Skip to content

tylko dla dorosłych…

12 lutego 2016

pieseł, choć mały, to chyba zaczyna wchodzić w wiek dojrzewania… znaczy, czuje zew czy, jak to niektórzy mówią, wolę boską… no i w związku z tym, zaczyna niezdwuznacznie atakować… dziś rano, do pokoju Frytki wpada Młoda, i od progu: „wiesz?… on wyciągniętą rękę atakuje… głaskałam go normalnie, leżał, a potem zaczął mi swoją łapką tak rękę pod siebie przyciskać, raz, i drugi i … no wiesz…” – mowiąc to Młoda niejako demostrowala to na psie… więc co zrobił pies?… oczywiście potraktował to jako zachętę… Młoda szybko i dobitnie rozwiała jego nadzieje:

„to nie były sygnały dla Ciebie!… nic z tego dziś nie będzie, głowa mnie boli!”….

From → Uncategorized

47 Komentarzy
  1. Ooooo i takie som kobiety!! Okrutne, złe i …………….. no nie dokończę póki co, ale jestem zbulwersowany postawą Młodej, niby młoda umysł światły otwarty, a jednak kobieta !! Co znaczy głaskam se go normalnie a potem jak jemu się łapka ruszyła to ………….no nie nie mnie głowa boli !! I od szczeniaka zwierzak sfrustrowany !!
    Hihi jak Biała Bestia wchodził w wiek stosowny to nie było tak lekko, już wtedy ważył ze 30 kilogramów 🙂
    Dzień dobry

    • ha ha ha, czyli powinnam być sobie wdzięczna, że wzięłam mniejszego pieska… 🙂
      a co do kobiet złych i okrutnych, na wszystko jest czas i miejsce, a pieseł niech wie, że życie to nie je bajka… 😀
      dzień dobry 🙂

      • Jasne nie wie wiesz on mi przypomina Ekscelencje z Seksmisji, rośnie sobie biedaczek wśród bab, wyrośnie zakompleksiony zastraszony ehhh dobrze chociaż że Młody ma jaaaaa no spodnie nosi 🙂

        • jaki wyrośnie??…. zastraszony??… ożesztyjedenty!!!!… a gdzie on będzie miał lepiej, jak nie wśród baa…. , nas kobiet?… smakołyki pod nosek, poduszeczki do spania, ba, własne łóżko prawie odstąpiłam… 🙂

        • Jasne jasne prawie, ale jak hormony zagrały to zamiast jakąś sunię zgrabna podsunąć to dostał , ale po uszach !!

        • sunie podsunąć?… Desper, ile razy ja tu już powtarzalam, że nie zamierzam być Tą, Której Imienia Wymawiać Nie Wolno?… 😉

        • Oj tam no przecież nie chodzi o to żeby od razu stado szczeniąt się uganiało ale wiesz no chłopak by taki nerwowy nie był, cera by mu się wygładziła trądzik młodzieńczy zniknął no przecież sama zauważyłaś że Młody od pewnego czasu już nie ma cery trądzikowej prawda:) No cere ma gładką a Ty nadal jesteś ta której imię należy wymawiać 🙂

        • chciałam zauważyć, że pieseł nie ma trądziku, mordkę ma piekną i gladką (poza wąsami), a Młody…. chyba powinnam Mu się przyjrzeć… 🙂

        • nooo pewnie że jest piękny i gładki 😉 Ale pod sierścią nie widać czy aby trądziku nie ma ;P A młody se da radę tfu znaczy sie jakaś zgrabna laska mu poradziła na gładką cerę, w końcu noc hormonów ma za sobą 😉

        • Desper, po raz kolejny sprostuję Twoje mylne infomacje, bo nowi czytelnicy się tu pojawiają i mogą, co nieco, opatrznie zrozumieć… jak oboje dobrze wiemy, to nie była noc hormonów, tylko horrorów… a poza tym, trądzik jak był, tak jest… choć, jakby, mniejszy… 🙂

  2. No tak to bywa z psiakami. Wróciłam po dość długiej przerwie i przesyłam najserdeczniejsze zyczenia urodzinowe, spóźnione ale szczere!

  3. krzysztof permalink

    Widzę dużą dozę kobiecości w młodej

  4. Nigdy nie miałam psa, i nie doświadczyłam takiej psiej miłości… ani czułości… Swoją drogą zabawne:):):) Pozdrowienia

    • To nasz pierwszy piesek i dopiero poznajemy różne aspekty jego „mania”, nie tylko wesołe. …:)
      Witaj Aniu

  5. dreamu permalink

    Młoda powinna czuć się dumna. Została wybrana 😀

  6. Kochana w końcu wiosna za pasem to se chce piesel pomarcowac :-D.
    Dobrze że nie masz kotki w rui to dopiero jest molesting na całego 😀

    • Wierze Ci na slowo 😀
      A pieseł sobie nie pomarcuje, raczej będzie szczekał cienszym głosem. .. 🙂

  7. Pieski lubią tez nogi atakować, a co! Ale że młoda z bólem głowy do niego! to atawistyczne chyba jakieś 😉

  8. teatralna permalink

    znaczy walentynki sie zbliżają ….

  9. Pokusiła i zabrała! hihih..
    Cóż..chyba dojrzewający nastolatek pieseła tym się różni od nastolatka człowieków, że… nie chowa się pod kołdrą ! 😉

  10. Cóż, nie tylko dorastającym pieskom takie upokorzenia się zdarzały…
    Dobry wieczór

    • słyszałam takie plotki, ale czy to prawda?… ja się nie spotkałam… 😉
      witaj emigrancie …

  11. Cóż pieseł też ma potrzeby i może nie zrozumieć tej aluzji z bolącą głową 🙂

    • no niestety, za mały rozumek na aluzje, ale rozumie siłę innych argumentó, na przykład siłę głosu… 🙂

  12. czekaj, czekaj, czy to chodzi o… kurde, jak to opisać, żeby było zabawnie, a nie naukowo?… a zresztą… nie jestem Cesar Millan, ale tak na zdrowy rozum, to może pieseła porządniej przeganiać na spacerach?… pogania za piłką, za patykiem, to energię rozładuje… nie wspomnę o kwestii kondycji ogólnej, linii i takie tam inne…
    pozdrawiać :)…

    • Coś mi się nie wydaje, żeby to wystarczyło . .. W końcu wiesz, natury nie oszukasz… 🙂
      Buźka P.

      • ano wiem… naga małpa ma jeszcze pewne /manualne/ wyjście w sytuacji, gdy zbytnio przypili, ale pieseł już nie za bardzo… pozostaje albo jakaś „hormonia” /nie mylić z harmonią/, albo opcja „nożna” /chodzi tu o nóż/… łatwiej jest podjąć decyzję, by kocurełowi takie kuku zrobić, bo dochodzi kwestia upierdliwa dla powonienia znaczenia terenu, w przypadku pieseła jest to rzadziej praktykowane… ale serce się kraje, gdy się pomyśli o takim potraktowaniu pieseła, pozostaje więc jednak przegonić /nie tak w ogóle, rzecz jasna, ale po terenie zielonym :)/…
        buźka :* /jeszcze taka zaległa z wczoraj, walentynkowa :)/…

        • p.s. tak jeszcze sobie pomyślałem, że skoro są na rynku gumowe lale, to dlaczego nie wymyślono gumowej sunieły?… to chyba nie jest technicznie trudne do skonstruowania, trzeba tylko jakiegoś suniełowego feromonu na okrasę i pieseł chyba powinien dać się nabrać na taki erzatz?… no, niestety, bez konsultacji wspomnianego Cesara /albo chociaż pani Doroty Sumińskiej/ ani rusz…

        • hmmm, biorąc pod uwagę, jak szybko giną śmiercią naturalną w zębach (i pazurach..) mojego pieseła, wszelkie gumowe zabawki, to chyba jednak nie jest dobry pomysł… 🙂

        • no kraje się, kraje to serce, ale myśl jednakowoż powstała…
          :*

  13. Zważywszy na to, jaką utalentowaną ma Matkę, spodziewałbym się po Młodej nieco bardziej kreatywnej wymówki 😀 A tu tylko stary, oklepany ból głowy 😀

    Ściskam obie razem z Piesełem…i zapraszam na balangę!

  14. Wiosna idzie…. Hi, hi, hi…

  15. Ach! Cudna riposta! 😀

Skomentuj

