Skip to content

normalnie gender…

10 stycznia 2016

pieseł jest teoretycznie (oraz na papierze…) piesełem Młodej, ale… to wtedy, gdy Frytka powie: spokój!, to jest spokój… gdy Frytka powie nie gryź!, to jest nie gryź… gdy Frytka powie: nie wolno!, to jest nie wolno… gdy Frytka powie: zostaw!, to jest zostaw… inni w tym czasie (także Młoda…) mogą sobie gadać, ile chcą… ale też, gdy Frytka wychodzi z pokoju, to pieseł wychodzi za nią… gdy pieseł leży, to ciągle wodzi ze Frytką oczami… gdy Frytka siedzi na kanapie, to pieseł też chce siedzieć… gdy Frytka śpi, to pieseł śpi z nią… i takie tam… i właśnie tak, chcąc nie chcąc, została Frytka Samcem Alfa…

20160102_194113

From → Uncategorized

65 komentarzy
  1. A bo pewnie michę regularnie napełniasz i głosem stanowczym przemawiasz jako ta matka Polka do swojej trzody….

  2. I oczywista przeciwna byłaś, więc o Twoje względy musi szczególnie dbać… przerabiałam dwa psy, więc się wymądrzam 🙂

    • mądrego to i warto posłuchać… 🙂
      jakbym miała jakieś pytania, to niechybnie się zgłoszę … 🙂

  3. krzysztof permalink

    On się Ciebie boi

  4. To ja już teraz nareszcie wiem, co to jest ten cały gender… 😉

  5. No to zgadnij czyj jest pies – SZCZęśCIARA z Ciebie. Ja niestety musiałam z moją psicą walczyć o przywództwo w stadzie – fakt, że moja to inny charakter i gatunek psa, ale jednak musiałam

    • zgaduję, że …. mój?… 😀
      no ja chyba walkę mam za sobą, bez walki … 🙂

      • No ale ja mam w domu psa stróżującego przewodnika już z założenia więc musiałam jej pokazać że ona rządzi na podwórku i w ogrodzie – dom jest mój 🙂 Dzięki pomocy tresera i mojej konsekwencji – udało się

        • no tak…. mój „stróż” reaguje nadmiernym lizaniem i podskakiwaniem, chyba nie powinnam mu powierzać pilnowania mieszkania? … 😀

  6. Zaliże i zaskacze złodzieja na śmierć – nie nabijaj się – jest uroczy. W bloku mało kto przy zdrowych zmysłach trzyma owczarka niemieckiego – chociaż widywałam szaleńców

    • wiem, wiem, żartuję tylko… właśnie dlatego, że w bloku, to zgodziłam się tylko na małego psa, choć i tak do końca nie wiemy, jaki będzie, bo to znajda ze schroniska …

  7. Znaczy się, jesteś Prezesem w swoim domu?
    Kłaniam się nisko

    • jakby tak się dobrze przyjrzeć, to mam wrażenie, że Antka też momentami widzę… 😀
      witam z uśmiechem…

      • Aaaaa… To dlatego KOD, znaczy się, kot nie przeszedł…

        • przecież nie wpuściłabym do domu szpiega Jarosława… 😉

        • Jarosław? Jarosław to miasto w którym mieszkam!

        • szpieg z Jarosław(i)a, to co innego… takiego to mogłabym nawet na cokolwiek zaprosić… 😉

        • Jak będzie szpiegował w Twoich stronach, to pewnie z przyjemnością da się zaprosić.

        • tylko, żeby się za bardzo nie tajniaczył, bo Go nie rozpoznam… 😉

  8. Nitager permalink

    Teraz nie wolno Co zachorować, ani potknąć się o dywan – bo uzna że jesteś od niego słabsza i zacznie z Tobą walczyć o przywództwo w stadzie.

  9. teatralna permalink

    witaj samcu Alfa))) to jesteś najukochańszą osobą na świecie dla piesa, ale Ci zazdroszczę ))

  10. Frytka samcem Alfa, no, no, gratuluję 🙂

  11. Słodziak z niego 🙂 Pewnie się niebawem przekonasz, że pies jest milion razy lepszy od faceta 😉 Na pewno wierny, a to cenne w dzisiejszych czasach 😉

    • ta jego wierność i ogromne przywiązanie do mnie zaczynają mnie lekko męczyć, biorąc pod uwagę, że towarzyszy mi 24 godziny na dobę (jedyne przerwy, to gdy idę do toalety)… 😀

  12. Oczywiście, ze to miłość! i szacunek.. i ręka, która karmi! To jest istota, która zawsze i widocznie będzie się cieszyć na twój powrót do dom..pozazdraszczam 🙂 Cmok dla Pieseła od ciotki Magdy 🙂

    • oczywiście, że się cieszy, nie tylko jak wracam po wyjściu z domu, ale nawet jak wychodzę z łazienki… 😀
      a z cmokaniem, to proponuję ostrożnie, zęby mu rosną i czasami lubi kłapnąć paszczęką… 🙂

  13. A pieseł jest gendera męskiego, jak rozumiem? Oraz chyba musisz w takim układzie wyrobić nową dokumentacyję dla Pieseła… 🙂 Pogłaszcz go ode mnie, proszę… 🙂

    Dobranoc!

  14. u nas też jest nowa pieseła od paru dni /w ramach „przejściówki”/… więc koteła chwilowo zapałała do mnie uczuciem i do mnie przeniosła swoją bazę… też śpi ze mną, ale… gdy zasypiam, koteła nagle sobie przypomina, że ma Bardzo Ważne Kocie Sprawy na dworze… na „nie bębnij w okno” symuluje wadę słuchu i słyszy tylko „bębnij” /bez „nie”/, po czym realizuje… gdy się wykąpię, dokonuje mi krytycznych poprawek na twarzy /język ma jak raszpla/… ale gdy chcę usiąść do kompa, to ona też… tyle, że siada wcześniej… nie wiem, kto tu jest alfa, kto omega… do tej sytuacji jakiś inny alfabet by się przydał… może pismo Majów? /bo runy są za proste/…
    pozdrawiać :)…

    • ha ha ha, czytałam o Twoim nowym piesełku… 🙂
      a wiesz, że sporo cech Twojej koty odnajduję u mojego pieseła?… on też nie słyszy „nie” ale od innych, ode mnie jakoś dociera… toaleta językowa też nie jest mi obca, nie tylko na twarzy, a co do alfabetu, mnie się wydaje, że trzeba być i alfą, i omegą, i w ogóle mnichem buddyjskim chyba, żeby zachować resztki spiokoju i przytomności umysłu… 😀
      miłego dnia P…. 🙂

  15. paczucha permalink

    Kto jeść daje, tego słuchać trzeba:))))))))))))

  16. Witaj Frytuniu.Wcale się nie dziwię piesełkowi,że masz u niego posłuch….potrafisz zarządzać.Pozdrawiam

  17. heheeh no to faktycznie normalnie gender 😀

  18. nasze futrzaki też wszystkich tolerowały, młodych traktowały jak szczenięta w stadzie ale tylko mnie słuchały i w sumie całą wiedzę porządkową w stylu: siad, leżeć, na miejsce i mnóstwo sztuczek oraz bezsłowne porozumienie czerpały ode mnie. 😉

    • widzę, że spoczywa na mnie ogromna odpowiedzialnosć wychowawcza… zaczynam myślec, że z dziećmi było łatwiej… 😀

  19. nic się nie przejmuj,mój Rico po 6 latach tresury,gdy go zawołam „wracaj” to przyjdzie,albo nie,ale jak zawołam „masz” to moment i jest przy mnie….ale tak go kocham….miłego weekendu Fryteczko

    • ja mojego piesełka też już zdążyłam pokochać, co nie znaczy, że mnie czasami nie wkurza … 🙂
      wzajemnie Maćku…

  20. Mądry pies. Wybrał pełną miskę. Pozdrowienia ode mnie i od mojego Alika.

  21. Pogłaskać wleciałam 🙂

  22. A, bo psiury już tak mają i jak kogo pokochają, to na amen!

Skomentuj

