Skip to content

skończyło się leżakowanie, trzeba się wziąć do pracy….

21 grudnia 2016

dryyyyyń, dryyyyń….

słucham, kancelaria – profesjonalnie (a przynajmniej tak jej się wydawało…) odezwała się Frytka…

witam panią kierownik – w męskim głosie po drugiej stronie słychać było niekłamaną radość…

och, ha ha ha – z pewną dozą nieśmiałości zaśmiała się Frytka – proszę nie przesadzać….

już mi się pani podoba, taka skromna – rzekł głos, a Frytka w tym samym czasie pomyślała „taaaaaaa…….”

dalej rozmowa potoczyła się już bardziej konkretnie, na temat oczkownic, nitów, rozetek i innych wizytówek… w ten oto sposób wdraża się Frytka w nowe (choć stare…) obowiązki… skończyło się bezrobocie, trzeba ogarnąć swój warsztat pracy ….

14823041005041494075867

 

From → Uncategorized

46 komentarzy
  1. krzysztof permalink

    Jak miło i grzecznie

  2. Gratuluję z całego szatańskiego serducha. Miły prezent na święta 🙂

  3. 🙂 ano potyraj sobie teraz trochę 🙂 Ale i pisz co na tych stronicach

  4. Biureczko niczego sobie. Mam nadzieję, że jest to zapowiedź pozytywnych zmian i radości w sercu, czego bardzo życzę bezterminowo.
    Buziaki 🙂

    • biureczko, jak i całe biuro, naprawdę niczego sobie, urządzam się powoli i zamierzam osiąść na dłużej, oby się udało…
      pozdrawiam ciepło 🙂

  5. A pewno! Co masz mieć lepiej niż ja!!!! Pracuj, pracuj!!


    Baaardzo się cieszę!!! I powodzenia i zagnieżdżenia przy biurku aż do sutej emerytury!!! I zdrowia!!! idą święta, więc życzenia mają większa moc!

    • No dzięki bardzo, szczególnie za tą sutą emeryturę 😀

      • Liczyłam na rewanż! bo cudu potrzebuję, po tym co mi ZUS wyliczył….

        Tęskniłam za Tobą! I pisz mi tu częściej!

        • Ja już nawet nie otwieram tych listów z wyliczeniami, jak dożyję będę mieć niespodziankę… 🙂

  6. dreamu permalink

    Podobno praca uszlachetnia 😊 Zgodnie z tą zasadą ja już zahaczam o arystokrację, czego i Tobie życzę 😆

  7. desper13 permalink

    Och i ach i ……. jak na panią biur…… znaczy panią za biurkiem owo biurko defekty posiada. Otóż brak jest podręcznego schowka na odstresowywacze !!
    Dzień dobry przed świątecznie prawie 😉

    • jaki spostrzegawczy 🙂
      podręczny schowek, a jakże, zamówiony i się robi, cierpliwością trzeba się wykazać… 🙂
      dzień dobry

      • desper13 permalink

        Ja protestuje!! Tak dalej być nie może i mam w głębokim poważaniu prawomyślność, równouprawnienie emancypację oraz powódź w Alpach ooo!! Kolejna rzecz coi się sama kobietom robi!! Ciasto?? A jakże SIĘ piecze, pranie SIĘ pierze, powidła miesza mąż/chłopak/facet a kobieta co?? Zarobiona po pachy!!

        • myślisz, że taki oryginalny jesteś, że se protestujesz? …. się ciesz, że zarobiona jestem, bo bym Ci pokazała, jak prawdziwy protest wygląda… 🙂

        • desper13 permalink

          Jasne jasne pokazuj najlepiej zrób protest pod tytułem zero ograniczeń uwalniamy pier…. no ee yyy no dobra chyba nic z tego nie bedzie

        • cwaniak, ja sobie sama wybiorę temat i formę protestu … 🙂

        • desper13 permalink

          pomocny chciałem być ;P a może w ramach protestu zabarykaduję sie u Cie w kuchni co??

        • he he he, jasne, w kuchni, przed świętami, nie ze mną te numery Desper 🙂

        • desper13 permalink

          No co po świętach to po co?? Potrzebujesz pomocnika do sprzątania ??

        • właściwie, do sprzątania, to by się i przed świętami przydał…. niekoniecznie w kuchni … 🙂

        • desper13 permalink

          A co trzeba coś przetrzepać??

        • taaaa, dywany … 😉

        • desper13 permalink

          no to dawaj je raz dwa się uwiniemy razem 😉

        • ale że jak razem? … ja zarobiona jestem… 🙂

        • desper13 permalink

          No jak żeś taka zarobiona to nie będzie trzepania 😉

  8. post jest datowany 21-szego grudnia, czyli magia przesilenia zimowego działa, wraca Słońce, co zresztą widać z nowej fotki…
    trafnie to ująłem?…
    aha, no właśnie, przesilenie zimowe, czyli wesołego jaja /czy jakoś tam i inne takie/ :)…

  9. Nitager permalink

    Patrz, gdybym wcześniej przeczytał, nie palnąłbym gafy w mailu. Wybacz.
    A w ogóle, to są święta i trzeba karpia oprawiać, a nie martwić się kancelarią.
    Wesołych Świąt!

    • magia świąt, wszekie gafy się wybacza… 🙂
      właśnie oprawiam, bleeee…. 😀
      Wesołych Nit….

  10. Jeszcze raz gratulacje z powodu pracy. To chyba dobry prezent na Święta?
    I oczywiście wszystkiego naj… z okazji samych Świąt 🙂

    • jeden z lepszych, trzeba przyznać … 🙂
      dziękuję Hegemonie, dla Ciebie też najlepszości 🙂

  11. To i ja pogratuluję pracy a na Nowy Rok życzę byś się nie przepracowała, wszystko w umiarze 🙂

Skomentuj

