Skip to content

piątka Twój wróg….

25 lutego 2015

rano, Młody do Frytki: „wiesz, dziś mi się nawet chce iść do szkoły…” widząc zdziwiony wzrok Frytki, wyjaśnia: „no bo dziś odda sprawdziany z matmy i jestem przekonany, że piątkę dostanę…”… no to super – odpowiedziała dumna mamusia, znaczy Frytka… a Młody kontynuuje: „a wiesz?… pan oddał sprawdziany z wos-u, i wiesz co?… PIĘĆ  MINUS dostałem!!!”… no to gratuluję synu – powiedziała jeszcze bardziej dumna Frytka… „ale… – Młody jeszcze nie skończył – wkurza mnie ta piątka… bo teraz motywuje mnie do nauki… bo na koniec mogę mieć albo czwórkę, albo piątkę… w zasadzie, to nauczyciele na początku roku powinni mi po piątce stawiać”… taaaaa……

From → Uncategorized

46 komentarzy
  1. paczucha permalink

    Grunt to pozytywne nastawienie :))

  2. Ale się napalił na tę naukę

  3. Może podmienili

  4. Kosmetyki czynią cuda

  5. Cześć Frytko. Wracam powoli do blogowania, więc gdybyś chciała mnie czasami odwiedzić, będzie mi bardzo miło :). To mój nowy adres: https://lubiemojswiat.wordpress.com/
    Pozdrawiam

  6. Pewnie alebo Ci klona zrobili

    • o nie!!!… mój Młody jest jedyny i niepowtarzalny, szczególnie w wypowiadanych tekstach… 🙂

  7. dreamu permalink

    Ty się ciesz, mnie kiedyś Młoda podczas budzenia jej, wyjęczała w poduszkę ‚mamo, może ja nie muszę iść do szkoły, on mi tam powiedzą, że jestem debilem i nie zdam matury, a ja już to wiem’ 😀

  8. Nitager permalink

    Przejdzie mu. To zawsze przechodzi.

  9. Syrach się cieszyć..;))

  10. Strach miało być, ale chochlik nie-piątkowy zamienił…

  11. Piątka bywa ciężarem… Ciekawe, co powie, jak dostanie szóstkę. 😀

  12. Ta dzisiejsza młodzież! Okropna jest, człowiek nawet nie może ponarzekać, że jest gorsza niż my byliśmy…
    Witam znienacka

    • a żebyś wiedział,,,, i jak tu użyć „ja w Twoim wieku…”? 🙂
      rzeczywiście wziąłeś mnie… eeeee, wpadłeś tu znienacka….

      • Zmityguj go trochę, jeszcze jakimś prymusem zostanie… wstyd dla chłopaka!

        • nie zostanie… spodziewana piątka okazała się….. jedynką…

        • Uff… kamień z serca. Spokojnie możesz mu powiedzieć: „Ja w Twoim wieku nigdy jedynki nie dostałam”!

        • i biorąc pod uwagę skalę ocen w tamtych czasach, nawet nie skłamię … 🙂

  13. teatralna permalink

    dobry pomysł ))

  14. Zdolniacha z tego Młodego 🙂

    • no po takiej matce, to nie może być inaczej… 🙂
      wiem, wiem, sama skromność przeze mnie przemawia… 🙂

  15. jako stary pierdoła, chowany na wartościach konserwatywnych /czyli tradycyjnej skali „2 – 5”, gdy dostać gola to było dostać gola, a śmiechu było co niemiara, bo i tak się na koniec roku spadało się na cztery łapy, a przynajmniej na tzw. „mocne trzy”/ po prostu nie wiem zbyt precyzyjnie, jak to skomentować…
    niemniej jednak popieram pomysł owej piątki na dzień dobry /rozumiem, że to znaczy „dobrze”?/, bo do ludzi tak pozytywnie trza podchodzić, a nie zakładać od razu, że debil…
    pozdrawiać :)…

    • bardzo dobrze wszystko zrozumiałeś, i skomentowałeś, i argumentacja postulatu jak najbardziej mi się podoba … 🙂
      miłego :*

  16. Na szczęście czas mojej nauki mam za sobą a i dzieci już dawno wyedukowane więc trauma wywiadówkowo- maturalno- egzaminacyjna mnie nie dotyczy ufff;) Rodzicom uczących się dzieci dużo siły życzę 🙂

  17. i teraz w mysl zadady jing i jang, z testu musi dostac pałe. inaczej nie zniesie tego obciążenia… ;))
    ja się boję piątek Michała, zawsze ma po nich jakąś „bombę” w zanadrzu…buśka Fryciu

  18. Kurna (!) coś w tym stety, albo niestety jest. Jak się ma już trochę dobrych ocen, to już jakoś głupio później czegoś się nie nauczyć, albo najzwyczajniej w świecie szkoda zmarnować tak pięknej średniej ocen 🙂 Taka presja piątkowa 🙂

    • otóż to, otóż to… i co wtedy, taki zmotywowany robi?… zamiast piątki dostaje jedynkę… i ma z głowy presję… 🙂

Skomentuj

