Skip to content

………..

15 Maj 2015

From → Uncategorized

27 komentarzy
  1. makrela permalink

    ale że co? że piątek (nie trzynastego)? że sentyment do A. M. Jopek? czy możesz masz ten dzień kiedy „niechcenie” wygrywa w całej rozciągłości?
    bo nie chcę nawet myśleć o tym, czy pod kropkami w tytule wpisu skryło się coś naprawdę niedobrego.

    • to jest ten dzień, albo nawet tydzień, żeby nie powiedzieć miesiąc …
      dziękuję za troskę …

  2. dreamu permalink

    Nie wysiadaj jeszcze, walcz! Nie takie, kuźwa, miesiące dawałaś radę przetrzymać :*

  3. Przygnałam, bo dostałam cynk od Makreli! Ej! Co jest szefie? Można pomóc, czy tylko wypić za Twoje zdrowie i trzymać kciuki, żeby Ci ślisko być przestało?

    • wypić, jak najbardziej wypić!!!! … ja chyba też wypiję, może, paradoksalnie, złapię lepsza równowagę?…
      dzięki Pani S :****

  4. Po tygodniu, który mija tez mam ochotę się napić, a jak słucham radia i oglądam Tv, to chętnie zaśpiewałabym z Jopkową : dzięki, ja wysiadam…

  5. I ja z tobą!!! wsiąść do pociągu byle jakiego i wysiąść choćby w biegu!!!

    • dawaj, jest jeszcze miejsce przy barierce…

      • Najgorsze, że.. nie powinnam się tak czuć, nie ma RACJONALNEGO powodu… a nieracjonalnych z 27….

        • w końcu jesteśmy kobietami, byłoby z nami coś nie tak, gdybyśmy postępowały racjonalnie, nie uważasz?… 🙂

  6. Też uważam. że trzeba wysiąść, bo najlepiej idzie się na piechotę!
    Czy imprezka jeszcze trwa?
    Witam trochę zaniepokojony

  7. Pollyanna permalink

    no to wysiądź, ale na chwilę. połaź w samotności po łące, pogap się w niebo, miej wszystko w doopie, a potem wsiądź od nowa i powolutku ruszaj do przodu. a jeżeli Ci ulży to wleź w głęboki las i się wywrzeszcz, to tez pomaga.
    trzymaj się kochana 😀

    • a jak będę wrzeszczeć w lesie, to mnie pająki nie napadną?.. albo kleszcze?.. bo ja jakoś nie przepadam za taką zwierzyną … 🙂
      dzięki Polly…

      • Pollyanna permalink

        jak Cię napadną to je pogryziesz ze złości mniam 🙂 🙂 🙂
        a tak w ogóle to narwałam dzisiaj świeżej pokrzywki…podesłać do Cię???? 😀

  8. Bywają w życiu stresy i okresy, że przy akompaniamencie tej właśnie nutki mam ochotę uciec gdzieś daleko i zaszyć się tam może na parę miesięcy…

    Poza ta piosenką, lubię jeszcze „Joszko Brodę” i „Zielonego Króla” w jej wykonaniu 🙂

    Trzymaj się jakoś Kochana 🙂 Może 2 część mojego gregoriańskiego Marzenia da Ci jakiegoś powera… Zapraszam.

  9. Hola hola moja Panno! Co jest? Jakie wysiadam? Nosz kurde, na moment nie mozna spuścić z oka, bo od razu weźmie i się towarzystwo porozłazi… Wracam Ci ja, a tu takie o. A tak na serio to mogę jakos pomóc? Póki co ściskam!

    • oj tam, nooooo… sama nas zostawiłaś, o!… co prawda na krotko, ale jednak… w każdym razie, póki co, nie wysiadłam, się drugą ręką tej barierki złapałam…
      dzięki Agu, buziaki :****

Skomentuj

