Skip to content

kosztowny wyjazd – epizod II czyli policjant też człowiek…

1 lipca 2016

po zapakowaniu do samochodu Młodej, Młodego i piesełka oraz dwóch toreb podróżnych i nastu reklamówek (w tym jednej dla psa) wyruszyła Frytka w drogę powrotną…. niemalże od samego początku widok na drogę przesłaniała jej, jadąca przed nią cysterna, która równie skutecznie co widok, ograniczała też prędkość… na szczęście (lub też nie…) droga przy wjeździe do Radomia przechodziła w dwa pasy, które to udogodnienie Frytka postanowiła wykorzystać do pozbycia się sprzed nosa zawalidrogi…. zjechała na lewy pas, wcisnęła pedał gazu i… najpierw zauważyła, że ktoś do nie celuje, a potem pokazał się czerwony lizak… w pierwszej chwili pomyślała Frytka „uzbrojony pedofil!!”, ale w następnej przypomniała sobie, że nie ma już kilkunastu lat i posłusznie zjechała na pobocze …  podszedł do niej młody, przystojny Pan Policjant, z pięknym uśmiechem, w amerykańskich okularach (niczym Tom Cruise w „top gun”) i rzekł: „prawo jazdy, dowód osobisty, dowód rejestracyjny i ubezpieczenie oc poproszę….”… Frytka niezwłocznie, uśmiechając się niepewnie, spełniła prośbę Misiaczka, eeee, stróża prawa… „no to co pani Frytko?…” – zapytał, ciągle z uśmiechem, PP – „mamy jakieś punkty karne” … „nie wiem jak pan, ale ja nie mam” – odpowiedziała Frytka…. „a mandaciki?” – drążył temat … „nie mam” – Frytka szła dalej w zaparte… „no to w takim razie, proponuję pani sześć punktów karnych i 300 zł mandatu” – powiedział pokazując Frytce licznik na „suszarce”… propozycja PP, mimo, że na liczniku widniało …( no widniało ile widniało, nie ma się czym chwalić) nie spotkała się ze zrozumieniem u Frytki…. „aż tyle?” – zapytała czując, jak jeżą jej się włosy we wszystkich możliwych miejscach… „no tyle, tyle, a czego się pani spodziewała?” – Frytka wyczuła nutkę ciekawości w głosie PP … „ależ proszę pana, może tylko pouczenie…” – Frytka uruchomiła swój uśmiech oraz spojrzenie spod rzęs… „pouczenie…” – słychać było, że PP mięknie – „pani Frytko, ja muszę coś napisać, ale umówmy się…. –  (tu Frytka czujnie nadstawiła ucha, bo nie codziennie przystojniacy proponują jej randkę),-  że pani nie skrzywdzę, ok?”…. szanse na randkę odpłynęły w dal, za to pojawiły się szanse na oszczędności…. PP zniknął w radiowozie, a Frytka próbowała uspokoić nerwy zarówno swoje, jak i Młodych… po niedługin czasie PP znów się pojawił, wymownym skinieniem głowy nakazał Frytce wyjście z auta i, pokazując blankiecik, zapytał: „pani Frytko, widzi pani kwotę?”… „tak” – zgodnie z prawdą odpowiedziała Frytka…. „widzi pani tę liczbę?”… – pokazując palcem znów zapytał… „tak” – po raz drugi odpowiedziała Frytka…. „czyli wiemy o co chodzi?” – po raz trzeci zapytał PP …. „tak” – zgodnie z zasadą 3 x tak – odpowiedziała Frytka… w ten oto sposób, nie skrzywdzona Frytka, pojechała w dalszą drogę… bez przygód ….

From → Uncategorized

61 Komentarzy
  1. krzysztof permalink

    Ale jak Cie skrzywdzził nie piszesz

  2. Stefan permalink

    Czyli Narowisty jednak jeszcze ma „buta” 😉

  3. Nitager permalink

    Doskonale Cię rozumiem. Ja też nie znoszę jechać za ciężarówą, gdy nie widzę niczego przed nią. To strasznie męczące.

    • Dobrze, że ktoś rozumie…. chociaż myślę, że policjant też coś wiedział na ten temat. .. 🙂

  4. paczucha permalink

    Chyba na boku kwota ta była:)?????????

  5. Skoro nie dostałaś zawału to chyba organa okazały ludzką twarz…

  6. Dziękuję! Przewidziałam i oczywiście, ze kawałek tortu został dla ciebie!! zamroziłam go, wiec.albo odmrozisz albo zjesz w formie loda 😉

    Moze następnym razem ci sie przyda taka podpowiedź? 😉

    Dowcip – Policjant…

    Policjant zatrzymuje kierowcę za przekroczenie prędkości…
    – Poproszę prawo jazdy…
    – Niestety, nie mam prawa jazdy. Zabrano mi uprawnienia już 5 lat temu.
    – Dowód rejestracyjny poproszę…
    – Nie mam. To nie jest mój samochód, jest kradziony.
    – Samochód jest kradziony?!
    – Dokładnie, ale prawdę mówiąc – chyba widziałem dowód rejestracyjny w schowku, kiedy chowałem tam pistolet…
    – Ma pan pistolet w schowku?!
    – No tak. Tam go włożyłem, po tym jak zastrzeliłem właścicielkę tego samochodu i schowałem ciało w bagażniku.
    – W bagażniku jest CIAŁO?!!
    – No przecież mówię…
    W tym momencie policjant zawiadamia komendę. Po 5 minutach antyterroryści otaczają samochód. Dowodzący akcją podchodzi do kierowcy.
    – Prawo jazdy poproszę…
    – Proszę bardzo – kierowca pokazuje jak najbardziej ważne prawo jazdy.
    – Czyj to samochód? – pyta komendant.
    – Mój. Proszę, oto dowód rejestracyjny.
    – Proszę wolno otworzyć schowek i nie dotykać schowanej tam broni…
    – Proszę bardzo, ale nie ma tam żadnej broni.
    – Proszę otworzyć bagażnik i pokazać leżące w nim ciało.
    – No problem, ale jakie ciało?!
    – Zaraz, zaraz! – mówi kompletnie zdezorientowany policjant. – Kolega który pana zatrzymał powiedział, że nie ma pan prawa jazdy, dowodu rejestracyjnego, samochód jest kradziony, w schowku jest broń, a w bagażniku ciało…
    – He, he! – odpowiedział kierowca. A może jeszcze panu powiedział, że przekroczyłem prędkość?

  7. Urocza Frytka wie o co chodzi, przystojny policjant wie o co chodzi… Może Boja nie jest przystojny, ale też chciałby wiedzieć!
    Dobry wieczór

    • Ponieważ Boja jest super i Frytka bardzo Go lubi, to Mu objaśni, skończyło się na dwóch punktach i 50 zł … 🙂
      Dzień dobry deszczowo

      • Ela permalink

        I numer telefonu PP ? Pozdrawiam Ela

        • Tego akurat nie dostałam ale dałam mu buziaka na pożegnanie 🙂
          Miłej niedzieli Elu 🙂

      • To może jeszcze Frytka powie ile na suszarce widniało?
        Co do buziaka… Nie zasłużył dziad na taką nagrodę!

        • na suszarce to nie powiem, bo się wstydzę teraz swojej wyrywności… 😀
          zasłużył, zasłużył… 😉

  8. desperado permalink

    Powiadała matka powiadała swatka
    – Despera słuchaj dziecko moje drogie i rad jego
    a unikniesz złego !!
    mówiłem nie szarżuj, ale nie skąd przecież trza pokazać kto na drodze rządzi, trza było niebieskie błyskowe na dach zarzucić 😉
    Dobry niedzielnie;)

    • Następnym razem pożyczę od Ciebie, bo raczej nie posłucham 🙂
      Dzień dobry 🙂

      • desperado permalink

        eee yyyyy no kogutem dysponuję ale to już wiekowy bandyta jest, więc nie wiem czy, po pierwsze się zgodzi, a po drugie no pęd powietrza pewnie zatkał by mu dziób i nic by z tego nie wyszło. Lepiej jednak słuchać dobrych rad 🙂

        • a błyskającego zamiast piejącego, nie masz przypadkiem?…. bo taki z dziobem rozwartym, a bez głosu, to lipa trochę…. może chociaż jakieś ledy mu w duu…. kuper wsadzić?…. 🙂

  9. Więc reasumując, Frytkowóz mimo że psuje się od radia to potrafi rozwinąć prędkość pozwalającą na zgromadzenie punktów w ilości sześć i zasilenie skarby państwa kwotą 300pln. Min 90 na h. Dobry wóz. Choć nie jestem pewien. Cysterna potrafi się wlec 90 a nawet szybciej:))

    • cysterna wlokła się 60 na h, a wóz potrafi nawet więcej niż 90, taki dobry jest… 🙂
      urząd skarbowy w opolu (niech mi ktoś wytłumaczy, dlaczego akurat ten?….) zasilony został kwotą 50 zł

      • desperado permalink

        Na podstawie delegacji ustawowej zawartej w art. 100 § 13 ustawy z dnia 24 sierpnia 2001 r. – Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia (Dz. U. z 2013 r. poz. 395, z późn. zm.), Minister Finansów wyznaczył w porozumieniu z Ministrem Sprawiedliwości naczelnika urzędu skarbowego uprawnionego do poboru należności z terenu całego kraju, wynikających z grzywien nałożonych w drodze mandatu karnego, stanowiących dochód budżetu państwa. W związku z tym Pierwszemu Urzędowi Skarbowemu w Opolu obsługującego naczelnika tego urzędu przypisano dwa rodzaje rachunku bankowego:
        „MANDATY”- 47101000550201609009990000 (NBP O/O Bydgoszcz) rachunek bankowy przeznaczony do wpłat dokonywanych przez ukaranych, wynikających z grzywien nałożonych w drodze mandatu karnego, stanowiących dochód budżetu państwa oraz
        „MANDAT-JNG” – 96101000550201609009980000 (NBP O/O Bydgoszcz) rachunek bankowy przeznaczony do wpłat przekazywanych przez organ, który nałożył mandat, wynikających z grzywien nałożonych w drodze mandatu karnego gotówkowego, stanowiących dochód budżetu państwa.

        Mówisz i masz, albo pytasz i też masz 🙂

        • No teraz to mi zaimponowales Desper, ale tego to już pewnie nie wiesz: jaki kod wpisać na przelewie on-line bo mi system nie chce kasy przelać? 🙂

        • desperado permalink

          Olej przelanie weźmy się i razem ją przelejmy 😉

        • Trochę byśmy porządzili… 😀

        • desperado permalink

          Noooo a co tam raz się żyje przecież 😉

        • a pije nie raz… 🙂

  10. asia permalink

    Frytka on Ci podał numer tela, czy jak? Kwoty na kartce pewnie by nie napisał…. Proszę o pytania pomocnicze:)

    • napisał, bo ta kartka, to mandat był, a tam wszystko jest niebiesko na szarym bodajże…a telefonu nie dał, no chyba, że pod 997 powinnam dzwonić… 🙂

      • desperado permalink

        Szary?? Jeżu malusieńki !! Toż to blady odcień patyny z przebarwieniem w środkowej części blankietu idącym w kierunku delikatnie cielistego z biskupim paskiem na prawej krawędzi !!

        • Ja pitole (jakby powiedziała Mariolka), Desper nie rób mi siary, bo wyszło ze się na kolorach nie znam 🙂

        • desperado permalink

          Frytka kobietą jest i nie ma rzeczy na których kobieta a tym samym frytka się nie zna !!

        • fakt, normalnie zapomniałam o tej prawdzie…. 🙂

      • No jak, a ja już brałam pod uwagę dwie opcje:
        Albo numery w totka Ci podpowiedział, albo numer telz, żeby Cię na randkę porwać 🙂
        dyrektorloduwki.bloog.pl

  11. teatralna permalink

    Frytko jak Ty to robisz kobieto )))) jeszcze napisz, że randka się udała ))))

  12. 🙂 cóż – podróż za jeden uśmiech ?? PS … do policjanta 🙂

  13. Czar działa. Oj, Frytka, Frytka…. I niechaj działa! buziaki!

    • niech działa DD, jak najdłużej, bo to wiadomo na co (na kogo?) jeszcze człowiekowi (czyt. Frytce) przyjdzie w życiu czarem działać ?… 😀

  14. No i sytuacja uratował Twój nieodparty urok osobisty 🙂 A jeśli jeszcze do tego dołożyć Młodą (która wszak urok odziedziczyła po matce 😉 ), oraz słodkiego Pieseła, to PP był ugotowany 🙂

    Ile w końcu zapłaciłaś? 🙂

  15. Bywają bardzo ludzcy policjanci. Zostałem złapany kilka lat temu na dużym przekroczeniu prędkości. Pan policjant popatrzył na mnie przez chwilę, westchnął i powiedział – nie wygląda pan na pirata drogowego. I jak się dowiedział, że będzie to mój drugi mandat w życiu – bardzo zmniejszył kwotę.
    Mimo, że niewielki, ale jednak mandat był dla mnie formą wstydu – i od tej pory nie kozakuję. Nie zawsze jadę zgodnie z przepisami, ale nigdy nie przekraczam znacznie prędkości. Czyli cel interwencji policyjnej został osiągnięty. I są ludzcy policjanci.

    • też się wstydzę, tym bardziej, że normalnie jeżdżę zgodnie z przepisami, ale wkurzyła mnie ta cysterna i już…. 🙂

  16. Kobieto Ty tak profilaktycznie na przyszłość omijaj Radom szerokim łukiem. Nie zawsze trafisz na tak wyrozumiałego i ugodowego smerfa 😀

  17. bo na cysternach, tirach i innych monstrach z tyłu powinno się obowiązkowo zamieszczać takie ekrany, albo z gołymi babami, albo z aktualnymi modelami szpilek… system interaktywny, czyli kierowca /kierowczynia/ klika /kliczy?/ i ma na tym ekranie to, co pasuje do płci, gender, czy czegoś w tym guście… od razu spada motywacja do wyprzedzania z nadmierna prędkością i wzrasta bezpieczeństwo na drodze…
    rzecz jasna uprościłem, bo treści na takich ekranach mogą być różne, na przykład narodowiec za kierownicą może sobie kliknąć i obejrzeć scenkę zarzynania Murzyna, wegetarianina, albo cyklisty… ale to już szczegóły, szczegóły…
    pozdrawiać :)…

    • pomysł niezły, chociaż ja bym wolała na tym ekranie widzieć to, co przed tym tirem czy cysterną, zamiast szpilek, bo szpilki nie poprawiłyby bezpieczeństwa ….
      miłego dnia P :*

  18. Ale te koturny som cienżkie… jak docisnom pedała to nawet narowisty idzie jak burza 😛 trampki de kup!!! taniej wyjdzie 😛

Skomentuj

