Skip to content

się pochwalę znów…

23 lutego 2016

wiadomo, że teraz (wciąż, niestety…) Frytka ma dużo czasu… a jak ma dużo czasu, to tworzy (zresztą, jak go nie ma, to też tworzy…) … no więc wytworzyła kolejny koc w zestawie z poduszkami (tym razem na drutach…)… wiedzą Państwo, z założenia miał być z resztek… potem okazało się, że trzeba dokupić jednej wełny… a potem drugiej…. a jeszcze później znów tej pierwszej, ale co tam…

koc kolaż

bo fiolety z szarościami fajne są…

fiolet kolaż

pieseł pomagał, jak mógł… zresztą, jak nie mógł, to też pomagał…

taco koc kolaż

From → Uncategorized

52 Komentarze
  1. Fajny koc – PIMPUSIOWI przypadł do gustu 🙂

  2. No kochana, takie rzeczy w sklepach majątek kosztują, Ty rób hurtowo i sprzedawaj. Kolory dobrałaś pięknie, a kupowanie brakujących motków tak jest, wiem bo sama robię. Jak pieseł przytulił, to wszystko w temacie 🙂
    Podziwiam szczerze, bo znam pracochłonność i mordęgę logistyczno-wzorniczą 🙂

    • otóż to, droga Jotko, kosztują majątek, więc, żeby sprzedawać, to do majętnych trzeba dotrzeć… 🙂
      dziękuję … 🙂

  3. krzysztof permalink

    Bardzo mi se to podoba i gratulacje dla autora, a juz być czymś takim otulonym i zasypiać to nie wiadomo co sie przysni

  4. A druty wetknięte jakoby te dwa nagie miecze 😉 Sztuka, wielka sztuka, i talent, i gust nie od parady; jak to u Frytki zawsze 🙂

    • a żebyś wiedział, że nagie one, te druty… 🙂
      dziekuję, i teraz se właśnie będę paradować, dumna i blada… no prawie, bo jednak puder mam… 😀

  5. Amisha permalink

    Większość, nawet mając dużo czasu, nie zrobiłaby czegoś takiego (w tym zdecydowanie ja, ale ja się usprawiedliwię, że nie ma tego czasu…). Kocham takie kolory. Piękne to wszystko, Frytko. A piesek to na pewno pomagał samą swoją obecnością :-).

    • ależ oczywiście, że pomagał, a to motek plątał, a to druty z oczek wyciągał, ogólnie to on bardzo pomocny jest… 🙂
      dziękuję za dobre słowo, Amisho… 🙂

  6. Nitager permalink

    To teraz jeszcze trzeba dorobić figury szachowe w odpowiednich kolorach. Znaczy, białe i …. Ja bym powiedział fioletowe, ale zapewne kobiety mają na ten kolor zupełnie inną nazwę.

  7. Pollyanna permalink

    boziuniu, ale śliczne 😀 i te kolorki, bardzo lubię 🙂

    • no ja jakoś ostatnio też bardzo właśnie (chociaż nie w ubiorze, do rudego nie pasują…) … 🙂
      dzięki Polly …

  8. Ja nie wiem kto, kto tam odpowiada za dobór kolorów. Ja rozumiem, że nie każdy dostrzega, baaa nawet co niektórzy lubią kontrowersyjne zestawienia kolorystyczne, ale na litość litości wszelakiej !! No kto dał temu, sympatycznemu psiakowi lazurowo-turkusową zabawkę!! Że co, że facet to kolorów nie rozpoznaje ??
    Wzburzony dzień nie wiem czy dobry bo wzburzony!!

    • Desper, ja nie wiem, kto tam u Ciebie odpowiada za dobór kolorów na monitorze, ale ta zabawka jest wściekle zielona… 🙂
      witam, mając za nic Twoje wzburzenie…. 🙂

  9. dreamu permalink

    Weszłam przed pracą, poczytałam w komentarzach, że Taco to Pimpuś, obśmiałam się i z wrażenia zapomniałam zostawić komentarz. Mnie się bardzo podoba… dobór kolorów też… Desper 😀

    • ważne, że się obśmiałaś, wszak śmiech to zdrowie ….:)
      a Desper się popisuje, że się zna na kolorach, ale wzrok nie ten jednak… 😀

    • No weź Ciociu Deramu no przecież to jak Krzyżacy Jurandowi rozgrzanym żelazem po oczach, tak ta piszczałka uderza w barwach jako żywo wyjętych z folderu biura turystycznego jako fragmencik morza (z photoshopu) 🙂

      • Desper, nie upieraj się człowieku, bo to jest zielone jak świeża polska trawka (bez fotoszopy…) …. 😀

      • Frytuniu, Frytuniu, Frytuniu!! Animalsi się dowiedzą ooo!!!!
        Swoją drogą kocyk jest całkiem spoko, hmmm nooo w sumie yyyy ciekawe jaki gruby jest no czy nadawałby się ……………

        • ale, że o czym się dowiedzą, co??!!… 🙂
          Desper, co Tobie się znowu w główce roi, w związku z moim kocykiem?…

        • Oj tam oj tam tak se tylko pomyślałem że na takim kocyku na przyrody łonie można by……… piknik se urządzić 🙂

        • Aaaa.. . piknik na łonie powiadasz.. tylko z dala od mrowiska, żeby nie było jak z Telimeną 🙂

  10. Thunderstorm permalink

    Podziwiam niezmiennie :))) Piękny koc 🙂 A psinka taka słodka… :))) Buziaki :*

    • omatkoboskaiwszyscyświęci!!!… Thunder… 😀
      witaj, co u Ciebie?… wracasz?… 😀

      • Thunderstorm permalink

        Nie zapomniałam o Tobie 🙂 Potrzebowałam oddechu, ale powolutku, powolutku :)))

  11. Frytka, zdolna jesteś! A nie pomyśałaś, aby te Twoje zdolności w jakiś biznesik przetworzyć?

  12. Anonim permalink

    piękne połaczenie kolorów a wykon, jak to u Ciebie świetny i piesełowi pasuje )))

  13. najtrafniejszą recenzję temu biało – fioletowemu wyrobu, choć niezwerbalizowaną, sformułował pieseł, nie ma co po nim poprawiać…
    no właśnie… FIOLETOWEMU, bo „śliwka” to jest owoc, „wrzosowy” to może być pagórek z klasycznych romansów angielskich, a „lawendowy” to jest taki zapach do szafy…
    pozdrawiać :)…

    • ha ha ha, bardzo mi sie podoba Twoje wyjaśnienie kolorów, gdyż ja też (całkiem jak nie kobieta…) obstaję przy fioletowym… 🙂
      miłego weekendu P. :*

  14. Frytka chwal się , chwal…Pimpong rozbija mi szyję, bo ja zwyczajnie tak pięknie nie potrafię 🙂

  15. Masz talent, niewątpliwie masz talent 🙂
    A pieseł powinien być Pimpek, takie psy są rasy Pimpek 🙂 Czyli wilczury bonsai

  16. Frytka i Pieseł mają talent w łapkach 😉 Fajnie Ci to wyszło…

    A może by się tak zająć tym na pełen etat i zarabiać co nieco? 😉

    • myślałam już o tym, Celcie, ale odpowiedniej klienteli brak, to dość drogie rękodzieło…. 🙂
      dziękujęmy oba dwa … 🙂

  17. Witaj Fryteczko jesteś kobietą wszelakich talentów,a te Twoje rączki czynią cuda.Pozdrawiam

  18. OOo Mistrzyni!!! Pokłony!! Misternie, dokładnie i pięknie nie tylko kolorystycznie! 🙂
    I widzę, że najbardziej kudłaty domownik bardzo docenia! 🙂

Skomentuj

