Skip to content

ku nowemu….

6 października 2015

20151006_053939

5.35, rano (wreszcie budzik biologiczny, zamontowany fabrycznie we Frytce, ma swoje uzasadnienie…) a przed Frytką, z oparów mgły, wyłania się droga…. ku nowemu…  bez komputera, ale za to z kamerami (chciała Frytka być celebrytką, to ma…) … bez telefonu komórkowego, ale za to z identyfikatorem na szyi (w zasadzie można potraktować to jako korale…)… BEZ  SZPILEK (dacie wiarę??!!…), ale za to w firmowej koszulce… (bardzo cennej, jedna sztuka na pół roku!!!,  czyli trza pilnować… więc co, oczywiście, Frytka zrobiła?… oczywiście, że zaraz ją Frytka zgubiła, ale, na szczęście, już się zguba znalazła…)… bez fejsbuka, ale za to z zakazem opuszczania hali bez przepustki, z nakazem meldowania się niemal na każdym kroku (właściwie, to prawie jak fejsbuk, niektórzy informują tam o każdym swoim kroku…)… bez własnego biurka i fotela, ale za to z możliwością wykonywania szeroko pojętej gimnastyki, z podnoszeniem ciężarów włącznie (wreszcie rozrusza Frytka zastałe kości i mięśnie, o niektórych to nawet nie wiedziała, że ma,  i może nawet schudnie?…)… a więc, ku nowemu…

From → Uncategorized

82 komentarze
  1. jacek permalink

    No to powodzenia na nowej drodze ż….. oraz jak to mawiają Holendrzy, SUKCESS!!!!!

    • dziękuję, choć to nie jest szczyt ani moich marzeń, ani (mam nadzieję…) możliwości… 🙂
      witaj…

  2. Ale , że co?? Frytka na Ławie Przysięgłych? czy odwrotnie: w areszcie czy cuś??
    A moze…. nowa praca???

  3. Potraktuj to jako nowe, fascynujące doświadczenie, może książka z tego będzie, bo Twój ogląd świata i poczucie humoru moim zdaniem bardzo się marnują…serio! Chociaż jako czytelniczka bloga nie narzekam z tego powodu…Trzymam kciuki:-)

    • nowe na pewno, ale czy fascynujące?… hmmm…
      na ogląd z humorem będzie trzeba trochę poczekać, bo to jednak trudne doświadczenie dla mnie …
      a za wszystkie dobre słowa dziękuję … 🙂

  4. Opis jedyny w swoim rodzaju, trochę mroczny, trochę straszny, ale upiększony Twoją osobą jako główną aktorką nowego rozdziału oraz stylem Ci przynależnym, całkowicie unikalnym i rozpoznawalnym w ciemno(ści)… 🙂

  5. W ochronie pracujesz ??

    • ha ha ha, to raczej mnie chronią, a w zasadzie to, co robię jest „ochroną” objęte… 🙂
      swoją drogą, dobrze byłoby mi w czarnym mundurze i z bronią w kaburze…. 😀

  6. Łomatko, złowieszczo zabrzmiało!! Ale trzymam kciuki najmocniej, choc jestem pewna, że sobie poradzisz! Ściskam!

    • bo i wesoło nie jest, przynajmniej na razie, ale … trzeba zęby zacisnąć i…. do przodu …
      dzięki Agu 🙂

  7. Kobieto gdzie Ty się po nocy szwedasz ???

    • piniondze zarabiać jechałam… w ciemności, przez mgłę i wogle… widzisz, jaka dzielna jestem?… 😉

      • Normalnie kobita zuch z Ciebie. Mam nadzieję że zapłacono Ci dodatek za pracę w nocy ;-).

        • mam nadzieję, że mi w ogóle zapłacą… 😉
          nie no, żartuję, na koniec miesiąca (jeśli dotrzymam) zainkasuję kolosalną kwotę, równą najniższej krajowej… 🙂

        • Lepszy rydz jak nic 😉

        • jasne, szczególnie, że w tej chwili, to dodatek do wypowiedzenia…

        • Ale jeszcze trzy miesiące przed Tobą ?

        • tak, do końca grudnia mam pensję z kancelarii… 🙂

        • Kiepsko tak kończyć rok , ale mam nadzieję że znajdziesz coś fajnego. Życzę Ci tego z całego serca 🙂

        • póki co, nie dopuszczam do siebie myśli, że może być coś nie tak…
          dzięki….

  8. Walcz o swoje i tyle

  9. Odpękasz nowe doświadczenie i znajdziesz coś lepszego. Jakoś wierzę w to, że ludzie zaradni prędzej, czy później znajdą dobrą opcję. Trzymaj się cieplutko

  10. Zabrzmiał to ciut groźnie, ale wiem że podołasz, bo gdzie diabeł nie może tam… Pozdrawiam serdecznie!

  11. Dobre i to na początek …powodzenia..

  12. I Ty ku nowemu…i ja ku nowemu… Mam nadzieję, że to nowe zanadto nas nie przytłoczy… Poszerzy horyzonty i przyda się na przyszłość… Ściskam mocno! 🙂

    • hmm, co do horyzontów, to mam wrażenie, że moje zostały mocno ograniczone, ale Tobie, niezmiennie, życzę powodzenia..
      buźka Celcie.. 🙂

  13. A w jakich okolicznościach Frytka koszulkę zgubiła?
    Witam konspiracyjnie

    • chciała mieć czyste ręce (reszty się domyśl)… 🙂
      a czemu konspiracyjnie?… ja witam otwarcie … 😀

      • Z takich przyczyn, że udało mi się ominąć firmową blokadę, ale ciiiiii….

        • aaaaa, czyli tajne przez poufne, ok, to już o nic nie pytam… 🙂

  14. teatralna permalink

    no dobra, to pierwsze koty za płoty… i do przodu, trzymam kciuki za formę i zakwasy

    • zakwasów nie mam, z formą też nie jest najgorzej, ale plecy… po trzech dniach chodzę wygięta w paragraf …

  15. Nitager permalink

    Zawsze to jedna pozycja więcej w CV

  16. emka permalink

    nie miałam pojęcia 😦
    ale dzięki temu wypowiedzeniu znajdziesz wreszcie coś co da Ci kasę! tak będzie!
    No…
    a tymczasem dorobisz sobie parę groszy i zdobedziesz nowe doświadczenia
    Buziaki :****

    • owszem, masz rację, chociaż … osoby w moim wieku, to chyba nie powinny zaczynać swojej kariery zawodowej… no chyba, że nigdy jeszcze jej nie rozpoczęły… 🙂
      buźka Em :***

  17. Ale, że w takiej ciemnicy przychodzi Ci pracować? Nie dziwię się, że bez szpilek, ale czy chociaż ubierasz się rano w makijaż?

  18. dreamu permalink

    Ale to co robisz nie jest nielegalne? 😀 Albo… nie odpowiadaj :D:D:D

  19. Obyś szybko znalazła coś dobrego! Jesteś tego warta!:*

    • dziękuję Miśka, ale sama wiesz, jak to dziś jest, z kobietami w naszym wieku …

      • Przypomniałam sobie nasze zdjęcie pod pewnym klubem:))

        Fryteczko, w sumie przecież jesteśmy w najlepszym wieku!
        Tylko nie wszyscy o tym wiedzą!
        A Ja Ci życzę, żeby ktoś docenił te pokłady „odpowiedniości”

        • co to tego najlepszego wieku, to i owszem, do pewnych rzeczy jak najbardziej, ale czy akurat do pracy?….
          🙂
          buźka… :)…

  20. frytka nie jesteś tak znowu stara,jeszcze szmat drogi przed Tobą…..powodzenia

  21. makrela permalink

    mam nadzieje, ze teraz juz bedzie tylko lepiej, czego Ci serdecznie zycze.

  22. Nie jest tak źle jak humor dopisuje…to cieszy

  23. a potrafisz jeszcze?

  24. Widzę, że jesteś kobietą czynu 🙂 Masz rację, tak jest chyba lepiej, niż nic nie robić.

    • pewnie, że tak… a dziś idę na rozmowę do nowo tworzącego się biura nieruchomości … widzę światełko w tunelu, oby to nie był zbliżający sie pociąg … 😀

  25. o….to wspaniała wiadomość….życzę powodzenia….dasz radę się załapać na tą nową prace…trzymam kciuki..

  26. sprawdzam jaki kwadracik zostanie mi przyznany , a przy okazji macham jeszcze z centralnej – Gryzmo

  27. caffe1 permalink

    A ja Ci życzę, żebyś z tej nowej pracy czerpała radość!! I wiem, czego życzę. Ja swojej obecnej pracy nie lubię. Znaczy nie lubię…..okoliczności przyrody:)) Życzę Ci więc zadowolenia, no i jeśli koniecznie chcesz schuść, to to tego też:))))

    • hmmm, jeśli chodzi o tę pracę, to już przeszłość … inna na horyzoncie … a za życzenia dziękuję … 🙂

  28. Wiem, że to brzmi jak fałszywe pocieszenie, ale co tam… Jest najprawdziwsze i wynika z doświadczenia życiowego autorki komentarza. Mnie nie podziękowano, to ja podziękowałam. Pozwoliłam sobie na szaleństwo rezygnacji z pracy, nie mając niczego w odwodzie. Wszyscy pukali się w czoło, a ja wiedziałam, że robię dobrze. Że to początek nowego. I tej decyzji nigdy bym nie zmieniła. Po roku znalazłam sobie pracę, która ma wszystkie prace pod sobą. A moje dawne koleżanki, które pukały się w czoło, zagryzają wargi. Wiem, że jest niepewność o to, co jutro, ale kto da radę jak nie my… 🙂

    • sama usiłuje sobie w ten sposób tłumaczyć, że to może początek czegoś lepszego, możliwość na zmianę…gdybym miała jakieś zaplecze finansowe zamiast kredytów, to może patrzyłabym na to wszystko inaczej, ale w tej chwili, po prostu, cholernie się boję, że „za chwilę” komornik zapuka do moich drzwi …
      dziękuję za dobre słowo, buźka Pani S… 🙂

  29. Oj Fryciu…fakt w naszym wieku ciężko o odpowiednią pracę.
    Trzymam kciuki abyś znalazła coś satysfakcjonującego i dochodowego !!!

Skomentuj

