to, by kogoś skubnąć…
        tu mi się przypomina O’Henry i jego opowieść, jak chłopaki przypłynęli do jakiejś tam Murzynii ze statkiem pełnym butów… tak z troski o bliźniego swego… problem w tym, że wszyscy tam chodzili boso i nikt nie chciał nawet pół obcasa za darmo… no, to chłopaki przemyśleli, obgadali temat i sprowadzili drugi statek pełen rzepów, czy tam innych kolczaków… rozsypali to wszystko w nocy po mieście i już do południa opędzlowali cały transport butów… podobno Murzyny aż się pobiły w kolejce /są przekazy, że nawet rząd tam upadł, taki bajzel był/… potem zaś chłopaki wzięli kapuchę i bogaci do obrzydliwości popłynęli sobie gdzieś, gdzie mieli wyrąbane, na buty, na Murzynów, na kolczaki i w ogóle… i nikt mi nie wmówi, że to o troskę chodziło…

        • oj no dooooobra, nie chcesz, to nie głosuj, ja Ciebie i tak lubię … :*

        • a czy ja coś w ogóle powiedziałem?… to tak jak z tymi portkami Młodego… słowo się wymsknie i nagle wychodzi, że mam przestać grac na kompie w kulki i gnać do sklepu po portki, albo że mam wyłączyć telefon, by mnie nie podkorciło wysłać gdzieś jakiego esemesa…

        • nie dramatyzuj, dobra?… 🙂
          w kulki możesz grać, a telefonu nie wyłączaj, bo jak inaczej się do Ciebie będzie można dodzwonić?… o parapet?.. 🙂

        • jak?…
          wytrwale…
          bo kiedyś w końcu go włączę…

        • aha … 🙂

  4. Och Frytko… brak mi słów…
    Witam wdzięczny i wzruszony
    Jeżeli chodzi o Hegemona, to bywam czasami na jego blogu i wiem, że z Nim przegrać nie będzie wstydem

    • nie może to być, żeby Tobie słów zabrakło… ale fajnie być powodem czyjegoś wzruszenia… 🙂
      trzymam kciuki za Was obu… oraz, oczywiście, wysyłam też sms-y… 🙂
      witaj Boja …

  5. W moim przypadku Twój post okazał się tabletką „po”. 😀 Mam nadzieję, że nie wpadną tu jacyś ultra… 😉

    • Ok, ale kto ma zażyć tę tabletkę i czy to w jakikolwiek sposób pomoże?;-)

      • właśnie, Pani S… czyżbyś chciała usunąć kolegów blogerów z konkursu?… przecież nie stanowią konkurencji dla Ciebie, nie ta kategoria, że się tak wyrażę.. a ja swoje głosy podzielę po równo, znaczy, dla każdego po jednym, a co!!… 🙂

  6. życzę wszystkim blogerom biorącym udział w konkursie – wygranej

  7. Frytka! No, no…. Ja już oddałam głos na inny blog, na te też mogę, a co tam! serdeczności.

    • a to bardzo dziękuję, jeśli też możesz… jak już sprzedam mojego bloga, to Ci oddam kasę… 🙂 🙂 🙂

  8. Fryteczka, jak już piszesz o histerii i fali dobrego humoru to musi być nic innego jak sztorm. Nie mogę tego przeoczyć i dzięki za polecenie:)
    http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/

  9. Nitager permalink

    Dzięki za reklamę dwóch, mam nadzieję, fajnych stron. Wprawdzie konkurs nie obchodzi mnie ani trochę, więc na SMSy niech nie liczą, ale te dwa miejsca na pewno odwiedzę.

    • spoko, na moim blogu panuje wolność i swoboda… w granicach rozsądku oczywiście, żeby i tu nikt nie zaczął szaleć… 🙂
      a opinię sobie sam wyrobisz 🙂

Skomentuj

