Skip to content

duchy…

28 lipca 2015

poniedziałkowy wieczór, za parę minut na kablówce ma zacząć się thriller, Frytka i Młoda usadowione na kanapie, gotowe na seans … Młoda zadbała nawet o zaprowiantowanie… (uwaga, lokowanie produktu…)

monster

„ducha?” – pyta Frytkę… a jaki smak? –  zapragnęła wiedzieć Frytka (gdyż jej ciekawość w różnych kierunkach jest skierowana …)… „noooo… duchy mają taki smak… nooo… po prostu… SMAK” – wyjaśnia z pełną powagą Młoda…

From → Uncategorized

45 komentarzy
  1. Smak ducha to brzmi ciekawie

    • i całkiem nieźle smakuje … tylko chrupie strasznie (jak to duch…), że aż telewizora nie słychać… 😉

  2. W ustach w sekundy na biodrach i cyckach całe życie. Bo ma 3 miliony kalorii i dlatego wykluczyłam z menu a też lubiłam :((((

    • ha ha ha, Jaga, raz nie zawsze, dwa razy nie często… 😀
      powiem Ci, że ja nie jadam, a Młoda nie ma problemów ani ze spalaniem kalorii, ani z figurą… nie na darmo żywi się pełnoziarnistym chlebem i …. nutellą 😉

  3. A zdajesz sobie sprawę, że od pewnego czasu można kupić te duchy o smaku Coli? To musi być mocna rzecz… czekam na smak spirytusu, jak na duchy przystało 😉

  4. teatralna permalink

    och ach jak ja lubie filmy o duchach i w ogóle horrory …

  5. bo duchy są jak dworcowy bigos lub bretonka, mają smak taki uogólniony raczej…
    ale tak w ogóle, to nie ma to jak kościelny opłatek maczany w spirytusie, to jest dopiero strawa duchowa… najlepszy jest wariant bez opłatka, zwany „spiritus movens” /bo movens potem odbiera/…
    pozdrawiać :)…

    • a wiesz co?… nie jestem pewna, ale chyba mi opłatek jakiś z wigilii został a biorąc pod uwagę upływ czasu, mowę może mi odebrać… 😉
      miłego P :*

  6. Czyli poznałąs smak ducha!!!!!!! I jaki był??????

  7. dreamu permalink

    Te szczególne duchy mają smak dzieciństwa Młodej 🙂

  8. stardust permalink

    Smaczne duchy:) Czego to ludzie nie wymysla:))) U mnie tylko Wspanialy ma czasem parcie na takie cuda, chyba przed miesiaczka go tak bierze, mam nadzieje, ze zniknie po menopauzie:))))
    Ja nie tykam, nawet jak slysze, ze jemu te cuda chrupia w gebie to wychodze, wnerwia mnie i tyle:))

    • nie po menopauzie, tylko mendopauzie Star… 😀
      ja rzadko tykam, no chyba że z nerwów, to wtedy jak bomba zegarowa .. 😉

  9. To ty teraz uduchowiona całkiem jesteś! Mam nadzieję, że cielesne sprawy też jeszcze cię interesują;P

    • oj interesują, jak najbardziej interesują, te typowo cielesne, najlepiej w parze mieszanej … 😉

  10. A ja lubię ten SMAK! I narobiłaś mi smaka na SMAKA, a tu nie ma duchów… A jaki film oglądałyście?

  11. No proszę jakie sympatyczne szamanko filmowe – tematyczne i zapewne smakowe 😉

  12. Dzięki 🙂 Już się trochę przebudziłam i lepiej mi,. bo niedźwiadek był miły i słodki, jak zawsze, choć wyjątkowo milczący… a twój kaczorek? Mam nadzieję, że dobry jest dla Ciebie 🙂

  13. paczucha permalink

    Bo smak ducha ma smak, bo jakże by inaczej :)))))))

  14. Ale Wy fajnie macie! Mogę się przyłączyć?? 🙂

    Pamiętam, pamiętam te „Duchy” – i całą masę innych rzeczy. Które to podobno powracają, na półkach pewnego żółtego sklepu z „Bożą krówką” bodajże…

    Oraz pozdrawiam, zapraszam i życzę przyjemnego dnia. Dla Ciebie i Młodej 😉

    • duchy są na bieżąco, nie tylko w sklepie z bożą krówką, tam za to, ostatnio, były gumy Turbo… 🙂
      jak następnym razem będziemy szykowały się do kina domowego, damy Ci znać… 😉
      miłego dnia Celcie …

      • Jeśli mogę z wyprzedzeniem prosić – zero horrorów i innych takich 😉

        • cholera, my lubimy akurat… no trudno, jak będzie horror – obejrzymy same, jak komedia romantyczna – damy Ci znać … 😉

        • U mnie może być komedia romantyczna, komedia zwykła, fantastyka albo historyczne 🙂

        • mnie pasują wszystkie, a Młodej chyba też… ostatnio ciągnie mnie do kina na „Magic Mike’a”… cóż… lubię głównego aktora, niezłe ciacho z niego … 😀

        • Chaning Tatum, dobrze myślę? Widziałem go tylko w jednym czy dwóch filmach tanecznych, gdzie grał typa z poprawczaka który załapuje się do szkoły tańca i poznaje fajną tancerkę (i to ta pani mnie bardziej interesowała 😉 )

        • ha ha ha, i to jest jak najbardziej zrozumiałe, że Ciebie pani, a mnie pan… znaczy się, zdrowe My som… 😀
          przynajmniej pod tym kątem… 😉

        • Pod tym kątem jak najbardziej 😀 Szkoda tylko, że nigdy nie potrafię zapamiętać imienia tej tancerki 😀

        • ale filmowego czy prawdziwego?

        • Prawdziwego.

        • Nora Clark czyli Jenna Dewan, chyba jest nawet jego żoną ?… 🙂

        • Skąd wiedziałaś, że to o nią chodzi? 😀

        • bycie wiedźmą zobowiązuje … 😀

        • 😀 😀 Kto tak mówi??

        • ja!!… 😀

Skomentuj

