Skip to content

rocznice, jubileusze, wyróżnienia, nagrody ….

1 kwietnia 2015

no to od czego by tu…. na dobry początek: żadna z zamieszczonych dziś informacji nie jest primaaprilisowym żartem, więc do czytania ich należy podejść z należytą powagą oraz skupieniem… a więc (wiadomo, co z tym więc…)…

po pierwsze – w nomenklaturze przedszkolnej blog Frytki właśnie przeszedłby do średniaków … albo starszaków … cholera, nie wie Frytka, bo już od dawna nie miała do czynienia z przedszkolem.. no dobra, prosto i do rzeczy, blog skończył właśnie cztery lata … przyznać należy, że to całkiem fajny wiek …  początkowo raczkował i trochę kiepsko mu szło, ale zmiana grupy (z onetu na wordpress…) dobrze mu zrobiła…  znalazł nowych przyjaciół, którzy pomogli mu się zaaklimatyzować, i są z nim do tej pory (choć paru z nich, z różnych przyczyn, odeszło..) .. mało tego, ponieważ jest otwarty i przyjaźnie nastawiony do otoczenia, grono jego przyjaciół się poszerza … i ma Frytka nadzieję, że ta tendencja się utrzyma …

po drugie – to  jest 250 wpis na tym blogu … mimo, że unia wycofała ćwiarteczki, wprowadzając jakieś dwusetki, to jednak to jest prawdziwa polska okrągła ćwiarteczka i tego się trzymajmy … nie będzie Niemiec lał nam w twarz z dwusetki!!… czy jakoś tak…

po trzecie – znane są już wyniki konkursu i tekst Frytki, który wzbudził niemałe emocje wśród czytających bloga (głównie mężczyzn, co nieco dziwne, aczkolwiek bardzo miłe było…), chociaż nie wygrał, to jednak znalazł się w doborowym towarzystwie, między innymi Pani S i Kobiciny Miejskiej, i otrzymał wyróżnienie … co można zobaczyć i przeczytać TU

po czwarte – właściwie, to chyba na dziś wystarczy, w myśl zasady „do trzech razy sztuka…”… aha, taka mała informacja na koniec, absencja Frytki w blogosferze spowodowana była awarią osobistego komputera, ale o tym w następnym poście …

PS. świętowania ciąg dalszy, właśnie Frytka dostała 50 -tego lajka … no dobra, blog Frytki dostał, ale to jakby jedno…

likeable-blog-50-2x

From → Uncategorized

116 komentarzy
  1. Sto lat, sto lat niech żyje nam!
    Gratulacje frytko z trzech powodów: rocznica, konkurs i utrzymanie niezależności od unijnej biurokracji. Niech żyją ćwiartki cokolwiek to znaczy:-)
    PS. Czy można liczyć na rozwój literacki tego bloga i obecność w innych konkursach?

    • ha ha ha, dzięki bardzo Caddi, szczególnie za tę unijną biurokrację… 🙂
      a co do rozwoju konkursowego, hmmmmm…… że tak powiem, robiąc przy tym mądrą minę i kiwając z namaszczeniem głową … 🙂

  2. Nic tylko gratulować a jak są trzy dobre powody to jak mówią matematycy do sześcianu te gratulacje. Zuch dziewczyna

    • dziękuję, oraz okazało się jeszcze, ze mam 50 lajków bloga, to się nazywa świętowanie, co nie?… 🙂

  3. Gratuluję 🙂 Rocznice trzeba obchodzić z wielką pompą, a co za tym idzie – z solidnym obsikiem 😉

    • ha ha ha, solidny obsik to mam za oknem, typowo wiosenny śnieg z deszczem, przeplatany wiatrem i gradem… 🙂
      dzięki i wzajemnie przecież…

      • Ja tylko dostałam maila, że mnie wyróżnili, ale nie wiem kogo jeszcze i kto zdobył 1 miejsce 🙂 Wyniki na stronie miały być niby 30.03, a tu nic – skandal 😉

  4. Rzec by można, że SKS dopada niniejszego bloga w związku z czym trudno jest się zdecydować czy świętować, czy też może świętowanie sobie podarować, gdyż i ponieważ wspominając ehhhh z rumieńcem na twarzy, bo jak wiadomo nieśmiały jestem , nadal, wciąż i od urodzenia, ponoć wtajemniczeni przekazywali że tuż po urodzeniu rączką swą niemowlęca oczka swe niewinne zakrywałem ………… z nieśmiałości właśnie, więc rumieniąc się nieco wspominam dziecięce lata swe ehhh jak cudnie było ale się skończyło gdyż wspomniany wcześniej SKS ………………… zaraz przepraszam zgromadzone grono to czwarte urodziny, aaa to postać rzeczy zmienia, no toż niemożebne jest, gdyż blog ów według mych obliczeń istnieje od ……………… no od zawsze:)
    Niemniej jednakowoż wobec takowego święta, bardziej do gustu mi ta ćwiarteczka przypadła, że tak z ciekawości się zapytam gdzie i kiedy rozlewana owa będzie?? Jednym słowem sto lat i do pełnego litra !! !! Sukcesów w konkursie gratuluję rzecz jasna, teraz się zaczną ehhhh imprezy balangi orgie ………………….eee no wiadomo wywiady i autografy 🙂
    Oraz dzień dobry że tak się wyrażę 🙂

    • ŁOMATKOJEDYNA!!!!… wszelki duch i wogle!!!!… Desper!!!!… no witaj witaj, dawno niewidziany … 🙂
      oraz co do ćwiarteczki, to namiary podam w sposób bardzo zawoalowany, co by nam się do niej unia nie dobrała… 🙂

      • Ale matko jedyna duchy się u Cię rozpanoszyły czy co czy ki diabeł!! A to wogle to jakaś nowa moda na zazdroski czy inne firaneczki a może kolory jakoweś nowe co?? A unia sie nie dobierze nobo po pierwszym kieliszeczku to juz prawomyślna małpka, noooo z małpkami to nasi rządzący se bale urządzali, ale ………. nie wspominajmy żadnych drzew.
        Jakby co to wiesz na obecność moją liczyć możesz 🙂

        • jak zazdroski czy firaneczki???… przecież żadnych nie ma… chyba… 🙂
          oraz, jak zawsze, jesteś mile widziany …

        • Oj no się pytam wszak zmieniło się tu nieco od ostatniej mojej wizyty, jakieś twarze całkiem nowe no hmmm no całkiem no złego słowa nie powiem całkiem-całkiem, jakaś nowa biedroneczka noooo może siedmiokropka 🙂
          Skoro zapewniasz że miele widziany jestem toooooo jasne, spoko luzik a tak nieśmiało się zapytam jakaś goloneczka tudzież inna padlinka do tego ćwaiartulca to przewidziana?? A serniczek może jakiś no z pianka i kropelkami rosy co??

        • aaa, no tak, „biedroneczki są w kropeczki….” la la la … w prezencie dostałam… 🙂
          no i wylazła prawdziwa natura Despera, życzenia życzeniami, ale najważniejsze, czy coś do zjedzenia dadzą… 🙂

        • Oj wcale nie tak, upraszczasz temat!! Otóż jak wiadomo do małpeczki przydatne są goloneczki, ale że kobietą 100% jesteś o czym wszyscy wią a jak nie wią to juz wią, więc kobietą będąc myśli Twe różnymi niezbadanymi szlakami chadzają, a jak wiadomo na niezbadanych szlakach różne pułapki czyhają, więc całkiem możliwe, że owe pułapkiu tak Twe myśli zajęły żeś o podstawowych zasadach małepeczkowania zapomniała 🙂

        • moje myśli, od jakiegoś czasu, z daleka omijają wszelkie goloneczki i serniczki z rosą, zarówno w zestawie, jak i każde z osobna… do małpeczki może być, co najwyżej, śledzik, bo jak wiadomo, rybka lubi pływać…. 🙂

        • Haa i widzisz ja to facetowa zapobiegliwość sie przydaje, przez to, że Tobie się odechciało pyszności to co, to inni tez mają se śledzika przekąszać ehhhh!! No rybka może i lubi ale litórówka niekoniecznie, do litrówki goloneczka to mus!!

        • zaraz, zaraz, Ty sie Desper tak nie rozpędzaj… nikt (czyt. Frytka) o żadnych litrówkach nie wspominał… ćwiarteczka i śledzik, to ostatnie słowo … 🙂

        • ta jasne ćwiarteczka i śledzik a za te lajki to co może pięćdziesiątka co? Za te lajki skoro jest ich równe 50 to wiadomo 0,5 i ćwiarteczka za posty to już mamy 07 zgłoś się plus kieliszeczek no a co z tym kieliszeczkiem se zrobimy ?? No już trza do litrówki dobić, no przecież chyba nie wylejesz tego kieliszeczka co!!!!

        • Desper, no weź no wstrzymanie… toż to środek tygodnia, większość ludzi, w przeciwieństwie do Ciebie, w pracy jest i, jako takie pozory, zachować musi… to się może udać po ćwiarteczce, to pozorowanie, ale nie po litrze!!!!…. 🙂

        • Taaaa ludzie do pracy a kto ma piątek wolny jak niedziela coooo?? A po za tym uważasz że polakowi po litrze na 2 nie wypada iść do pracy?? Polakowi ?? Otóż żadnych pozorów, albo albo ooo!! Trza być twardym w negocjacjach 🙂

        • no fakt, Polak potrafi … ale …o, post jest!!!!… i to wielki!!!!… ćwiarteczka i koniec … ewentualnie po ćwiarteczce na łepka … albo główkę, co kto tam ma … 🙂

        • Nooo dobra niech będzie po ćwiarteczce na łepka i na główkę no trudno jak ktoś główki nie ma to jego strata 😉

        • Desper, nie nadużywaj interpretacji, nie „na łepka i na główkę po ćwiarteczce” tylko albo na łepka, albo na główkę, w zależności co kto posiada … 🙂

        • Ależ się zasadnicza zrobiłaś noooo!! Po za tym chcę zauważyć że „TO” nie jest tłuste, tak oka nie pływają i w poście można, wręcz należy i nie pytaj się dlaczego należy bo o tym każdy facet wie że należy oooo!! Wiem nie jesteś facetem, ale uszanuj męskie potrzeby oooo !!!

        • ależ ja szanuję męskie potrzeby, ale, żeby zaraz wszystkie, z alkoholowymi włącznie?… a co z moimi, a co mi tam, naszymi, Kobiet, potrzebami? … 🙂

        • My facety je szanujemy te Wasze damskie potrzeby !! Przecież nie przeszkadzamy Wam w kuchni 🙂

        • o zesz Ty, właśnie pożegnałeś się na długi czas z golonką, sernikiem i takimi tam przy innych ewentualnych okazjach… 🙂

        • Ups znaczy nie trafiłem w Wasze potrzeby?? No dobra no na zakupy też z Wami chodzimy ooo!!

        • na zakupy???… hmm, nie kojarzę, żebym ostatnio po jakimś markecie budowlanym czy innym sklepie motoryzacyjnym chodziła… 🙂

        • Ale co po ciuchowych sklepach nei chodzimy z Wami?? A to jak nam kupujecie gacie znaczy spodnie?? No idziemy za Wami, jak te baranki na ubój rytualny, jak te no…….. no wiesz, no nie ważne idziemy z Wami ooo!!

        • ha ha ha, biedactwa, po gacie jak na ubój rytualny… ale, z tego co wiem, to jeszcze żaden z Was nie zginął?…. 🙂

        • Oj tam oj tam, bo żaden z nas nie chce być pierwszy !!

        • ha ha ha, czyli nie mamy się czego obawiać, możemy Was dalej po te gacie ciągać…. raz na rok (albo i rzadziej…) … 🙂

        • A skąd!! Delikatnie należy wynegocjować wyjście na zakup gaci 🙂 Później delikatnie się z facetem obchodzić należy, bo on gotów się zamknąć w sobie i

        • z gołą doopą zostanie ,….. 🙂

        • Oj tam od razu z gołą doopą!! Listkiem se zakryje 🙂

        • a zimą?… listków trochę brak…

        • Zimą to facet w domu siedzi skórą niedźwiedzia sie okrywa fajeczkę pali i bimber pędzi oooo!!!

        • i wszystko to jednocześnie????…. nie wierze, że tyle czynności na raz potraficie robić… 🙂

  5. Buziole i gratulacje ! Cóz więcej!????

    • starczy aż nadto … 🙂
      dzięki DD…

      • Jak nadto to bierz gratulacja ja się pod buziole podstawiam 😉

        • gdzie z tym pys….. no gdzie mi tu po moje, znaczy dla mnie, buziole?… se będziesz świętował, se będziesz dostawał!!!… 🙂

        • no co no co !! no powiedziałaś że aż nadto, pomyślałem licha kobiecina z Cię jest, skoro goloneczki odstawiłaś i serniczka też to se myślę nie udźwignie to pomogę, bo ja uczynny chłopczyk jestem oooo!! Ale zaraz mnie po pys…. no przeganiać tak no wiesz!!

        • no co jak co, ale buziole to ja zawsze udźwignę, bez względu na ilość…. 🙂

      • Samochwała w kącie stała ooooo!!!!

        • ja tam nie wiem, gdzie ona stała, ale ja siedzę przy biurku … 🙂

        • No póki siedzisz to te buziole nie ciężą Ci ale jak wstaniesz to ho ho pożałujesz że mnie przegoniłaś !!

        • nie bój, nie bój, niejedna kobieta, choć wątła się zdaje, to silna, że ho ho ho… a tym bardziej, taka nie wątła, jak ja … 🙂

        • Jasne że jesteście silne, jak przychodzi coś facetowi zajumać to takie siły w Was wstępują że ………….!!

        • wiesz co?… nic a nic nie straciłeś ze swoich cech, w czasie gdy Cię nie było, ciągle tak samo czepliwy jesteś… 🙂

        • A kto powiedział że ja w ramach pozbycia się, ja sztukę ową doskonaliłem 😉 Ale zaraz że niby co, że niby ja czepliwy jestem tak?? Phi……………………….!!

        • no przecież nie ja… to akurat wiadomo od zawsze … 🙂

      • Frytka, zajrzyj do mnie i zagłosuj na mojego wnusia! Z góry dziękuję!

    • ,,,,,,,,, permalink

      gratuluję………………….powrotu

  6. Pollyanna permalink

    gratulejszyn jak nie wiem co 🙂 i to nie w ramach żartu 🙂

    • dzienks Polly … 🙂
      to co, po naparsteczku?…

      • Pollyanna permalink

        po naparsteczkuuuuu? ja nawet nie poczuję. nie masz jakichś szklanek? 😀

        • ha ha ha, no sorry, zapomniałam jak się z Tobą baluje… to co, po szklance wódki i po wiaderku naparu z pokrzyw… 🙂

        • Pollyanna permalink

          normalnie jakbyś zgadła 😉

        • jakie zgadła??… wiem, w końcu jak to wiedźma, nie?… 🙂

  7. paczucha permalink

    Rocznicowo u Ciebie, jutro u mnie, ale sza, cicho sza, bo o wiek baby sie nie pyta :))))))))))))

  8. O ja cie pierdziu! Chciałam jakieś życzenia złorzyć, ale zobaczyłam Despera i mnie zatkało! No dobra. Fszystkiego najlepszego!!! Stolat, stolat! To śpiewałam ja Żaneta! 😀

    • no nie może być, Desper odebrał głos Pani S?… lepiej, żeby się o tym nie dowiedział, bo dopiero się będzie puszył… 🙂
      dzięki Żaneta … 🙂

  9. dreamu permalink

    Kuźwa, życie mnie omija. Imprezy, rocznice, popijawy, a ja w robocie all day long i połowę wieczoru. Ekhhhh 😦

  10. Gratulacje poczwórne, a nawet popiątne!
    Zostało coś jeszcze z tej ćwiartki?
    Dobry wieczór

  11. Gratulacje, szczególnie za wyróżnienie, bo tekst bardzo mi się podobał i pamiętam go bez sięganie do pamięci, czyli bloga Frytki. Tylko przekierowanie na wyróżnienie nie funguje, jak powiadają bracia Czesi…

  12. teatralna permalink

    gratulacje Fry wielkie i ściskam i cmokam ))))

    • a dzięki, dzięki, ściskam i cmokam wzajemnie… 🙂
      coś na rozgrzewkę?… bo nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie zimno ….

  13. Gratulacje serdeczne z okazji wyróżnienia w konkursie, 50-tego lajka, ćwiarteczki i tego fajnego, radośnie się chowającego „Czterolatka” 😀

    Wszystkie te nagrody i inne kamienie milowe jak najbardziej zasłużone 🙂

    Ściskam jak zawsze mocno!

    • dziękuję Celcie za wszystkie życzenia, ćwiarteczki nie proponuję, bo Ty zmotoryzowany jesteś … no chyba, że się jednak skusisz… :)))))
      miłego dnia…

      • Nawet gdybym nie był zmotoryzowany, to ja bezalkoholowy z zasady – ale wiesz, że zawsze Ci dobrze życzę 🙂

        • oczywiście, że wiem Celcie … 🙂
          to może kawki w zamian?… z superhiperekstrawypasionego służbowego ekspresu?… 🙂

        • Od Ciebie zawsze 🙂 Cappuchino?

        • no masz…. żadna z nas nie opanowała jeszcze instrukcji robienia cappuchino, ale dla Ciebie się zawezmę i przyswoję… 🙂

        • Czuję się zaszczycony 🙂

          A skoro wspomniałaś, że ten ekspres taki hipersuperwypasiony, to myślałem, że cappuchino sam zrobi 😉

        • ha ha ha, no podobno, tylko trza mu tam coś poprzestawiać, mleko pod nos podać, mówię Ci, kuuuupa roboty… ale jak powiedziałam, że zrobię, to zrobię… 🙂

  14. „abstynencja na wskutek awarii komputera” brzmi intrygująco, zwykle awaria komputera rzeczywiście powoduje abstynencję, taką „superponowaną”, czyli abstynencję od uprawiania abstynencji…

    • ha ha ha, a powiem Ci, że w zasadzie, to masz słuszną rację…. gdyż właśnie owa abstynencja wywołała brak innej…. 🙂
      pozdrawiam ciepło…

  15. Gratulacje. Mój blog jest troszkę młodszy. Wreszcie jestem od kogoś młodszy i to mi humor poprawiło 🙂 Pozdrawiam

  16. Gratuluję w takim razie. To o Niemcu, to fajne jest:))

  17. Nitager permalink

    Moje gratulacje i szczere zyczenia, nie tylko wesołych świąt, ale i dalszych sukcesów w zerówce!
    A, psiakość, teraz już chyba nie ma zerówki…

    • no też się już własnie pogubiłam, więc może, po prostu, na dalszej drodze życia? … 🙂
      dzięki Nit, miłego dnia …

Skomentuj

